- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan toch hetzelfde doen net als je vorige kuur? Weet niet wanneer je toen gestopt bent
Dat snap ik, maar je kan nu toch na hetzelfde aantal weken stoppen met nolva en dan kijken wat je bitchtits doen?
Vandaag noodgedwongen een tweede rustdag achtereen moeten inlassen. Werd gisterochtend al wakker met een beetje keelpijn en vannacht/vanochtend was het zelfs nog een beetje erger. Dus besloten om niet te gaan trainen en alle energie te steken in niet ziek worden. Voel me nu iig alweer een stuk beter en morgen zal ik denk ik weer helemaal klaar zijn om te knallen.
De bedoeling is om nu nog eventjes 2,5 week vol te knallen en te progressen in de gym en dan ga ik voor 1 week op reis voor me werk. Dat wordt dus een herstelweek met misschien maar 2 of 3 lichte pompsessies (als ik daar tijd en de gelegenheid voor heb). Vervolgens thuis nog ff een aantal weken cruisen en dan begint mijn cut-blast alweer.
Sowieso zal ik -hoe het er nu naar uitziet- vaker moeten reizen voor mijn werk het komende jaar. In april moet ik waarschijnlijk voor een week naar Kazachstan (lucky me). Het is misschien niet helemaal optimaal voor bodybuilding, maar ik denk dat als ik mijn blasts goed plan tussen het reizen door, dat het wel goed te doen moet zijn. Bodybuilding moet per slot van rekening ook ergens van betaald worden lol...
0 haaruitval gehad tho.. mazzeltje.
Daar was ik ook bang voor toen ik mast ging gebruiken0 haaruitval gehad tho.. mazzeltje.
Nu ooit nog tren proberen
Is het btw ook zo dat als je eerst geen haaruitval had van mast dat het bij de volgende keer wel kan gebeuren of ?
Zoiets:
Week 1 tm 12 - 250mg test E
Week 1 tm 6 - 400mg mast E
Week 7 tm 12 - 600mg mast E
Waarom niet op 400mg mast houden? Denk je niet dat die hoeveelheid gear genoeg is om je spiermassa op peil te houden?Zoiets:
Week 1 tm 12 - 250mg test E
Week 1 tm 6 - 400mg mast E
Week 7 tm 12 - 600mg mast E
Waarom niet op 400mg mast houden? Denk je niet dat die hoeveelheid gear genoeg is om je spiermassa op peil te houden?
Als ik de eerste 6 weken 400mg doe en de laatste 6 weken 600mg, maak ik ze precies allemaal op lol.