MuscleMeat

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Vond die post van jou wel grappig in mijn log.

‘Succes met de elastiekjes. Ik begin volgende week mijn blast’

Ik heb tenminste een BB met gewichten/rack/bench thuis nu :trollface:

Merkwaardig dat je iedereen belachelijk durft te maken, maar zelf zo snel op je teentjes bent getrapt
 
Vond die post van jou wel grappig in mijn log.

‘Succes met de elastiekjes. Ik begin volgende week mijn blast’

Ik heb tenminste een BB met gewichten/rack/bench thuis nu :trollface:

Merkwaardig dat je iedereen belachelijk durft te maken, maar zelf zo snel op je teentjes bent getrapt

Dat was meer gewoon een flauw grapje hoor.

Leuk dat je een barbell en een rack hebt. Je hebt beiden hard nodig.
 
Wat pics van vandaag...
Die rugpic was eigenlijk gewoon een side tricep voor de spiegel en geen rug pose, maar me vriendin besloot er toch een foto van te maken... vond het opzich wel een aardige foto en ik heb geloof ik ook amper foto’s van achteren gepost hier dus ik dacht waarom ook niet... Gewicht is al 2 weken stabiel op 96kg... ik mis de gym fucking hard, maar vandaag was wel een leuke upper body workout thuis...
 

Bijlagen

  • 078B0C96-7087-4CC8-A3E5-59BAB88BBC01.jpeg
    078B0C96-7087-4CC8-A3E5-59BAB88BBC01.jpeg
    262,5 KB · Weergaven: 173
  • 07E7A708-7972-443B-A1A6-3F03AA47213C.jpeg
    07E7A708-7972-443B-A1A6-3F03AA47213C.jpeg
    276,2 KB · Weergaven: 173
  • 07102CC5-2770-4758-A3C6-F12AE72C1A8C.jpeg
    07102CC5-2770-4758-A3C6-F12AE72C1A8C.jpeg
    277,3 KB · Weergaven: 180
Damn tijdje niet gevolgd maar je gaat hard!
De laatste pic die ik me herinner had je geen abs en stuk vetter. Goodjob man
 
Damn tijdje niet gevolgd maar je gaat hard!
De laatste pic die ik me herinner had je geen abs en stuk vetter. Goodjob man
+1, fysiek is super hard verbeterd
 
Mwa, ik denk niet dat mijn fysiek echt super hard is verbeterd qua massa ofzo de laatste paar maanden... maar als je lean(er) bent ziet alles er gewoon stukken beter uit.

Ik kan echt niet wachten tot mijn volgende blast en ben benieuwd hoe ik er uit ga zien op +- hetzelfde vetpercentage maar mét een aantal kg extra vlees.
 
Ik heb het idee dat je zelf een stuk beter reageert op hoger volume, hoe kijk je hier zelf naar?
 
Mwa, ik denk niet dat mijn fysiek echt super hard is verbeterd qua massa ofzo de laatste paar maanden... maar als je lean(er) bent ziet alles er gewoon stukken beter uit.

Ik kan echt niet wachten tot mijn volgende blast en ben benieuwd hoe ik er uit ga zien op +- hetzelfde vetpercentage maar mét een aantal kg extra vlees.
Als je iets hebt berijkt mag je er gerust trots op zijn hoor :)
leaner zijn oogt zonder kleren inderdaad wel een stuk beter.
heb je al ooit met tren gekuurd?
 
Laatst bewerkt:
Als je iets hebt herijkt mag je er gerust trots op zijn hoor :)
leaner zijn oogt zonder kleren inderdaad wel een stuk beter.
heb je al ooit met tren gekuurd?

Nee lol.
Dit is wat ik heb gedaan tot nu to
400mg test only
600mg test only
250mg test + 400mg mast

Ik wil maximaal groot worden met minimale gear
 
Nee lol.
Dit is wat ik heb gedaan tot nu to
400mg test only
600mg test only
250mg test + 400mg mast

Ik wil maximaal groot worden met minimale gear
Zeker wel goed fysiek dan voor slechts dit gebruikt te hebben. Ik heb er nu spijt van dat ik meteen hoog begonnen ben. Doe tegenwoordig kleinere kuurtjes (+slimmer trainen en eten) en dat werkt veel beter
 
Zeker wel goed fysiek dan voor slechts dit gebruikt te hebben. Ik heb er nu spijt van dat ik meteen hoog begonnen ben. Doe tegenwoordig kleinere kuurtjes (+slimmer trainen en eten) en dat werkt veel beter

Ik heb ook zeker niet alles perfect gedaan als ik er op terug kijk. Voor mijn eerste kuur had misschien zelfs 300mg ipv 400 volstaan en voor mijn tweede had ik dan 400 kunnen doen en voor de derde 500 test only. Nu was ik gelijk van 400 naar 600 gegaan en dat was kut en helemaal niet nodig. En ik had sowieso veel leaner moeten blijven. Dan had ik die cutkuur met masteron ook helemaal niet nodig gehad en had ik er waarschijnlijk hetzelfde uitgezien als nu, alleen in kortere tijd en met iets minder mg’s.

Maarja... is allemaal achteraf he. Uiteindelijk is het allemaal gegaan zoals het is gegaan en ik ben best tevreden met hoe ik er nu uitzie dus zoveel heb ik nou ook weer niet fout gedaan.

Vanaf nu (wanneer de gyms opengaan) wil ik echt zoveel mogelijk kwaliteitsmassa gainen zonder excessief in VP toe te nemen en dan zien we wel. Misschien dat ik voor de herfst van 2021 (dus over 1,5 jaar) al eens aan een wedstrijd mee durf te doen. We zullen zien
 
Wellicht interessant voor sommigen, dit is hoe ik bijvoorbeeld vandaag upper body heb gedaan:

1a. Wide grip pull ups - 5 sets
1b. Dips - 5 sets

2a. Inverted rows - 5 sets
2b. Push ups - 5 sets

3a. DB bent over rows - 5 sets
3b. DB bench press - 5 sets (mijn bench bestaat uit 3 krukken tegen elkaar aan gezet)

4. Standing DB shoulder press - 5 sets

5. DB side laterals - 5 sets

Ondanks dat het bijna allemaal body weight oefeningen zijn en ik maar max 25kg dumbbells heb lukt het toch aardig om de reps laag te houden. Dat is het voordeel van zo slap zijn :hahaha: Het zou lastiger zijn om een goede trainingsstimulus te krijgen als ik 50 dips kon doen zonder te falen lol. Nu doe ik er 12 in mijn eerste set. Net goed dus. Natuurlijk zijn dit soort workouts kut, maar de pomp is wel erg lekker moet ik zeggen.

Ook vind ik (en de foto’s van de laatste tijd bevestigen dat naar mijn mening ook) dat ik de laatste tijd een stuk voller en ronder ben geworden. Misschien komt dat wel doordat ik nu al 1,5 week zonder gym ben en een beetje aan het herstellen ben van mijn chronische staat van overtraining. Ook slaap ik nu veel meer, aangezien ik niet om 5 uur hoef op te staan om naar de gym te gaan. Ik lig nu ongeveer om 10 uur in bed en slaap tot 8 uur elke dag :D fucking nice.

Eventjes afwachten hoe lang deze quarantaine nog voort duurt... Hier en daar zijn ze al wel aan het versoepelen hier, omdat ze bang zijn voor faillissementen en shit. Hopelijk dat dit ook de gyms betreft over misschien 1 week ofzo. Wanneer de gyms weer open gaan hop ik natuurlijk gelijk on the juice.
 
Net even benen gedaan. Godverdomme wat is het moeilijk om jezelf te motiveren om thuis benen te trainen! Ik heb er heel de dag tegenop gezien, maar net moest ik er toch maar aan geloven.

1. DB split squats met voorste been +- 5 cm verhoogd - 5 sets met 15kg in elke hand. Echt een pleurisoefening qua burn in de quads. 10-15 reps ongeveer per been.

2. DB goblet squats - 10 sets van 10 reps, rest/pause indien nodig om 10 te krijgen. Het zwaarste wat ik van 1 dumbbell kan maken is ongeveer 35kg dus die maar gebruikt... Onderaan een pauze en boven nooit geheel je benen uitstrekken om het zwaarder te maken.

3. DB lying leg curl - 5 sets a 10 reps... ook een oefening die ik normaal nooit zou doen maar die wel erg moeilijk is en kramp geeft in je hamstrings.

4. DB romanian deadlift - 5 sets. Hier is 2x25kg echt een beetje te weinig, maar dit probeer ik te compenseren door het erg langzaam te doen en te focussen op contractie en shit.

5. DB walking lunges - 5 sets tot ik van de ene naar de andere kant van een parkeerplaats loop. Dit was echt een hel. Ik heb nog nooit geteld hoeveel stappen heel de parkeerplaats is, maar ik denk ongeveer 20 per been (best wel lang dus). Ik rust indien nodig 10 deep breaths en ga dan weer verder, totdat ik aan de overkant ben. Had in elke hand 15kg. Moest de laatste keer tot 5 maal toe eventjes rusten en ik kon echt geen stap meer maken. Totally fucked.

Hoe kut en demotiverend dit ook allemaal is, als je zo’n training hebt voltooid voel je je wel eventjes goed.

Misschien dat ik morgen eventjes een cheat meal doe ook... Ik heb geloof ik al 3 of 4 weken helemaal niks gegeten wat niet in mijn voedingschema staat en ca. 180 carbs per dag. Ik heb zin in pasta met bolognesesaus en ijs, lol.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag dit gedaan:

1. Pull ups - 10 sets
2. Inverted rows - 5 sets
3. Bent over DB rows - 5 sets
4a. DB flyes - 5 sets
4b. Push ups - 5 sets
5. DB chest press - 5 sets
6. DB standing shoulder press - 5 sets
7. DB side laterals - 10 sets

50 sets in totaal :hahaha: Benen zijn ook best wel sore van gisteren. Morgen nog ff armen doen en dan maar een rustdag. Groeien zal ik waarschijnlijk niet van dit soort workouts maar ik denk dat het wel genoeg is om iig daar te blijven waar ik nu ben.
De quarantaine shit is gisteren met 1 week verlengd nog, dus volgende week ook nog zonder gym. Superkut natuurlijk maar ik probeer positief te blijven en gewoon door te gaan met de 30 min fasted cardio iedere morgen + weight training later op de dag. Heb anders toch maar weinig te doen.

Eetlust is met de cardio en dit trainingsvolume we fucking goed nu en me gewicht blijft zo rond de 96 kg eigenlijk al 2-3 weken lang, wat dus betekent dat ik mijn onderhoud min of meer heb gevonden op 3000kcal nu. Ben ik op zich we blij mee, als zou ik soms eigenlijk nog wat meer willen eten.
 

Thanks... Quads zijn toch een beetje mijn trots wat bodyparts betreft lol.

Het gevaar van nogal dominante quads is wel dat hamstrings, glutes en adductors vaak onderontwikkeld blijven. Een beetje moeilijk in te schatten of dat nu bij mij het geval is, aangezien hams en glutes voornamelijk pas goed zichtbaar zijn wanneer je erg lean bent, maar toch... Ik denk dat ik van tevoren moet anticiperen op een dergelijke disbalans.

Tot nu toe heb ik altijd op de standaard manier benen getraind: eerst quads (3-4 oefeningen), dan hamstrings (2 oefeningen meestal). Wil komende groeifase eens proberen om 2 leg workouts te doen, waarvan 1 hamstring focussed is en de andere quad. Kijken of dat helpt.
 
Back
Naar boven