XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Helemaal met je eens. Zonder progressie is het geen reet aan. Deprimerend zelfs lol. Bench is zeker niet verkeerd, daar ga je nog progressie in maken in je cruise.

Je kan toch hetzelfde doen net als je vorige kuur? Weet niet wanneer je toen gestopt bent

Dat snap ik, maar je kan nu toch na hetzelfde aantal weken stoppen met nolva en dan kijken wat je bitchtits doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.365
Dat snap ik, maar je kan nu toch na hetzelfde aantal weken stoppen met nolva en dan kijken wat je bitchtits doen?

Dat zou kunnen ja. Toen nam ik dus tot 6 weken na mijn laatste injectie nog Tamoxifen. Maar dat lijkt me eigenlijk misschien wel een beetje lang en ondanks dat ik er geen sides van ervaar wil ik die troep liever niet langer dan misschien nodig zou zijn nemen. Maar ja aan de andere kant wil ik natuurlijk ook geen gyno en shit omdat ik er te vroeg mee ben gestopt.

Het lastige is ook dat je bijvoorbeeld wel een bloedtest kan doen voor E2, maar daar heb je geen f**k aan want je weet niet welke waarde gelijk staat aan gyno, snap je?

Daarom vroeg ik me af of er misschien mensen ervaring hebben met soortgelijke situaties en misschien wat suggesties hebben voor wat het beste te doen.

Niemand kan daar een antwoord op geven aangezien je het preventief nam. Stop en je zult het zien. Het kan prima zo zijn dat jij side vrij bent op 600mg test en op 125 met een beetje hcg wel gyno krijgt.

wat Hoxyz zegt idd.

• #1.368
Vandaag noodgedwongen een tweede rustdag achtereen moeten inlassen. Werd gisterochtend al wakker met een beetje keelpijn en vannacht/vanochtend was het zelfs nog een beetje erger. Dus besloten om niet te gaan trainen en alle energie te steken in niet ziek worden. Voel me nu iig alweer een stuk beter en morgen zal ik denk ik weer helemaal klaar zijn om te knallen.

De bedoeling is om nu nog eventjes 2,5 week vol te knallen en te progressen in de gym en dan ga ik voor 1 week op reis voor me werk. Dat wordt dus een herstelweek met misschien maar 2 of 3 lichte pompsessies (als ik daar tijd en de gelegenheid voor heb). Vervolgens thuis nog ff een aantal weken cruisen en dan begint mijn cut-blast alweer.

Sowieso zal ik -hoe het er nu naar uitziet- vaker moeten reizen voor mijn werk het komende jaar. In april moet ik waarschijnlijk voor een week naar Kazachstan (lucky me). Het is misschien niet helemaal optimaal voor bodybuilding, maar ik denk dat als ik mijn blasts goed plan tussen het reizen door, dat het wel goed te doen moet zijn. Bodybuilding moet per slot van rekening ook ergens van betaald worden lol...

Vandaag noodgedwongen een tweede rustdag achtereen moeten inlassen. Werd gisterochtend al wakker met een beetje keelpijn en vannacht/vanochtend was het zelfs nog een beetje erger. Dus besloten om niet te gaan trainen en alle energie te steken in niet ziek worden. Voel me nu iig alweer een stuk beter en morgen zal ik denk ik weer helemaal klaar zijn om te knallen.

De bedoeling is om nu nog eventjes 2,5 week vol te knallen en te progressen in de gym en dan ga ik voor 1 week op reis voor me werk. Dat wordt dus een herstelweek met misschien maar 2 of 3 lichte pompsessies (als ik daar tijd en de gelegenheid voor heb). Vervolgens thuis nog ff een aantal weken cruisen en dan begint mijn cut-blast alweer.

Sowieso zal ik -hoe het er nu naar uitziet- vaker moeten reizen voor mijn werk het komende jaar. In april moet ik waarschijnlijk voor een week naar Kazachstan (lucky me). Het is misschien niet helemaal optimaal voor bodybuilding, maar ik denk dat als ik mijn blasts goed plan tussen het reizen door, dat het wel goed te doen moet zijn. Bodybuilding moet per slot van rekening ook ergens van betaald worden lol...

amir hoe gaat je cut-blast eruit zien

Doei haarlijn :D

Daar was ik ook bang voor toen ik mast ging gebruiken :p 0 haaruitval gehad tho.. mazzeltje.
Nu ooit nog tren proberen :roflol:
Is het btw ook zo dat als je eerst geen haaruitval had van mast dat het bij de volgende keer wel kan gebeuren of ?

• #1.374
Daar was ik ook bang voor toen ik mast ging gebruiken :p 0 haaruitval gehad tho.. mazzeltje.
Nu ooit nog tren proberen :roflol:
Is het btw ook zo dat als je eerst geen haaruitval had van mast dat het bij de volgende keer wel kan gebeuren of ?

Wat voor kuur deed je met masteron? Beviel het?

In het verleden behaalde resultaten...
Puur persoonlijk inderdaad en zowel dosis als verhouding van A:E afhankelijk.

• #1.379
Waarom niet op 400mg mast houden? Denk je niet dat die hoeveelheid gear genoeg is om je spiermassa op peil te houden?

Tuurlijk zal 400mg masteron ook genoeg zijn... Punt is meer dat ik precies 30 ampullen heb gekocht voor 50% van de normale prijs omdat de "houdbaarheidsdatum" tot het einde van 2020 is :hahaha: Als ik de eerste 6 weken 400mg doe en de laatste 6 weken 600mg, maak ik ze precies allemaal op lol.

Je wordt door je genen kaal niet door de mast of tren.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven