Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Ik neem pink himalayan salt pre-training meal en paar g zout in pwo shake

• Like
Waarderingen: Apw

Ja ik doe het al een heletijd. Heb altijd prima pumps. Laatst zelfs bij 4 reps incl DB al een zieke pump. Niet mijn voornaamste doel tijdens trainen, maar wel altijd lekker. Daarnaast probeer ik gewoon zoveel mogelijk water te drinken. En citrulline/L-arginine pwo. Bietensap (ja echt smerig) helpt ook, NO2 ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
Nou eventjes een kleine update sinds ik het de laatste tijd wat minder druk heb met werk en shit.

Zoals het er nu voorstaat begin ik maandag gewoon mijn nieuwe blast. 500 test + 400 mast wordt het. Hier in Russia waar ik woon is nog steeds alles redelijk rustig en ik heb niet het idee dat ze binnenkort alles gaan dichtgooien. Het zou natuurlijk nog zomaar kunnen veranderen, daar ben ik me van bewust, maar dat is dan maar het risico dat ik neem... Sowieso denk ik dat in onze stad waar bijna 500k mensen wonen wel ergens een basement gym te vinden zal zijn met alle elementaire attributen aanwezig mocht het echt nodig zijn.

Wat mijn fysiek betreft denk ik dat ik nu best een goed uitgangspunt heb om langzaam en geleidelijk weer over te gaan op een klein surplus. Had begin deze week nog eens 200 calorieën uit vet toegevoegd met als resultaat dat ik alsnog leaner word en vanochtend zelfs 94,9kg woog. Best fascinerend hoe een tijdje low carbs heel je stofwisseling kan resetten ofzo...

Nu ga ik even chest trainen doei

Laatst bewerkt:
  • #1.745
atm hier gewoon fucking 50 mensen in een gym die niet eens al te groot is :hahaha:

kan op een dagje omslaan :(

• #1.747
Dag iedereen (die nog in leven is).

In mijn vorige update had ik het er over dat ik vanaf maandag mijn nieuwe blast zou beginnen... Ik was dit ook daadwerkelijk van plan, totdat er opeens zaterdagavond werd bericht dat in Moskou alle gyms voor onbepaalde tijd gesloten worden. Nou woon ik 1500km van Moscow City vandaan en is er hier in de regio eigenlijk nog steeds niet veel aan de hand, maar toch... Je weet maar nooit. Daarom besloten om het toch maar even uit te stellen en af te wachten wat er nu hier gaat gebeuren.

Training gaat in ieder geval nog steeds hartstikke goed. De laatste tijd ben ik een beetje aan het experimenten met een 4 of 5 daagse bro split. Bevalt me eigenlijk wel goed en het geeft ook de gelegenheid om een beetje te herstellen van bepaalde blessures, omdat er meer tijd tussen het trainen van dezelfde spiergroep zit.

Afgelopen week was ik gemiddeld weer 1kg afgevallen tov de week ervoor. Daarom dus vanaf deze week weer de kcals een beetje verhoogd. Omdat ik al redelijk hoog zat in vet (130-140 gram) heb ik besloten om wat protein toe te voegen, en wel 10gr per meal (dus 50 ipv 40). Nu kom ik uit op 290P / 225C / 140F.
Het is vandaag pas de 2e dag met deze increase maar ik moet toegeven dat ik deze gelijk voel. Die 10gr protein per meal (wat neerkomt op 250gr vlees ipv 200) zorgt er voor dat ik een stuk minder snel honger heb tussen de maaltijden door. Echt aanzienlijk. Nu maar ff aankijken wat deze veranderingen met me gewicht doen. Ik hoop nu eigenlijk gewoon rond de 96kg te blijven en iig niet vetter worden voor het begin van mijn blast. Pas in mijn blast ga ik weer voorzichtig wat carbs toevoegen, stapsgewijs met 10gr per meal ofzo.

Zal eens kijken of ik nog wat foto’s kan laten maken de komende dagen. Eventueel wat pics met benen, alleen dan moet ik wel ff trimmen want anders zien jullie niks:hahaha:

• #1.748
Nou, we zijn er. Vanaf morgen gaat hier alles (op supermarkten en apotheken na) voor 9 dagen dicht. Daarna wordt beslist of het bij deze 9 dagen blijft of dat het nog wordt verlengd. Ik denk (en hoop natuurlijk vooral) dat het hier in Rusland bij deze 9 dagen blijft, vooral aangezien de Russische economie dit gewoon écht niet trekt. Naast deze corona shit is de olieprijs natuurlijk ook nogal drastisch gedaald en daarmee ook de roebel. Dat is allemaal best wel ernstig. Ik heb zelf daarom eigenlijk liever dat er een paar honderd extra doodgaan aan een griepje dan een heel land van 145 miljoen inwoners die straks allemaal zonder werk en geld zitten. Zo denken de meeste mensen er hier ook over. Dus ik hoop dat het gezonde verstand het wint van de paniek die nu vooral is Moskou een beetje heerst en alles na deze ene week weer open gaat.

Wat bodybuilding betreft ga ik eerst even 2 dagen niks doen qua training, omdat ik fucking moe en overtrained ben. Vandaag (wetende dat dit voorlopig de laatste leg workout zou zijn) 35 failure sets voor benen gedaan :hahaha: Kan nu serieus amper
lopen. Morgen kan ik wel als het goed is 2x25kg adjustable dumbbells ophalen bij iemand. Dan kan ik komende week iig iets doen.

We zullen zien.

Oh ja ff voor de gein mijn leg workout:
1. Seated calf raise - 5x10, r/p if needed
2. Leg press calf raise - 5x10, r/p if needed
3. BB squat - 5 sets to failure
4. Hack squat- 5x10, r/p if needed
5. Walking lunges - 5x10 steps with each leg, r/p if needed
6a. Lying leg curl - 5x12, do partials to get 12 if needed
6b. Adductor machine - 5x12, do partials to get 12 if needed

Laatst bewerkt:

U say what?

Verstandig, al denk ik niet dat je er met 9 dagen vanaf bent. Lijkt mij dat dit nog wel een tijdje gaat duren

• #1.751
Verstandig, al denk ik niet dat je er met 9 dagen vanaf bent. Lijkt mij dat dit nog wel een tijdje gaat duren

Dunno bro. Waar ik woon zijn er geloof ik slechts een handvol gevallen geconstateerd en niemand is eraan overleden ofzo. Het is meer dat er in Moskou bijna 1000 gevallen zijn (waarvan het iig bekend is) en nu zijn ze vooral bang dat het zich verspreid over heel het land.

Ik houd het gewoon niet voor mogelijk dat ze hier alle businessen en shit weken of maandenlang dichthouden, want dan is heel dit land binnen no time failliet. Dus de situatie ligt iets anders dan in het Westen hier denk ik.

Dunno bro. Waar ik woon zijn er geloof ik slechts een handvol gevallen geconstateerd en niemand is eraan overleden ofzo. Het is meer dat er in Moskou bijna 1000 gevallen zijn (waarvan het iig bekend is) en nu zijn ze vooral bang dat het zich verspreid over heel het land.

Ik houd het gewoon niet voor mogelijk dat ze hier alle businessen en shit weken of maandenlang dichthouden, want dan is heel dit land binnen no time failliet. Dus de situatie ligt iets anders dan in het Westen hier denk ik.
Ligt alles nu stil dan bij jullie? zelfde als wat er nu in NL is kan toch ook in russia.

Hoezo is de situatie daar anders?

• #1.754
Made in USSR. Heerlijk dat oude ijzer... krijg er gelijk zin van om te pompen.

Bijlagen

• 07BAD121-E4D5-4EBC-B75A-995ABD6B84F9.jpeg
    07BAD121-E4D5-4EBC-B75A-995ABD6B84F9.jpeg
    357,9 KB · Weergaven: 256
  • Like
  • #1.755
Wilde eigenlijk vandaag effe niks doen, maar omdat ik sinds vanochtend de dumbbells in huis heb kon ik ze niet zomaar laten liggen, dus maar even armen gedaan. Normaalgesproken was het vandaag ook armday, dus eigenlijk vandaag gewoon nog het “schema” kunnen volgen ondanks de situatie.

5 sets concentration curls zoals Arnold ze deed
5 sets alternating dumbbell curls
5 sets hammer curls
5 sets dumbbell skull crushers
5 sets dips tussen 2 krukken
5 sets overhead press
Tussen alle sets max 45 sec rust
Zijn maar 6 oefeningen maar ik was er toch een uur mee bezig.

Voor de volgende week (of weken, maar dat hoop ik niet) zat ik te denken aan het volgende schema, gewoon iedere dag (of om de dag als ik moe word):

In de ochtend:
- 50 pull ups (buiten)
- 5 sets 1-arm dumbbell rows

- 5 sets dumbbell flyes (ik maak een bench van 2-3 krukken tegen elkaar lol)
- 5 sets dumbbell press

- 5 sets side laterals
- 5 sets dumbbell shoulder press

In de avond:
- 5-6 sets biceps
- 5-6 sets triceps

- 5 sets split squats met dumbbells
- 5 sets walking lunges met dumbbells
- 5 sets goblet squats oid
(Benen doe ik buiten)

Daarnaast blijf ik thuis gewoon nog 30 min cardio doen elke dag op een nuchtere maag.

Ik denk dat ik deze barre tijden wel doorkom op deze manier zonder al te veel schade.

Laatst bewerkt:
  • Like
  • #1.756
/

Laatst bewerkt:
  • #1.757
Nou, net voor het eerst sinds de quarantaine benen “getraind”. Het is pas de vijfde dag ofzo zonder gym hier maar ik moet zeggen dat ik al best wel diep in de put zit lol. Voorheen stond ik ‘s ochtends vroeg echt als een speer op, vol motivatie om fasted cardio te doen en daarna lekker te eten en door te gaan naar de gym. Nu kom ik echt met moeite uit bed iedere dag en moet ik mezelf fucking hard dwingen om op die hometrainer te gaan zitten.

Vervolgens de krachttraining... thuis armen trainen en een beetje push ups/pull ups en side raises doen gaat nog wel en is ook best geinig om in je huiskamer volledig pumped up wat poses te doen... maar benen is echt een drama. Absoluut geen motivatie en zin in, maar ik heb er wat van geprobeerd te maken.

5 sets split squats
5 sets goblet squats
5 sets step ups buiten op een bankje
5 sets walking lunges op de parkeerplaats tot ik er bij neer viel.

Het was best pittig en dit zal ongetwijfeld genoeg zijn om atrofie ofzo tegen te gaan, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op en is het allemaal
fucked up. En dat allemaal door een stel kutchinezen.

Groetjes van een depressieve Spambod

How times can change

Nou, net voor het eerst sinds de quarantaine benen “getraind”. Het is pas de vijfde dag ofzo zonder gym hier maar ik moet zeggen dat ik al best wel diep in de put zit lol. Voorheen stond ik ‘s ochtends vroeg echt als een speer op, vol motivatie om fasted cardio te doen en daarna lekker te eten en door te gaan naar de gym. Nu kom ik echt met moeite uit bed iedere dag en moet ik mezelf fucking hard dwingen om op die hometrainer te gaan zitten.

Vervolgens de krachttraining... thuis armen trainen en een beetje push ups/pull ups en side raises doen gaat nog wel en is ook best geinig om in je huiskamer volledig pumped up wat poses te doen... maar benen is echt een drama. Absoluut geen motivatie en zin in, maar ik heb er wat van geprobeerd te maken.

5 sets split squats
5 sets goblet squats
5 sets step ups buiten op een bankje
5 sets walking lunges op de parkeerplaats tot ik er bij neer viel.

Het was best pittig en dit zal ongetwijfeld genoeg zijn om atrofie ofzo tegen te gaan, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op en is het allemaal
fucked up. En dat allemaal door een stel kutchinezen.

Groetjes van een depressieve Spambod
Wat is de reden achter je fasted cardio? heb wel is gelezen dat het een positief effect kan hebben op je vp in een lean bulk, bijv minder snel vet aankomen etc. maar nooit echt harde feiten over gelezen. benieuwd wat jou reden erachter is. of gewoon voor conditie?

• #1.760
Wat is de reden achter je fasted cardio? heb wel is gelezen dat het een positief effect kan hebben op je vp in een lean bulk, bijv minder snel vet aankomen etc. maar nooit echt harde feiten over gelezen. benieuwd wat jou reden erachter is. of gewoon voor conditie?

Ja, ik geloof dat je er leaner van blijft en meer bij kan eten zonder vet te worden (ik word langzaamaan juist zelfs leaner en leaner), ik krijg er een goede eetlust van voor de rest van de dag en daarnaast denk ik dat het overall voor je gezondheid goed is om naast al je andere spieren ook je hartspier te trainen. Ik heb geen harde feiten of wetenschappelijke onderzoeken nodig om ergens in te geloven... dit werkt voor mij gewoon supergoed dus ik doe het en blijf het doen.

Terug
Naar boven