Fitness Seller

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Nu ik vanaf morgen weer ergens kan trainen zit ik toch even te denken nu wat nou het beste is om te doen. Ik ben nu al 11 weken aan het cruisen (morgen begint week 12) en eigenlijk was het plan natuurlijk nog voor die hele lockdown om een groeiblast te beginnen. Nu wil ik sowieso eventjes deze week afwachten alvorens ik een beslissing neem, maar ik kan nu in principe 2 dingen doen:

1. De week na deze komende week (dus de week van 4 mei) mijn groeiblast gewoon beginnen, eventjes er van uit gaande dat deze gym niet gesloten wordt en een beetje normaal is (hoewel ik er nu wel achter ben gekomen dat je helemaal niet veel nodig hebt om goed te kunnen trainen lol).

2. Of gewoon verder blijven cruisen op 200 of 250 test en de komende paar weken nog een beetje leaner proberen te worden. Nu zit ik laten we maar zeggen op 12% VP ongeveer, idealiter zou ik dit op of onder de 10 willen hebben voordat ik weer kan ga groeien. En dan dus gewoon pas mijn blast beginnen wanneer mijn oorspronkelijke gym weer open is en alles weer terug bij het oude is. Dit zal echter waarschijnlijk pas na 1 juni zijn en wellicht zelfs later.

Dusja... ik weet nog ff niet wat nu te doen. Wat zouden jullie doen?

• Like
Waarderingen: Apw
Cruisen en eerst echt zekerheid hebben dat je er kan blijven trainen.

Nu ik vanaf morgen weer ergens kan trainen zit ik toch even te denken nu wat nou het beste is om te doen. Ik ben nu al 11 weken aan het cruisen (morgen begint week 12) en eigenlijk was het plan natuurlijk nog voor die hele lockdown om een groeiblast te beginnen. Nu wil ik sowieso eventjes deze week afwachten alvorens ik een beslissing neem, maar ik kan nu in principe 2 dingen doen:

1. De week na deze komende week (dus de week van 4 mei) mijn groeiblast gewoon beginnen, eventjes er van uit gaande dat deze gym niet gesloten wordt en een beetje normaal is (hoewel ik er nu wel achter ben gekomen dat je helemaal niet veel nodig hebt om goed te kunnen trainen lol).

2. Of gewoon verder blijven cruisen op 200 of 250 test en de komende paar weken nog een beetje leaner proberen te worden. Nu zit ik laten we maar zeggen op 12% VP ongeveer, idealiter zou ik dit op of onder de 10 willen hebben voordat ik weer kan ga groeien. En dan dus gewoon pas mijn blast beginnen wanneer mijn oorspronkelijke gym weer open is en alles weer terug bij het oude is. Dit zal echter waarschijnlijk pas na 1 juni zijn en wellicht zelfs later.

Dusja... ik weet nog ff niet wat nu te doen. Wat zouden jullie doen?
Ik zou persoonlijk door blijven cruisen. Ondanks dat je nu een beetje kan trainen is het nog niet ideaal. Ook is onder de 10% denk ik beter om leaner te blijven en dan na je cut een goede blast te starten en te knallen als alles weer duidelijker en beter is

Ligt eraan of je zekerheid hebt dat je kunt blijven trainen.
Als je er zeker van bent dat je kunt blijven trainen in die (of weer een andere) gym dan zou ik de blast gewoon starten.

De gym is namelijk al gesloten begrijp ik maar hij laat af en toe nog mensen binnen? Desnoods als hij het meer risicovol begint te vinden afspreken om snachts te trainen ofzo:P

• #1.845
Ligt eraan of je zekerheid hebt dat je kunt blijven trainen.
Als je er zeker van bent dat je kunt blijven trainen in die (of weer een andere) gym dan zou ik de blast gewoon starten.

De gym is namelijk al gesloten begrijp ik maar hij laat af en toe nog mensen binnen? Desnoods als hij het meer risicovol begint te vinden afspreken om snachts te trainen ofzo:P

Ik denk dat dit allemaal redelijk zeker is. De gym is gelegen op een soort industrieterrein in een loods zonder ramen oid, en om op het terrein te komen moet je onder een slagboom door met bewaking en shit, die mij alleen doorlaten op vertoon van ID. Die eigenaar heeft het dus redelijk goed uitgedacht allemaal. Ik koop ook “gewoon” een maandelijks abonnement bij hem. Denk dus dat het wel goed zit daarmee. Maar voor de zekerheid wacht ik sowieso eerst deze komende week af.

Wat voor apparatuur staat er in de gym?

• #1.849
Nou, eerste training @ nieuwe gym zit er op. Was me logboek vergeten dus zette alles in me telefoon, dus bij dezen even copy/paste van me workout voor de geïnteresseerden:

Shoulders + triceps
1. DB press (90 sec)
40 x 8 / 7 / 6 / 6 / 6 -> 20 x 10 incl. P’s
2. DB side raises (60 sec) 12 incl. P’s and C
15 x 12 / 12 / 12 / 12 / 12
3. Plate raises 180 degrees (60 sec) R/P
20 x 12 / 10+2 / 9+3 / 8+4 / 8+4
4. DB bent rear delt raise (60 sec) 15 incl. P’s and C
8 x 15 / 15 / 15 / 15 / 15
5. Standing DB press (60 sec)
20 x total failure for 3 sets
6. BB shrug (60 sec) 2 sec
110 x 12 / 10 / 8 / 8 / 7
7. Tricep pushdown R/P
30 x 12 / 12 / 8+4 / 8+4
8. DB OHP press
35 x 9 / 8 / 7 / 7
9. DB skull crushers
12,5 x total failure for 4 sets

Ik wil niemand van jullie treiteren ofzo maar damn... dit voelde gewoon weer ff fucking goed en ik ben nu weer helemaal gelukkig en gemotiveerd tot op het bot.

Tot slot nog even een foto... het lijkt door de belichting alsof ik helemaal geen chest heb maar boeien :o

Laatst bewerkt:
No spang, mij stress je daar niet mee. Duik straks weer lekker mijn eigen powercage in.
Foto doet je niet goed inderdaad, als ik ff vergelijk met je vorige fotos :p

• #1.851
No spang, mij stress je daar niet mee. Duik straks weer lekker mijn eigen powercage in.
Foto doet je niet goed inderdaad, als ik ff vergelijk met je vorige fotos :p

Ja, in die mirror selfies zie ik er altijd uit als schijt. Helaas was mijn privefotograaf niet aanwezig vandaag :hahaha:

Nou, eerste training @ nieuwe gym zit er op. Was me logboek vergeten dus zette alles in me telefoon, dus bij dezen even copy/paste van me workout voor de geïnteresseerden:

Shoulders + triceps
1. DB press (90 sec)
40 x 8 / 7 / 6 / 6 / 6 -> 20 x 10 incl. P’s
2. DB side raises (60 sec) 12 incl. P’s and C
15 x 12 / 12 / 12 / 12 / 12
3. Plate raises 180 degrees (60 sec) R/P
20 x 12 / 10+2 / 9+3 / 8+4 / 8+4
4. DB bent rear delt raise (60 sec) 15 incl. P’s and C
8 x 15 / 15 / 15 / 15 / 15
5. Standing DB press (60 sec)
20 x total failure for 3 sets
6. BB shrug (60 sec) 2 sec
110 x 12 / 10 / 8 / 8 / 7
7. Tricep pushdown R/P
30 x 12 / 12 / 8+4 / 8+4
8. DB OHP press
35 x 9 / 8 / 7 / 7
9. DB skull crushers
12,5 x total failure for 4 sets

Ik wil niemand van jullie treiteren ofzo maar damn... dit voelde gewoon weer ff fucking goed en ik ben nu weer helemaal gelukkig en gemotiveerd tot op het bot.

Tot slot nog even een foto... het lijkt door de belichting alsof ik helemaal geen chest heb maar boeien :o

bleekscheet gebruik is wat melatonan. Verder ziet het er goed uit man zeker met jaar geleden ongeveer? wereld van verschil ga zo door :)

en door een tint ziet je huid er ook stuk beter uit valt niet elke puist of vlek op (uit eigen ervaring) maar ik ben van me zelf al beetje getint.

• #1.853
bleekscheet gebruik is wat melatonan. Verder ziet het er goed uit man zeker met jaar geleden ongeveer? wereld van verschil ga zo door :)

en door een tint ziet je huid er ook stuk beter uit valt niet elke puist of vlek op (uit eigen ervaring) maar ik ben van me zelf al beetje getint.

Haha, ben idd fucking bleek en dan zie je idd elke stoppel, vlek en puist. Maar persoonlijk zit ik daar niet zo mee. Bovendien is het binnenkort zomer en zal ik redelijk vaak naar het strand gaan (is van waar ik woon 30 min met de auto), dus dan word ik vanzelf wat bruiner. Melanotan en dat soort shit heb ik niet zo veel behoefte aan.

Haha, ben idd fucking bleek en dan zie je idd elke stoppel, vlek en puist. Maar persoonlijk zit ik daar niet zo mee. Bovendien is het binnenkort zomer en zal ik redelijk vaak naar het strand gaan (is van waar ik woon 30 min met de auto), dus dan word ik vanzelf wat bruiner. Melanotan en dat soort shit heb ik niet zo veel behoefte aan.

:D ik zet het ook sinds een 5 maanden pas voor het eerst terwijl ik het niet echt nodig heb maar geloof me dat klein beetje tint doet al wonderen.

maar ik snap je

• #1.855
Vandaag rug gedaan.

Training was zo:

1. Reverse grip pull ups - 5 sets to F
2. Wide grip pulldowns - 5 sets of 12 RP
3. BB bent over row - 5 sets to F
4. 1-armed DB row - 5 sets to F
5. Seated V handle row - 5 sets of 12
6a. Hyperextensions - 5 sets to F
6b. Deadlift- 5 sets to F

Hyperextensions supersetten met deadlifts is echt nasty. Was een heerlijke training.

Wat ik thuis ook deed met me schroef dumbbells, trainen in een gym is nergens mee te vergelijken... Ook metabolisch gezien. Heb sinds vandaag weer dikke honger en zit een half uur na elke meal alweer te wachten op de volgende. Kcals zitten nu rond 3150. Ik verwacht deze week misschien nog ietsepietsie leaner te worden als het zo door gaat.

De gym is eigenlijk ook super... heel basic maar alles wat ik nodig heb is aanwezig en de eigenaar is ook een aardige kerel. Vroeg gelijk wat ik gebruik aan hormonen :o :hahaha: Dat is wel aan compliment want dan lijk ik dus niet meer natty...

In principe denk ik wel dat ik vanaf volgende week mijn 500test-400mast blast kan gaan beginnen als er niks geks gebeurt.

• #1.856
Vandaag even Tsjest en bijseps gedaan.

1. Incline DB press - 10 sets to failure (omdat ik het zo gemist heb)
2. Incline DB flyes - 5 sets to failure, na de laatste set nog ff presses gedaan met dezelfde dumbbells tot complete failure
3a. Pec deck flyes - 5 sets of 10 using partials if needed
3b. BW push ups - 5 sets to failure
4. Cable curl - 5 sets of 12 using R/P if needed
5. EZ bar curl - 5 sets to failure
6. Rope hammer curl - 5 sets of 12 using partials if needed

Okay... ik train nu 3 dagen achterelkaar weer in de gym en hoewel ik hetzelfde weeg (96,5) zie ik er ‘s ochtends toch een stuk voller en leaner uit. Lijkt wel alsof al het vocht wat normaal onderhuids zat wat meer in de spieren is komen te zitten in de vorm van glycogeen. Ofzoiets. Morgen benen. Deze gym heeft best een interessante hack squat/V-squat achtige machine, ff uitproberen.

Bijlagen

• A49B3D2D-DBEA-462C-B7CA-48D2AD2955DD.jpeg
    A49B3D2D-DBEA-462C-B7CA-48D2AD2955DD.jpeg
    154,7 KB · Weergaven: 224
Eindelijk een gym, gaat ie push ups doen :p
Wel betere foto dan die andere front foto, ziet er goed uit bro

• #1.858
Eindelijk een gym, gaat ie push ups doen :p
Wel betere foto dan die andere front foto, ziet er goed uit bro

:hahaha: Ja klopt... Ik doe al sinds een paar maanden push ups voor chest helemaal aan het einde van de training. Vooral in superset met pec deck flyes of cable crossovers zijn ze echt chill. Vooral bij die 10 sets incline dumbbell press ga ik rond de 7e/8e/9e/10e set best wel laag in reps, dus dan doe ik een superset aan het einde om een beetje meer reps te doen ook.

Bovendien heeft deze gym ook niet echt fancy machines of wat dan ook dus ik ben ook een beetje gedwongen om het zeer basic te houden.

• Like
Waarderingen: Apw
25 sets? misschien beetje overkill voor 1 training?
wel ziek, ik zou het niet kunnen.

• #1.860
25 sets? misschien beetje overkill voor 1 training?
wel ziek, ik zou het niet kunnen.

Mwa, vind het wel leuk op deze manier en de pomps zijn goed. Ook merk ik dat bijvoorbeeld mijn borst aanzienlijk is verbeterd nu ik dit ben gaan doen itt wanneer ik zeer low volume draaide. Ik heb eigenlijk ook nooit tijdens een blast op deze manier getraind dus ik ben ook benieuwd wat deze trainingstijl gaat brengen als ik on ben vanaf volgende week.

Ik rust trouwens ook maar 60sec meestal tussen sets dus het is niet zo dat ik 2,5 uur in de gym ben. Is meestal vrij snel gedaan. Binnen 1,5 uur.

Terug
Naar boven