BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bloedtest kan zeker, je kunt ook wachten tot week 6 mocht die bloedtest uitgebreider zijn.
Ik weet van mijzelf inmiddels dat ik bij branderige gevoelige tepels moet ingrijpen. Als het pas sinds vanochtend is zou ik het nog even afwachten.
Tegen de tijd dat je de bloedtest doet ben je ook wel 2 dagen verder. Voordat je de uitslag hebt ook 2 dagen. Gewoon plannen dus, wanneer je de uitslag hebt dan is het niet alsof dat heel anders gaat zijn dan een week later.Nee ik wilde eigenlijk alleen estradiol checken... De rest geloof ik wel.
Dus beter nu al even doen zeg je dus... Dan weet ik iig of er echt iets aan de hand is.
Tegen de tijd dat je de bloedtest doet ben je ook wel 2 dagen verder. Voordat je de uitslag hebt ook 2 dagen. Gewoon plannen dus, wanneer je de uitslag hebt dan is het niet alsof dat heel anders gaat zijn dan een week later.
misschien voor de zekerheid vanavond toch eens een pilletje nemen...8kg erbij op korte tijd is idd niet niks. Neem je je bloeddruk af en toe ook wel eens?
volgende keer dus toch iets van een AI vanaf het begin mee laten lopen, of preventief nolvadex nemen op 10mg ofzo... Afijn, weer wat geleerd dus.
Dit kost me letterlijk gewoon gains. In plaats van dat spiergroei de prioriteit is in mijn lichaam, is dat nu dus dit virus verdrijven. En het meest kwalijke aan het verhaal is dat ik gewoon aangestoken door iemand ben waar ik sowieso al een hekel aan heb; het vriendje van me zus die fucking griep heeft besloot even langs te komen... Ik weet gewoon serieus van mezelf dat als ik nu aan de tren ofzo had gezeten dat ik die kerel gewoon met 128 messteken had vermoord ofzo. Als iemand tussen mij en mijn gains komt en mij saboteert, dan moet er bloed vloeien. 

Inderdaad dit.
Inderdaad dit.
Goed slapen, voldoende blijven eten en alleen trainen als je je goed genoeg voelt.
Voor wat betreft tamoxifen: 20mg is voldoende. De halfwaardetijd is 5 dagen, dus alvorens de plasmaconcentraties op benodigde hoogte zijn ben je ook wel een dag of 5-7 verder. Vandaar dat sommigen nog frontloaden met 40mg voor een week.
Zoals ik al eerder aangaf werkt tamoxifen ook gedeeltelijk als aromatise inhibitor, dus als je nu nog bloed laat afnemen heb je kans dat je bloedbeeld wel vertekend is.

Als het maar €7 is, is het misschien alsnog interessant om te zien wat je oestrogeenlevels zijn. Je kunt best uitrekenen wat ongeveer je plasmalevels zijn tegen de tijd dat de bloedafname is. Zou best kunnen dat het dan omgerekend op de maintenance dose van 10mg zitJa, daarom heeft het denk ik ook niet zo heel erg veel zin meer om nu estradiol te checken na een paar dagen tamoxifen. Dat het verhoogd was/is, is toch wel duidelijk... Dan wil ik liever mijn 7 euro terug
En nog wat betreft de tamoxifen... Wanneer ik die gevoeligheid / kleine bultje onder me tepel helemaal weg heb met 20mg ed, zou ik dan over kunnen gaan op een soort maintenance dose van 10mg ed?
.Zou best wat hoger kunnen, indien nodigInderdaad dit.
Goed slapen, voldoende blijven eten en alleen mastruberen als je je goed genoeg voelt.
Voor wat betreft tamoxifen: 20mg is voldoende. De halfwaardetijd is 5 dagen, dus alvorens de plasmaconcentraties op benodigde hoogte zijn ben je ook wel een dag of 5-7 verder. Vandaar dat sommigen nog frontloaden met 40mg voor een week.
Zoals ik al eerder aangaf werkt tamoxifen ook gedeeltelijk als aromatise inhibitor, dus als je nu nog bloed laat afnemen heb je kans dat je bloedbeeld wel vertekend is.
Allemaal lid worden van De Peterbond: https://www.facebook.com/groups/1204470432941199
Zijn er aardig wat die volgens mij geeneens trainen

Done!Allemaal lid worden van De Peterbond: https://www.facebook.com/groups/1204470432941199