AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Lief dagboek,

Ik heb iets te bekennen. De laatste dagen voel ik mij zeer klote en word ik met de dag ongelukkiger en ongemotiveerder. Vanochtend kwam het zelfs zo ver, dat ik voor het eerst in maanden mijn fasted cardio sessie van 30 minuten oversloeg, toen ik pas om 11 uur uit bed kwam gerold. Vandaag stonden benen op het programma, maar ook die training heb ik besloten uit te stellen naar morgen (of overmogen, of overovermorg...). Nu ga ik een pizza bestellen. Doei.

ff serieus... de laatste paar dagen is mijn motivatie echt gezakt tot ver onder het nulpunt. Heb het ook nog eens best wel druk met werk en ik word gewoon helemaal teringtyfusleip van het feit dat ik niet naar de gym kan. Vandaag kwam onze gouverneur ook nog eens met de mededeling dat volgens hem alle sportscholen en zwembaden en shit pas na 1 juni op zijn vroegst open kunnen. Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik dat las. Dat is nog fucking 5 weken en ik weet echt niet hoe ik dat ga uithouden. Ben best wel fucked up nu en ik heb gewoon zin om te stoppen nu met alles. Zo is het gewoon niet meer leuk. :o

stay strong broeder we are in this together

Kan gebeuren man, paar dagen motivatie kwijt. Wat rustig aan leuke dingen doen en het komt wel terug :)

Lief dagboek,

Ik heb iets te bekennen. De laatste dagen voel ik mij zeer klote en word ik met de dag ongelukkiger en ongemotiveerder. Vanochtend kwam het zelfs zo ver, dat ik voor het eerst in maanden mijn fasted cardio sessie van 30 minuten oversloeg, toen ik pas om 11 uur uit bed kwam gerold. Vandaag stonden benen op het programma, maar ook die training heb ik besloten uit te stellen naar morgen (of overmogen, of overovermorg...). Nu ga ik een pizza bestellen. Doei.

ff serieus... de laatste paar dagen is mijn motivatie echt gezakt tot ver onder het nulpunt. Heb het ook nog eens best wel druk met werk en ik word gewoon helemaal teringtyfusleip van het feit dat ik niet naar de gym kan. Vandaag kwam onze gouverneur ook nog eens met de mededeling dat volgens hem alle sportscholen en zwembaden en shit pas na 1 juni op zijn vroegst open kunnen. Ik kreeg bijna een hartaanval toen ik dat las. Dat is nog fucking 5 weken en ik weet echt niet hoe ik dat ga uithouden. Ben best wel fucked up nu en ik heb gewoon zin om te stoppen nu met alles. Zo is het gewoon niet meer leuk. :o
Waarom doe je überhaupt fasted cardio? Totaal nutteloos.

Life's a b*ch and then you die. Ik denk dat we allemaal onze handjes mogen dichtknijpen als de gym nog voor het einde van het jaar open gaat.

• Like
Waarderingen: LM

Life's a b*ch and then you die. Ik denk dat we allemaal onze handjes mogen dichtknijpen als de gym nog voor het einde van het jaar open gaat.

Bedoel je dat op lege maag cardio nutteloos is?

• #1.826

Ik ben niet van mening dat het nutteloos is.

• #1.828
Nutteloos als in de zin van om het voor vetverbranding te doen. Voor conditie/gezondheid meer dan prima.

Dit dus... is gewoon een lekker begin van de dag en ik voel me doorgaans beter/fitter/gezonder en heb meer eetlust als ik het doe. Of het echt goed is voor vetverbranding geen idee maar het zal vast beter zijn dan een half uur langer in bed blijven liggen.

Dit dus... is gewoon een lekker begin van de dag en ik voel me doorgaans beter/fitter/gezonder en heb meer eetlust als ik het doe. Of het echt goed is voor vetverbranding geen idee maar het zal vast beter zijn dan een half uur langer in bed blijven liggen.
Natuurlijk verbrand je vet maar ik bedoel dat fasted tegen over niet fasted voor vetverlies mits je in een deficit zit niet uitmaakt.

Als ik cardio doe en een dikke als , doe ik dat ook fasted omdat ik het dan maar gehad heb voor de dag ipv later op de dag na trainen.

• #1.830
Nou na 1,5 XXL pizza’s ziet het leven er weer een stuk beter uit. Nu ff een uurtje herstellen van deze zware inspanning en nog wat ijs en gebakjes knallen tot failure.

Lekker uitbuiken :D

Nou na 1,5 XXL pizza’s ziet het leven er weer een stuk beter uit. Nu ff een uurtje herstellen van deze zware inspanning en nog wat ijs en gebakjes knallen tot failure.
Af en toe even goor off diet gaan doet je mentale gesteldheid goed. :) Zal niet zoveel schade oplopen, en vaak zie je er de dag erna ook nog wel een stuk beter uit.

Af en toe even goor off diet gaan doet je mentale gesteldheid goed. :) Zal niet zoveel schade oplopen, en vaak zie je er de dag erna ook nog wel een stuk beter uit.
Daarom ga ik eoke dag goor off diet, komt mijn fysiek de dat erna ten goede :D

• #1.834

Ja klopt, dit soort all out avondjes geven echt 0 schade en meestal ben ik de volgende ochtend wanneer ik alles uitgepist en poept heb nog lichter dan de dagen ervoor.

Maar eigenlijk ben ik helemaal niet van het bingen en cheaten... als ik gewoon elke dag heerlijke workouts heb in de gym en weet dat ik progressie boek, heb ik echt zeer zelden behoefte aan dit soort dingen. Het is gewoon nu dat ik opgesloten zit thuis en niet kan doen waar ik het meeste van houd dat ik gewoon gefrustreerd ben en op deze manier dat een beetje probeer te compenseren.

• #1.835
Ik hoop wel dat ze hier in de stad nog ergens een ventilator vrij hebben voor mij just in case want ik kan nu echt met moeite ademen van al die troep

• #1.837
Ik wil nog niet te vroeg juichen maar als het goed is kan ik binnenkort terecht bij een gym die hier en daar wat serieuze pompers binnen laat om te trainen. De gym ligt een beetje afgelegen op een industrieterrein in een buitenwijk, dus ideale locatie daar voor. Is voor mij wel 2x15km dwars door het centrum rijden maar I dont give a f**k :o Eventjes met zijn allen duimen voor ome Spambod.

Anders naar de Gulag?

Gaaf man! Nu wij nog :D

Terug
Naar boven