Ano_261020
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.705
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem pink himalayan salt pre-training meal en paar g zout in pwo shake

Kan nu serieus amperVerstandig, al denk ik niet dat je er met 9 dagen vanaf bent. Lijkt mij dat dit nog wel een tijdje gaat duren
Ligt alles nu stil dan bij jullie? zelfde als wat er nu in NL is kan toch ook in russia.Dunno bro. Waar ik woon zijn er geloof ik slechts een handvol gevallen geconstateerd en niemand is eraan overleden ofzo. Het is meer dat er in Moskou bijna 1000 gevallen zijn (waarvan het iig bekend is) en nu zijn ze vooral bang dat het zich verspreid over heel het land.
Ik houd het gewoon niet voor mogelijk dat ze hier alle businessen en shit weken of maandenlang dichthouden, want dan is heel dit land binnen no time failliet. Dus de situatie ligt iets anders dan in het Westen hier denk ik.
Hoezo is de situatie daar anders?Dunno bro. Waar ik woon zijn er geloof ik slechts een handvol gevallen geconstateerd en niemand is eraan overleden ofzo. Het is meer dat er in Moskou bijna 1000 gevallen zijn (waarvan het iig bekend is) en nu zijn ze vooral bang dat het zich verspreid over heel het land.
Ik houd het gewoon niet voor mogelijk dat ze hier alle businessen en shit weken of maandenlang dichthouden, want dan is heel dit land binnen no time failliet. Dus de situatie ligt iets anders dan in het Westen hier denk ik.
Wat is de reden achter je fasted cardio? heb wel is gelezen dat het een positief effect kan hebben op je vp in een lean bulk, bijv minder snel vet aankomen etc. maar nooit echt harde feiten over gelezen. benieuwd wat jou reden erachter is. of gewoon voor conditie?Nou, net voor het eerst sinds de quarantaine benen “getraind”. Het is pas de vijfde dag ofzo zonder gym hier maar ik moet zeggen dat ik al best wel diep in de put zit lol. Voorheen stond ik ‘s ochtends vroeg echt als een speer op, vol motivatie om fasted cardio te doen en daarna lekker te eten en door te gaan naar de gym. Nu kom ik echt met moeite uit bed iedere dag en moet ik mezelf fucking hard dwingen om op die hometrainer te gaan zitten.
Vervolgens de krachttraining... thuis armen trainen en een beetje push ups/pull ups en side raises doen gaat nog wel en is ook best geinig om in je huiskamer volledig pumped up wat poses te doen... maar benen is echt een drama. Absoluut geen motivatie en zin in, maar ik heb er wat van geprobeerd te maken.
5 sets split squats
5 sets goblet squats
5 sets step ups buiten op een bankje
5 sets walking lunges op de parkeerplaats tot ik er bij neer viel.
Het was best pittig en dit zal ongetwijfeld genoeg zijn om atrofie ofzo tegen te gaan, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op en is het allemaal
fucked up. En dat allemaal door een stel kutchinezen.
Groetjes van een depressieve Spambod
Wat is de reden achter je fasted cardio? heb wel is gelezen dat het een positief effect kan hebben op je vp in een lean bulk, bijv minder snel vet aankomen etc. maar nooit echt harde feiten over gelezen. benieuwd wat jou reden erachter is. of gewoon voor conditie?