- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel erg lekker om eens wat meer te trainen voor een pomp en niet zozeer elke set proberen records te zetten. Heb gelijk ook minder last van me ellebogen en chest-tendon. Knie is wel nog altijd een beetje pijnlijk. Maar goed, all in all gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje.500test vind ik niet misstaan in een cut hoor. Als je zakt in calorieen ga je doorgaans geen vocht pakken. Al zeker met tren erbij
Ik zit op plus 600gr carbs en geen bloat hoor.. heeft alles met dieet en vp te maken. Low bodyfat hou je sowieso amper vocht vastTren ga ik sowieso (nog) niet gebruiken de komende tijd. Mocht ik gaan cutten zal het met masteron zijn of misschien primo mocht ik tegen die tijd geld te veel hebben![]()
Misschien dat de bloat van test idd meer meevalt wanneer je 250 carbs eet ipv 500... Dat geloof ik graag. Zou dan eerder zoiets als 500 test / 500 mast doen oid.
Ik zit op plus 600gr carbs en geen bloat hoor.. heeft alles met dieet en vp te maken. Low bodyfat hou je sowieso amper vocht vast
Mja... Dieet daar heeft het bij mij iig denk ik weinig mee te maken. Ik eet niks anders dan oatmeal, whey, kip, rijst, eieren, tonijn en appels/bananen lol. Voeg gewoon een beetje zout toe om me eten wat meer op smaak te brengen en thats it.
VP kan wel een factor zijn... Maar toen ik mijn eerste kuur begon met +- 10% VP gainde ik in 2 weken ook fucking veel water weight. Nu is mijn vetpercentage wel hoger dan die 10% van toen, maar die water gain is nog steeds net zo erg.
Ik denk dat het eerder gewoon een genetisch iets is. Ook ben ik gevoelig voor oestrogeen/gyno, dit zal ook ongetwijfeld een rol erin spelen.
Het is verder ook niet supererg ofzo... Als ik onder die laag van water en vet harde kilo's vvm aan het kweken ben vind ik het allemaal best.
Ben wel benieuwd wat een diepe cut dan doet.. ik eet ook chronisch te veel zout, zit makkelijk over de 8gram per dag..Mja... Dieet daar heeft het bij mij iig denk ik weinig mee te maken. Ik eet niks anders dan oatmeal, whey, kip, rijst, eieren, tonijn en appels/bananen lol. Voeg gewoon een beetje zout toe om me eten wat meer op smaak te brengen en thats it.
VP kan wel een factor zijn... Maar toen ik mijn eerste kuur begon met +- 10% VP gainde ik in 2 weken ook fucking veel water weight. Nu is mijn vetpercentage wel hoger dan die 10% van toen, maar die water gain is nog steeds net zo erg.
Ik denk dat het eerder gewoon een genetisch iets is. Ook ben ik gevoelig voor oestrogeen/gyno, dit zal ook ongetwijfeld een rol erin spelen.
Het is verder ook niet supererg ofzo... Als ik onder die laag van water en vet harde kilo's vvm aan het kweken ben vind ik het allemaal best.
Ging perfect. Had haar veel eerder moeten vragen om te helpen, lol.
maar ik geef mezelf nu meer vrijheid om af en toe iets anders te doen, iets te supersetten etc. als ik daar zin in heb. 
Full bro nu dus?Het lijkt z'n werk te doen. Hoe zit het met kracht vs DC?

Heb met 102kg BW veel sets nodig om aan 25 te komen.Lekker schema hoor! Is het overigens bewust dat je meer hams dan quads pakt? Doe je trouwens ook abs en iets van cardio?

IN!
tof kuurlog om te volgen, geeft een goed realistisch beeld wat je van een basis kuurtje test-e kunt verwachten.
verder vielen mij 2 dingen op wat ik wel een beetje jammer vind.
1. je zegt dat dit je eerste kuur is, vervolgens zeg je op pagina 21 dat je ook wel eens last had van maagpijn bij anavar?? kan aan mij liggen maar volgens mij was dit dan niet je 1e kuur?
2. ik vind dat je heel verstandig begint met je (1e) kuur d.m.v. bloedtest enz. en vervolgens ga je off en begin je zonder goed herstel zo weer. begrijp me niet verkeerd snap dat on en off geen optie voor je is aangezien je de lat aardig hoog hebt gelegd. maar ik heb toch zoiets van of was gaan cruisen erna of beter ff die tijd off uitzitten om te weten dat na die dip de zon ook weer kan schijnen. aangezien het nu alleen maar moeilijker wordt om weer off te gaan lijkt me?
verder blijf ik dit log zeker volgen! valt veel van te leren, en wens ik je heel veel succes met je road to stage!

De overige squat sets waren voor 7,6,5,5 reps en toen deed ik nog een double drop set naar 110kg (x4) en 90kg (x4). Vervolgens gelijk zonder rust doorgegaan naar hack squats en daar 5 rest/pause sets gedaan van 10 reps no matter what. Ik was serieus bijna overleden. 
Je bent echt wel een buffel man. Sterke squat ook wtf.
Zonde van die pwo, volgende keer dubbele dosis?![]()