AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

gooit een kan afgewerkte synthol in het log :P

Lat was idd best chill en heel smooth, wel beetje vreemd gevoel. Zelf nog maar 2x gebruikt

Hoeveel weken zat er nu tussen cycles?

@ThuggishRuggish vs @Wanna who's down?

@Spambod wat is je plan voor je volgende kuur qua compounds/doseringen?

Edit: excuus lees net terug op vorige pagina :D

Laatst bewerkt:
Chest is ook een makkelijke spot

@Spambod je kunt een topicban aanvragen als iemand irritant is.

Succes, ben benieuwd hoe een andere spot bevalt.

Ga lekker ergens anders spelen als je er zo over denkt. Je bent niet verplicht om hier mee te lezen en te reageren hoor.

Sanctie en topic ban voor Wanna.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje @Sanca Magni voor de topicban. Die kerel spoort niet helemaal geloof ik.

Hoeveel weken zat er nu tussen cycles?

10 weken.

Nou... ik hoop wel dat de komende paar dagen mijn eetlust een beetje een boost krijgt door de test, want de laatste paar weken heb ik echt moeite met eten. Ik mis geen meals en duw ze gewoon allemaal door me strot volgens mijn schema, maar fijn is anders. Het is hier waar ik woon ook nog eens akelig warm, wat ook niet echt meehelpt. Ben verder echt benieuwd hoe de komende weken gaan verlopen, en in hoeverre ik op 600mg een verschil ga merken tov 400mg test. Zowel qua resultaten/gains als qua sides. We zullen zien!

Je zit op 3500 kcals toch? Mocht het een probleem zijn, kun je wat meer vloeibare kcals nemen, royaal zijn met olijfolie of boter om in te bakken en noten eten; eventueel iets als dextro intra-WO nemen.

Ik zit nu zonder problemen op 5000 kcal met weinig vloeibare kcals (alleen dextro en een shake).

Gewoon mk 677 toevoegen. Persoonlijk geen fan van middeltjes toe te voegen maar dit is wel iets wat je bulk kan 'maken'. Mijn beste bulks waren met mk erin.

Best snel weer on gegaan kwist niet dat er zo een haast achter zat :D
Bolwerk het on en off gaan ook goed in je koppetje he dat je een deftige bodybuilder wordt en geen junkie
Veel succes met je tweede cycle, mess een tweede topic van maken deze is tenslotte al 40 paginas lang.

Terug
Naar boven