AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Waarom log je niet meer zo actief? Vond jouw log altijd zeer interessant om te lezen :(
 
Ik denk dat je, als je écht big wilt worden, niet zal ontkomen aan bakken voedsel weg te werken, of het nou 120gram carbs per meal is of een shitload aan fats, denk dat je je even kut gaat voelen :o enige voordeel is idd dat het volume veel kleiner is but still.

Benieuwd naar je huidige shape wel
 
Ik denk dat je, als je écht big wilt worden, niet zal ontkomen aan bakken voedsel weg te werken, of het nou 120gram carbs per meal is of een shitload aan fats, denk dat je je even kut gaat voelen :o enige voordeel is idd dat het volume veel kleiner is but still.

Benieuwd naar je huidige shape wel

Het is inderdaad vooral een kwestie van volume. Een halve kilo droog gewogen rijst etc. per dag voor meerdere weken/maanden achterelkaar geeft bij mij gewoon problemen met mijn digestion die echt heel erg vervelend zijn en mijn gains tot op zekere hoogte verzieken. Daarom wil ik het nu eens op een andere manier proberen.

Maar dat je veel moet eten om groot te worden trek ik absoluut niet in twijfel hoor...

Zal misschien morgen eens wat foto’s proberen te maken aangezien het chest day is haha.
 
Digestive enzymes al geprobeerd?
 
Waarom log je niet meer zo actief? Vond jouw log altijd zeer interessant om te lezen :(

Ik sta dagelijks om 04.30 op om cardio te doen, meals te maken, te eten en naar de gym te gaan. Vervolgens heel de dag bezig met het bedrijf en ik probeer minimaal 8 uur te slapen elke dag. Oh ja en ik heb ook nog eens een vriendin en een hond.:hahaha: Geniet maar van je studententijd want het volwassen mensenleven is kut.
 
Digestive enzymes al geprobeerd?

Zo’n beetje alles al geprobeerd. Ik denk dat gewoon niet iedereen even goed gemaakt is om 6 keer per dag grote maaltijden te eten dag in dag uit...

Maar nu gaat het op zich wel goed. Ik houd mijn dieet extreem clean en eet alleen maar shit waarvan ik zeker weet dat het goed verteert. Wat carbs betreft alleen witte rijst en toast. Geen oats meer, geen bananen... Voor wat eiwit betreft alleen maar eieren, fatsoenlijke whey, kip en lean beef. Voor vetten avocado’s, olijfolie, noten en eieren ook... Thats it.
 
Ik sta dagelijks om 04.30 op om cardio te doen, meals te maken, te eten en naar de gym te gaan. Vervolgens heel de dag bezig met het bedrijf en ik probeer minimaal 8 uur te slapen elke dag. Oh ja en ik heb ook nog eens een vriendin en een hond.:hahaha: Geniet maar van je studententijd want het volwassen mensenleven is kut.
Vind je? Ik vind het wel relaxed dat ik s avonds en in het weekend niet meer hoef te studeren en vakantie ook echt vakantie is.
 
Vind je? Ik vind het wel relaxed dat ik s avonds en in het weekend niet meer hoef te studeren en vakantie ook echt vakantie is.
Wacht maar,je tijd komt nog dat je terug in je school jaren wil zitten...
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Als je heel hoog in kcal moet of geen grote eter bent mag een beetje junkfood ook wel.

Of dachten jullie dat die pro’s alleen maar droge rijst en kip aten? Die gasten eten ook junkfood.
 
Wacht maar,je tijd komt nog dat je terug in je school jaren wil zitten...
Ja 40 uur stage voor 0 euro en in het weekend werken om nog enigzins rond te komen ga ik echt missen.
 
Vind je? Ik vind het wel relaxed dat ik s avonds en in het weekend niet meer hoef te studeren en vakantie ook echt vakantie is.

In loondienst zijn is misschien ook wel een beetje anders (in de meeste gevallen althans) dan in een familiebedrijf werken. Ik heb niet echt vaste werktijden, maar het is met zekerheid meer dan 40 uur per week en vaak ook in de weekenden dat ik met shit bezig ben. Toen ik nog naar school ging deed ik nooit wat qua huiswerk. Toen was mijn leven een en al vakantie.
 
In loondienst zijn is misschien ook wel een beetje anders (in de meeste gevallen althans) dan in een familiebedrijf werken. Ik heb niet echt vaste werktijden, maar het is met zekerheid meer dan 40 uur per week en vaak ook in de weekenden dat ik met shit bezig ben. Toen ik nog naar school ging deed ik nooit wat qua huiswerk. Toen was mijn leven een en al vakantie.
Wat voor studie heb je dan gedaan? Ik weet wel werken is, heb oefeningen gedraaid met 12 uur werken per dag + een studie er naast.
 
Wacht maar,je tijd komt nog dat je terug in je school jaren wil zitten...
Wat lul jij nou. Ik heb werkweken van 60+ uur + een masterstudie ernaast gedaan.
 
Wacht maar,je tijd komt nog dat je terug in je school jaren wil zitten...
Het ging trouwens niet over school. Joost volgt een universitaire opleiding. Dat is geen middelbare school.
 
Het ging trouwens niet over school. Joost volgt een universitaire opleiding. Dat is geen middelbare school.
Oh ja,wat een enorm verschil...
Blijft toch allemaal hetzelfde wijsneus...
 
Zoals beloofd wat pics van huidige shape van vanochtend.
 

Bijlagen

  • C3EF74C9-6F9D-45A3-AAA1-14DB6E7EA8C2.jpeg
    C3EF74C9-6F9D-45A3-AAA1-14DB6E7EA8C2.jpeg
    161,8 KB · Weergaven: 186
  • 12696557-3FD4-4589-8279-B2932540D517.jpeg
    12696557-3FD4-4589-8279-B2932540D517.jpeg
    167,3 KB · Weergaven: 177
  • 28A162F9-1AF2-4F98-B584-C4CC6E5B4600.jpeg
    28A162F9-1AF2-4F98-B584-C4CC6E5B4600.jpeg
    135,7 KB · Weergaven: 198
Oh ja hier nog ff een front double. Normaalgesproken zou ik zo een pic nooit posten omdat ik mezelf in deze pose echt best wel schijt vind (hoge lat insertions, spaghetti armen) maar ja ik moet wel real blijven met jullie natuurlijk en niet alleen de goede picca’s droppen.

Ik doe er iig alles aan om mijn weak points te verbeteren. Elke training begin ik nu al sinds een maand ofzo met 5 sets wide grip pull ups en ik doe sinds kort ook een aparte dag voor armen. Eens kijken wat het brengt in 3 of 6 maanden hehe. Dennis Wolf had ook hoge lats... er is nog hoop dus.
 

Bijlagen

  • 35ECDBA2-7CE6-468C-821F-8855B3C53F77.jpeg
    35ECDBA2-7CE6-468C-821F-8855B3C53F77.jpeg
    166,7 KB · Weergaven: 172
Oh ja hier nog ff een front double. Normaalgesproken zou ik zo een pic nooit posten omdat ik mezelf in deze pose echt best wel schijt vind (hoge lat insertions, spaghetti armen) maar ja ik moet wel real blijven met jullie natuurlijk en niet alleen de goede picca’s droppen.

Ik doe er iig alles aan om mijn weak points te verbeteren. Elke training begin ik nu al sinds een maand ofzo met 5 sets wide grip pull ups en ik doe sinds kort ook een aparte dag voor armen. Eens kijken wat het brengt in 3 of 6 maanden hehe. Dennis Wolf had ook hoge lats... er is nog hoop dus.

Misschien armen lager houden (90* hoek) en daardoor ook lats meer poppen door schouders naar achter te draaien? Dan ziet mijn front double er ook een stuk massiever/beter uit namelijk
 
Back
Naar boven