MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Naald maat zal goed moeten zijn injecteer zelf met 0.5x25mm. Durf het niet te zeggen ik heb wel is een druppel maar 0.5ml is wel heel veel.

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht bij aanvang van kuur #1: 83,8 KG
Gewicht na week 12 van kuur #1: 100,0 KG

Gewicht bij aanvang van kuur #2: 96,3 KG
Gewicht na week 1: 99,4 KG
Gewicht na week 2: 101,7 KG

Godver... Na 2 weken alweer 5kg erbij. En dat terwijl ik de afgelopen 2 weken elke meal clean heb gegeten zoals gepland, zonder cheats oid, en mijn kcal ook maar rond de 3500 waren. Vanochtend werd ik ook weer wakker met zo'n dik opgezwollen gezicht. Minder zout over je meals doen en meer water drinken helpt trouwens ook niet echt hiertegen. Het hoort er gewoon bij laten we maar zeggen! Ben wel het fat and bloated zijn langzamerhand een beetje zat aan het worden hehe. Ik kijk alvast uit naar een toekomstige cut. Maar daarvoor heb ik eerst nog wat meer vetvrije kilo's nodig natuurlijk! Wat ik iig wel al weet is dat een cut-kuur bij mij echt zal bestaan uit een minimale hoeveelheid test.

Verder voel ik me trouwens wel top. Ben maar PPL gaan doen met flink wat meer volume dan ik voorheen deed... Gelijk dikke spierpijn de eerste paar workouts :p Maar wel erg lekker om eens wat meer te trainen voor een pomp en niet zozeer elke set proberen records te zetten. Heb gelijk ook minder last van me ellebogen en chest-tendon. Knie is wel nog altijd een beetje pijnlijk. Maar goed, all in all gaat alles eigenlijk wel zijn gangetje.

Ohh ja trouwens ik zweet écht beestachtig veel sinds een tijdje. Tijdens een training van 60-75 minuten moet ik zeker 1 keer van shirt wisselen omdat ik gewoon helemaal doorweekt ben en na elke maaltijd krijg ik ook een soort zweetaanvaal waarbij het zweet van me voorhoofd druipt, lol. Best wel raar.

Laatst bewerkt:
500test vind ik niet misstaan in een cut hoor. Als je zakt in calorieen ga je doorgaans geen vocht pakken. Al zeker met tren erbij

500test vind ik niet misstaan in een cut hoor. Als je zakt in calorieen ga je doorgaans geen vocht pakken. Al zeker met tren erbij

Tren ga ik sowieso (nog) niet gebruiken de komende tijd. Mocht ik gaan cutten zal het met masteron zijn of misschien primo mocht ik tegen die tijd geld te veel hebben :p

Misschien dat de bloat van test idd meer meevalt wanneer je 250 carbs eet ipv 500... Dat geloof ik graag. Zou dan eerder zoiets als 500 test / 500 mast doen oid.

Tren ga ik sowieso (nog) niet gebruiken de komende tijd. Mocht ik gaan cutten zal het met masteron zijn of misschien primo mocht ik tegen die tijd geld te veel hebben :p

Misschien dat de bloat van test idd meer meevalt wanneer je 250 carbs eet ipv 500... Dat geloof ik graag. Zou dan eerder zoiets als 500 test / 500 mast doen oid.
Ik zit op plus 600gr carbs en geen bloat hoor.. heeft alles met dieet en vp te maken. Low bodyfat hou je sowieso amper vocht vast

Ik zit op plus 600gr carbs en geen bloat hoor.. heeft alles met dieet en vp te maken. Low bodyfat hou je sowieso amper vocht vast

Mja... Dieet daar heeft het bij mij iig denk ik weinig mee te maken. Ik eet niks anders dan oatmeal, whey, kip, rijst, eieren, tonijn en appels/bananen lol. Voeg gewoon een beetje zout toe om me eten wat meer op smaak te brengen en thats it.

VP kan wel een factor zijn... Maar toen ik mijn eerste kuur begon met +- 10% VP gainde ik in 2 weken ook fucking veel water weight. Nu is mijn vetpercentage wel hoger dan die 10% van toen, maar die water gain is nog steeds net zo erg.

Ik denk dat het eerder gewoon een genetisch iets is. Ook ben ik gevoelig voor oestrogeen/gyno, dit zal ook ongetwijfeld een rol erin spelen.

Het is verder ook niet supererg ofzo... Als ik onder die laag van water en vet harde kilo's vvm aan het kweken ben vind ik het allemaal best.

Mja... Dieet daar heeft het bij mij iig denk ik weinig mee te maken. Ik eet niks anders dan oatmeal, whey, kip, rijst, eieren, tonijn en appels/bananen lol. Voeg gewoon een beetje zout toe om me eten wat meer op smaak te brengen en thats it.

VP kan wel een factor zijn... Maar toen ik mijn eerste kuur begon met +- 10% VP gainde ik in 2 weken ook fucking veel water weight. Nu is mijn vetpercentage wel hoger dan die 10% van toen, maar die water gain is nog steeds net zo erg.

Ik denk dat het eerder gewoon een genetisch iets is. Ook ben ik gevoelig voor oestrogeen/gyno, dit zal ook ongetwijfeld een rol erin spelen.

Het is verder ook niet supererg ofzo... Als ik onder die laag van water en vet harde kilo's vvm aan het kweken ben vind ik het allemaal best.

Is zeker genetisch, ik gain echt 0 vocht consumeer dan ook geen extra zout en drink veel. Maar als jij zo snel al gaint is het gewoon acceptatie of met drogere middelen kuren mast/tren

Ben wel benieuwd wat een diepe cut dan doet.. ik eet ook chronisch te veel zout, zit makkelijk over de 8gram per dag..

Nou, vandaag voor het eerst in 4 delt injecties dat ik geen dikke druppel er uit zag lopen na het verwijderen van de naald! Ik had me vriendin gevraagd om even te helpen en Z-track te doen :hahaha: Ging perfect. Had haar veel eerder moeten vragen om te helpen, lol.

Normaalgesproken is maandag mijn "definitieve" weeg-moment, maar vandaag woog ik 102,3 kg. Als ik in de spiegel kijk zie ik nu wel echt duidelijk veranderingen, als in veel grotere en rondere schouders, maar ook vollere borst en armen. Ik kijk echt uit naar de komende weken/maanden en denk dat ik serieus wat vvm ga gainen als het zo door gaat!

Training van vandaag (pull) ging weliswaar niet echt super... Voelde me nogal moe van de afgelopen 2 trainingsdagen en heb vandaag ook maar de rack pulls aan het einde eruit gelaten en in plaats daarvan maar wat shrugs gedaan. Mijn onderrug was nog erg moe en zeurend na de squats van 2 dagen geleden, lol (ja ik ben voor het eerst sinds maanden weer barbell squats gaan doen huhu). Ook is het ff wennen aan het hoge volume. Maar het bevalt prima tot nu toe. Ook gaat de kracht met elke training vooruit. Morgen is gelukkig rustdag!

Kcal zitten trouwens nog steeds op 3600 ongeveer en ik denk dat ik voorlopig nog maar even niet ga uppen, gezien de stijging in gewicht. Bevalt in principe prima zo... Heb geen moeite met eten en ook geen honger.

Hoe ziet je training er nu uit?

Hoe ziet je training er nu uit?

Euh, heb zaken radicaal omgegooid door allerlei pijntjes en van extreem laag naar best wel hoog volume gegaan :p

Legs:
Barbell squat - 5 sets to failure
Hack squat - 5 sets of 12, r/p if needed
Seated leg curl - 5 sets of 12, r/p if needed
DB Romanian Deadlift - 5 sets to failure
Seated calf raise - 3 sets of 20, r/p if needed
Standing calf raise - 3 sets of 20, r/p if needed

Push:
Incline DB press - 4 sets to failure
Flat DB press - 4 sets to failure
Pec deck machine - 4 sets of 12, r/p if needed
BB military press - 4 sets to failure
DB side laterals - 4 sets of 12, r/p if needed
Tricep Overhead DB press - 3 sets to failure
Tricep pushdown - 3 sets of 12, r/p if needed

Pull:
Chin ups - 25 reps, maakt niet uit hoeveel sets
Wide grip pulldown - 4 sets of 12, r/p if needed
BB bent row - 4 sets to failure
Seated cable row - 4 sets of 12, r/p if needed
DB rear delt raise - 4 sets of 15, r/p if needed
Rack pull - 4 sets to failure
EZ-bar curl - 3 sets of 12, r/p if needed
Reverse EZ-bar curl - 1 set of 20, r/p if needed

Zoiets :D maar ik geef mezelf nu meer vrijheid om af en toe iets anders te doen, iets te supersetten etc. als ik daar zin in heb.

De logica erachter is alle mass-building oefeningen gewoon tot failure doen en wanneer ik in de eerste set meer dan 10 reps kan doen, add ik gewicht next time. De volgende failure sets zijn ook allemaal met hetzelfde gewicht als de eerste set.

De rest/pause sets spreken voor zich denk ik :P

Full bro nu dus? :P Het lijkt z'n werk te doen. Hoe zit het met kracht vs DC?

Lekker schema hoor! Is het overigens bewust dat je meer hams dan quads pakt? Doe je trouwens ook abs en iets van cardio?

Full bro nu dus? :P Het lijkt z'n werk te doen. Hoe zit het met kracht vs DC?

Ja hehe, full bro nu. Heb wel gelijk nergens meer last van. Niet van mijn knie tijdens het squatten, niet van mijn ellebogen tijdens chest/shoulders/triceps. Ik geloof écht dat DC heel goed kan werken, maar misschien is het niet voor iedereen en ben ik er gewoon te fragiel en te blessure gevoelig voor. Of misschien ben ik gewoon te snel sterker geworden en hebben mijn gewrichten meer tijd nodig om daaraan te wennen. Dunno :P

Kracht gaat op de massa-oefeningen op zo'n hoog volume verassend goed vooruit eigenlijk. Ik begon na bijna een jaar weer te squatten met 120x12, de keer erna deed ik 125x10 en de laatste training was het 125x12. Morgen dus 130 proberen. Met incline DB presses idem, elke workout meer reps gehad tot nu toe op de eerste set.

Chin ups gaan wel nogal ruk :hahaha: Heb met 102kg BW veel sets nodig om aan 25 te komen.

Lekker schema hoor! Is het overigens bewust dat je meer hams dan quads pakt? Doe je trouwens ook abs en iets van cardio?

Mwa... Squats beschouw ik toch meer als een quad oefening eigenlijk. Probeer het dus 50-50 te houden wat betreft sets voor quads en hams. Bovendien zijn quads bij mij ook eigenlijk mijn meest ontwikkelde bodypart en ik heb een beetje het idee dat die groeien no matter what ik doe.

En hamstrings daarentegen zijn juist door 95% van de mensen verwaarloosd en onderontwikkeld. Vooral als je wedstrijdambities hebt zijn dat bodyparts die heel erg belangrijk zijn, vooral als je lang bent. Daarom dus dat ik daar ook best veel aandacht aan besteed.

Cardio doe ik niet en abs ook niet. :eyes:

IN!

tof kuurlog om te volgen, geeft een goed realistisch beeld wat je van een basis kuurtje test-e kunt verwachten.
verder vielen mij 2 dingen op wat ik wel een beetje jammer vind.

1. je zegt dat dit je eerste kuur is, vervolgens zeg je op pagina 21 dat je ook wel eens last had van maagpijn bij anavar?? kan aan mij liggen maar volgens mij was dit dan niet je 1e kuur?

2. ik vind dat je heel verstandig begint met je (1e) kuur d.m.v. bloedtest enz. en vervolgens ga je off en begin je zonder goed herstel zo weer. begrijp me niet verkeerd snap dat on en off geen optie voor je is aangezien je de lat aardig hoog hebt gelegd. maar ik heb toch zoiets van of was gaan cruisen erna of beter ff die tijd off uitzitten om te weten dat na die dip de zon ook weer kan schijnen. aangezien het nu alleen maar moeilijker wordt om weer off te gaan lijkt me?

verder blijf ik dit log zeker volgen! valt veel van te leren, en wens ik je heel veel succes met je road to stage!

IN!

tof kuurlog om te volgen, geeft een goed realistisch beeld wat je van een basis kuurtje test-e kunt verwachten.
verder vielen mij 2 dingen op wat ik wel een beetje jammer vind.

1. je zegt dat dit je eerste kuur is, vervolgens zeg je op pagina 21 dat je ook wel eens last had van maagpijn bij anavar?? kan aan mij liggen maar volgens mij was dit dan niet je 1e kuur?

2. ik vind dat je heel verstandig begint met je (1e) kuur d.m.v. bloedtest enz. en vervolgens ga je off en begin je zonder goed herstel zo weer. begrijp me niet verkeerd snap dat on en off geen optie voor je is aangezien je de lat aardig hoog hebt gelegd. maar ik heb toch zoiets van of was gaan cruisen erna of beter ff die tijd off uitzitten om te weten dat na die dip de zon ook weer kan schijnen. aangezien het nu alleen maar moeilijker wordt om weer off te gaan lijkt me?

verder blijf ik dit log zeker volgen! valt veel van te leren, en wens ik je heel veel succes met je road to stage!

Thanks voor je bericht! Leuk dat je me volgt :)

Anavar heb ik in totaal iets van 10 dagen gedaan en vervolgens moeten stoppen omdat de maagklachten gewoon niet uit te houden waren. Ik beschouw het daarom zelf niet echt als me eerste cycle, maar als jij daar anders over denkt is dat uiteraard ook goed.

Wat betreft het off en vervolgens weer zo snel on gaan... Je hebt zeker gelijk; het was niet het meest verstandige wat ik had kunnen doen. Maar ik denk dat we dit nou ook weer niet moeten dramatiseren... Het was slechts een 400mg test only kuurtje en ik denk ook niet dat ik veel spiermassa ben verloren ofzo in de tijd dat ik off was.

Dat het niet goed is voor me endocriene systeem snap ik zelf ook wel... Maar AAS zijn in hun geheel niet echt goed voor je endocriene systeem. Of je nu PCT doet of B&C... Het komt uiteindelijk toch allemaal min of meer op hetzelfde neer.

Oh ja, nog ff een kleine update. Vandaag voor het eerst ooit pre-workout 100mg DMAA genomen samen met 200mg cafeïne. Ik trainde vandaag benen dus dat kwam mooi uit.

Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk geen f**k van merkte. Heel misschien dat ik tegen het einde van de training iets frisser was dan normaal, maarja dat kan ook gewoon de vorm van de dag zijn hehe.

Kracht blijft toenemen. Vandaag 130x11 gesquat op de eerste set. Volgende keer dus maar weer 5kg erbij. Gaat lekker zo :) De overige squat sets waren voor 7,6,5,5 reps en toen deed ik nog een double drop set naar 110kg (x4) en 90kg (x4). Vervolgens gelijk zonder rust doorgegaan naar hack squats en daar 5 rest/pause sets gedaan van 10 reps no matter what. Ik was serieus bijna overleden. :hahaha:

Ook best een beetje gezweet... En het was niet eens warm in de gym, de AC staat daar standaard op 18.

P90818-102739(1).jpg

P90818-102749.jpg

Je bent echt wel een buffel man. Sterke squat ook wtf.

Zonde van die pwo, volgende keer dubbele dosis? :nanner:

Terug
Naar boven