XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Bezoekers in dit topic

Sinds gister trouwens voeding een beetje aangepast. Ik had normaal 5 meals waarvan 4 met 25gr vet erin en eentje met 40gr. Hier ff overal 5 gram van afgehaald, dus ongeveer -200kcal per dag. Zag afgelopen week toch een beetje een stijgende lijn in mijn gewicht en in de ochtend iets minder goed zichtbare abs en shit... Ik wil voor het begin van mijn blast echt geen onnodige fatgains maken omdat ik hier in die kutquarantaine zit.
 
Quad pompje
 

Bijlagen

  • 6D8A1327-CD77-4C27-9A5A-CAA3482308D8.png
    6D8A1327-CD77-4C27-9A5A-CAA3482308D8.png
    813,1 KB · Weergaven: 144
Behoorlijke poten!
 
Laat, maar toch in!

Mooie progressie man! En een hele brave ‘gebruiker’ zo ver ik dit kan beoordelen.

Netjes :thumb:
 
Side triceps van zojuist... Fucking drukke dag gehad met werk en daarom pas laat een beetje kunnen pompen. Ik deed supersets pull ups/dips, inverted rows/push ups, db bent over rows/db chest press, 1 arm db rows/db flyes en op het einde nog gewoon side raises. Overal 5 sets en dus 45 sets in totaal. Ben er nu wel ff klaar mee, morgen rustdag.
 

Bijlagen

  • 1AC3CECF-5B85-4BEC-8B30-53A3042D1E61.png
    1AC3CECF-5B85-4BEC-8B30-53A3042D1E61.png
    1 MB · Weergaven: 174
Laatst bewerkt:
Nice man, dikke traps ook
 
Ziet er goed uit!
 
Je ziet er goed uit! Wat zou je vp zijn? 10%?
 
Klasse zeg!
Hoe zit het met je pijntjes die je had en heb je hierin verschil gemerkt met/zonder gear?
 

Denk het ook. Ben nog vrij vet en eigenlijk zou ik voor mijn volgende groei blast nog wat meer vet moeten verliezen. Dat was voor deze hele lockdown aanvankelijk ook de bedoeling, alleen nu wil ik niet in een deficit zijn terwijl ik niet eens normaal kan trainen. Misschien dat ik de eerste weken van de blast een beetje rond onderhoud blijf en zo hopelijk nog 1 procentje of 2 in BF zak voordat ik voeding ga verhogen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven