MuscleMeat

Spambod's kuurlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Squat je atg?

    Zalig toch zo'n bezweet T-shirt, dan de rit terug naar huis je smerig als de pest voelen:o
     
    Squat je atg?

    Zalig toch zo'n bezweet T-shirt, dan de rit terug naar huis je smerig als de pest voelen:o

    Ik ben geobsedeerd met Roman Fritz en ik squat precies zoals hij huhu, al moet ik zeggen dat ik toch lager ga dan hij omdat hij zulke dikke hams en calves heeft dat hij niet dieper kan gaan zitten lol. Dat niveau heb ik nog niet :P

    Voeten breder dan shoulder width uit elkaar, toes een beetje naar buiten wijzend, langzaam naar beneden, daar 1 sec blijven zitten en dan explosief omhoog, vervolgens knieën nooit helemaal uitlocken.

    Zal misschien volgende workout eens een filmpje posten.

    Als ik zou squatten zoals de meesten zou ik waarschijnlijk veel zwaarder kunnen gaan, maar betwijfel of dat beter is voor mijn fysiek.
     
    • Like
    Waarderingen: Apw
    Ik ben geobsedeerd met Roman Fritz en ik squat precies zoals hij huhu, al moet ik zeggen dat ik toch lager ga dan hij omdat hij zulke dikke hams en calves heeft dat hij niet dieper kan gaan zitten lol. Dat niveau heb ik nog niet :P

    Voeten breder dan shoulder width uit elkaar, toes een beetje naar buiten wijzend, langzaam naar beneden, daar 1 sec blijven zitten en dan explosief omhoog, vervolgens knieën nooit helemaal uitlocken.

    Zal misschien volgende workout eens een filmpje posten.

    Als ik zou squatten zoals de meesten zou ik waarschijnlijk veel zwaarder kunnen gaan, maar betwijfel of dat beter is voor mijn fysiek.
    Squat zelf ook zo.. lock alleen wel uit en ga dieper.

    Maar goed squats voel ik sowieso in me quads wat ik ook doe
     
    Squat zelf ook zo.. lock alleen wel uit en ga dieper.

    Maar goed squats voel ik sowieso in me quads wat ik ook doe

    Ik voel me quads ook heel erg goed, alleen enkel met deze uitvoering.

    De key is imo gewoon zoveel mogelijk rechtop blijven. Je neus moet zeg maar als een soort smith machine op en neer bewegen volgens dezelfde pathway. Wanneer je naar voren gaat leunen, wat 9 vd 10 mensen doen, is het niet echt een quad-oefening meer en is het bij mij allemaal low back, glutes en hams. Wat erg helpt om zo rechtop te blijven ondanks gebrekkige enkel-flexibiliteit zijn squat schoenen.
     
    Heb je hem low bar of high bar
     
    Thanks voor je bericht! Leuk dat je me volgt :)

    Anavar heb ik in totaal iets van 10 dagen gedaan en vervolgens moeten stoppen omdat de maagklachten gewoon niet uit te houden waren. Ik beschouw het daarom zelf niet echt als me eerste cycle, maar als jij daar anders over denkt is dat uiteraard ook goed.

    Wat betreft het off en vervolgens weer zo snel on gaan... Je hebt zeker gelijk; het was niet het meest verstandige wat ik had kunnen doen. Maar ik denk dat we dit nou ook weer niet moeten dramatiseren... Het was slechts een 400mg test only kuurtje en ik denk ook niet dat ik veel spiermassa ben verloren ofzo in de tijd dat ik off was.

    Dat het niet goed is voor me endocriene systeem snap ik zelf ook wel... Maar AAS zijn in hun geheel niet echt goed voor je endocriene systeem. Of je nu PCT doet of B&C... Het komt uiteindelijk toch allemaal min of meer op hetzelfde neer.

    ok dat verklaard het, ja daar heb je wel gelijk in 10 dagen is indd zo goed als niks, maar kwam een beetje fake natty over maar voor deze keer geef ik je gelijk:P dat kun je indd geen kuur noemen.

    verder wil ik er ook geen drama van maken hoor, denk dat je voor een gemiddelde kuurder aardig verstandig bezig bent kwa middelen en aanpak, wat dat betreft overal wel over nagedacht enzo. maar je deed alles zo goed en net dat vond ik een beetje jammer om te lezen maar dat was ook het enigste wat me opviel. verder sta je er goed bij en moet zeggen op die fotos van vandaag zie je er echt wel beest uit! voor de rest alleen maar love van deze kant succes kerel!
     
    Ik voel me quads ook heel erg goed, alleen enkel met deze uitvoering.

    De key is imo gewoon zoveel mogelijk rechtop blijven. Je neus moet zeg maar als een soort smith machine op en neer bewegen volgens dezelfde pathway. Wanneer je naar voren gaat leunen, wat 9 vd 10 mensen doen, is het niet echt een quad-oefening meer en is het bij mij allemaal low back, glutes en hams. Wat erg helpt om zo rechtop te blijven ondanks gebrekkige enkel-flexibiliteit zijn squat schoenen.
    Ik heb geen last van gebrekkige enkel-flexibiliteit gelukkig.. squatten atg is na het overnieuw leren nu gewoon makkelijk voor me. En wat scheelt is dat ik squatten ook leuk vind
     
    Ik voel me quads ook heel erg goed, alleen enkel met deze uitvoering.

    De key is imo gewoon zoveel mogelijk rechtop blijven. Je neus moet zeg maar als een soort smith machine op en neer bewegen volgens dezelfde pathway. Wanneer je naar voren gaat leunen, wat 9 vd 10 mensen doen, is het niet echt een quad-oefening meer en is het bij mij allemaal low back, glutes en hams. Wat erg helpt om zo rechtop te blijven ondanks gebrekkige enkel-flexibiliteit zijn squat schoenen.
    Same hier, wanneer ik squat met lock out dan haal ik gelijk die druk van mijn quads af. Bar path recht is idd een goed ezelsbruggetje
     
    Gewicht bij aanvang van kuur #1: 83,8 KG
    Gewicht na week 12 van kuur #1: 100,0 KG

    Gewicht bij aanvang van kuur #2: 96,3 KG
    Gewicht na week 1: 99,4 KG
    Gewicht na week 2: 101,7 KG
    Gewicht na week 3: 102,5 KG

    Het ochtendgewicht van vandaag zegt imo niet zo heel veel... Zaterdag en zondag was ik namelijk 101,5 en 101,6 en vandaag opeens weer 102,5. Het fluctueert dus nogal. Gezien mijn kracht in de gym nog steeds toeneemt op de key movements (vandaag ook weer) en mijn gewicht min of meer hetzelfde blijft, neem ik aan dat ik dit kcal-niveau beter nog maar even kan aanhouden? Wat zeggen de experts?

    Zojuist echt een fijne push-session gedaan. Had zin om eens iets leuks te proberen en DB presses zijn verreweg mijn favorieten voor chest, dus ik besloot om 9 sets DB presses te doen. 3 sets incline, 3 sets flat en 3 sets decline. Ik deed alle sets met 40kg dumbbells en haalde uiteindelijk 8,6,5,4,4,3,3,3,3 reps huhu. Allemaal tot failure uiteraard en zo kort mogelijke rest-intervals. De pomp was best wel sick en ik raad het iedereen aan om eens te proberen :) De rest van de training ging eigenlijk ook super en ik voel me heel erg goed, ondanks het feit dat het na de leg workout van gisteren best wel moeilijk was om om 5 uur uit bed te komen. Testosteron is best een magisch goedje :p Afijn, nu maar eens werken.
     
    Laatst bewerkt:
    Gewicht bij aanvang van kuur #1: 83,8 KG
    Gewicht na week 12 van kuur #1: 100,0 KG

    Gewicht bij aanvang van kuur #2: 96,3 KG
    Gewicht na week 1: 99,4 KG
    Gewicht na week 2: 101,7 KG
    Gewicht na week 3: 102,5 KG
    Gewicht na week 4: 103,6 KG

    Uitgerekend vandaag weer zo'n uitschieter in gewicht. Was heel de week laag in de 102 en vanochtend opeens 103,6... Gister wel weinig water gedronken dus wellicht dat het daardoor komt.

    Sinds vandaag heb ik besloten om niet meer 3x per week steeds 200mg te pinnen. In plaats daarvan gewoon maandag 400mg en donderdag 200mg. Zo kan ik dus gewoon steeds in me benen blijven injecteren en niet meer in me schouders... Wat ik ook doe, er blijft steeds olie uit me delts lekken en daar word ik schijtziek van. Dus vanaf nu ga ik het anders doen. Vanochtend voor het eerst 2ml in me been gezet en dat ging gewoon prima. Moet me inhouden om op de donderdagen ook niet gewoon 2ml te zetten ipv 1 :hahaha: Maar 800mg test zal voor de volgende keer zijn denk ik.

    Voor de rest gaat het echt prima allemaal. Ik eet nogsteeds "maar" 3500 kcal, kracht gaat iedere workout vooruit en ik ben zichtbaar groter en ronder aan het worden. Nu op 10mg tamoxifen ook helemaal geen gyno or whatsoever... Hopelijk blijft dat zo.
     
    Gewicht bij aanvang van kuur #1: 83,8 KG
    Gewicht na week 12 van kuur #1: 100,0 KG

    Gewicht bij aanvang van kuur #2: 96,3 KG
    Gewicht na week 1: 99,4 KG
    Gewicht na week 2: 101,7 KG
    Gewicht na week 3: 102,5 KG
    Gewicht na week 4: 103,6 KG

    Uitgerekend vandaag weer zo'n uitschieter in gewicht. Was heel de week laag in de 102 en vanochtend opeens 103,6... Gister wel weinig water gedronken dus wellicht dat het daardoor komt.

    Als je vaker last hebt van die uitschieters is het dan niet handiger om te werken met een meerdaags gemiddelde? Anders krijg je misschien een vertekend beeld als je over x aantal weken terugkijkt op je progressie.
     
    Als je vaker last hebt van die uitschieters is het dan niet handiger om te werken met een meerdaags gemiddelde? Anders krijg je misschien een vertekend beeld als je over x aantal weken terugkijkt op je progressie.

    Ja, zou ik kunnen doen idd. Ik weeg mezelf overigens wel gewoon elke dag en ik schrijf het ook altijd op... Dus in principe zie ik altijd wel of er een stijgende lijn inzit of juist niet. Alleen voor deze log zet ik for some reason altijd het gewicht wat op maandag is er in.

    Ik wil het deze kuur ook iets rustiger aan doen qua weight gain... Ik merk aan de krachtgains op bepaalde oefeningen en zie in de spiegel dat ik progressie aan het maken ben... Dan is voor mij wat de weegschaal laat zien eigenlijk niet heel doorslaggevend.

    Ik heb mijn vorige kuur een beetje de fout gemaakt veel te veel te willen gainen in gewicht en ben daarom ook iets vetter geworden dan mij lief is, haha. Opzich niet heel erg allemaal natuurlijk, maar dat maakt dat ik nu iets voorzichtiger en conservatiever ben.
     
    Je bent gewoon een dikzak nu :P

    Wat doe je aan het einde van deze kuur? Je blijft on toch? Zo ja ga je dan cutten of tijdje cruise en dan weer bulk
     
    Je bent gewoon een dikzak nu :P

    Wat doe je aan het einde van deze kuur? Je blijft on toch? Zo ja ga je dan cutten of tijdje cruise en dan weer bulk

    Ik blijf cruisen ja, waarschijnlijk zolang ik blijf bodybuilden lol.

    Het liefst groei ik nu nog rustig door met minimale toename in vet en ga dan gewoon tijdens de cruise op onderhoud eten. Volgende cycle op 750 of 800 test wil ik dan gewoon weer gaan bulken. Het is ook niet zo dat ik moddervet ben nu.

    Ik wil niet cutten zolang ik nog zo klein ben. Dat is tijdverspilling. Het boeit mij echt geen fuck dat ik nu bloated ben of geen abs heb of wat dan ook... Ik heb maar 1 doel en dat is huge worden!
     
    Vanaf wanneer andere compounds toevoegen?
     
    Vanaf wanneer andere compounds toevoegen?

    Wanneer ik een dosering test bereik die te veel sides geeft tegenover de rewards. Stel 750 of 800 gaat heerlijk, de kuur erna probeer ik 1000 en ik krijg dikke acne, gyno die niet te controleren valt, enorme bloat en hoge bloeddruk en andere shit side effects waar niet mee te dealen valt... Dan weet ik voortaan dat 750 of 800 mijn threshold is en kan ik langzaam beginnen met het toevoegen van andere middelen.
     
    • Like
    Waarderingen: ACE
    Denk dat ik vanaf morgen maar ff switch van PPL naar een 4-daagse bro split (chest/back/shoulders/legs). Heb PPL nu een paar weken gedaan en de opeenvolging van workouts gaat me echt even te snel. En dan bedoel ik voornamelijk de leg workouts :p Ik kan na zo'n sessie echt niet 3 dagen later weer voluit benen doen... Lichamelijk gaat het misschien nog wel maar geestelijk kan ik me er gewoon met moeite toe zetten. Beter zit er nog een extra dagje tussen.

    En ik kan ook wat meer aandacht besteden aan schouders met zo'n split... Na een paar chest exercises zit er ook niet heel veel kracht meer op om nog ff volle bak schouders te doen. Dus daar kan ik nu fijn aan werken. Delts kunnen volgens mij nooit groot genoeg zijn!

    Voor de rest gaat 'ie wel lekker... Gewicht zit nogsteeds rond de 102,5 te schommelen elke dag. Zit er aan te denken om vanaf volgende week toch maar even 250kcal toe te voegen om te kijken wat het doet. Alleen carbs en protein, vet ga ik niet toevoegen aan het dieet.

    Ik heb overigens nog nooit intra workout carbs gedaan en nu met redelijk high volume training wil ik dat eens proberen. Super high molecular waxy maize carb powders van 10000 euro per kg geloof ik niet zo in... Ik probeer gewoon een soort Gatorade; lekker old school. Eens kijken of dat bevalt
     
    Beetje orange juice met wat Waxy maize en creatine :P
     
    Beetje orange juice met wat Waxy maize en creatine :P

    Huhu, creatine doe ik meestal gewoon post workout 5gr samen met whey en wat fast carbs.

    Zou eventueel ook nog 5gr voor of tijdens het trainen kunnen doen... Sommigen beweren dat ze van creatine een betere pomp en shit krijgen. Maar ik persoonlijk denk dat het verschil te verwaarlozen is eigenlijk.
     
    Back
    Naar boven