MuscleMeat

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Vandaag benen gedaan. Was weer eens heerlijk zoals vanouds. 1000000000000x beter dan thuis benen doen, wat een graftyfus zooi was dat zeg!

1. BB squat - 10 sets to F
2. Squat machine - 5x10, RP if needed
3. Walking lunges - 5x12, RP if needed
4. Poging tot het doen van sissy squats op zo’n sissy squat machine, maar ik kon met moeite 1 rep doen... dus de quads waren klaar.
5. Seated leg curl - 5x12, partials if needed
6. Romanian DL met DB’s - 5 sets to F

Morgen is eigenlijk een nationale feestdag in Russia en is de gym waar ik train dicht, maar ik ben inmiddels zo bevriend geraakt met de eigenaar dat hij speciaal voor mij ‘s ochtends open is zodat ik nog ff kan trainen voor het weekend :hahaha: Fucking nice.

Ik denk zondag de eerste injectie 250 test en 200 mast er in knallen.

Benieuwd naar je laatste 7 sets squats als ze tot fail zijn. Mad respect :') Ik ben dood na 5x5 en is niet eens fail

• #1.863
Benieuwd naar je laatste 7 sets squats als ze tot fail zijn. Mad respect :') Ik ben dood na 5x5 en is niet eens fail

Tsja, net als in Joost zijn topic laatst valt er natuurlijk te discussiëren over wat failure precies is. Mijn squats zijn pure bodybuilding squats - redelijk wijde stance voor het maximaal activeren van de adductor, beneden altijd 1 tel blijven zitten en boven nooit de knieën uitlocken, dus constante spanning houden op de quads. Voor mij is failure wanneer ik de laatste rep in deze ideale techniek echt met heel veel moeite omhoog kom... voor mij is de set dan afgelopen. De volgende rep zou ik namelijk vast komen te zitten.

Ik deed maar 100 kilo overigens, omdat dit de eerste keer was sinds 1 maand dat ik squatte met een barbell. De eerste set was iets van 15 reps, de laatste 3 sets haalde ik er geloof ik nog maar 6. Rust tussen alle sets waren 90 sec, getimed met een stopwatch lol. Volgende week misschien 105 of 110 voor 10 sets en zo weer een beetje omhoog werken. Zijn uiteraard best wel p*ssy gewichten enzo maar dat boeit me echt geen fl**ker. De enige 2 gasten in de gym die grotere benen hebben dan ik zijn allebei landelijke toppers in wedstrijd bodybuilding.

Tsja, net als in Joost zijn topic laatst valt er natuurlijk te discussiëren over wat failure precies is. Mijn squats zijn pure bodybuilding squats - redelijk wijde stance voor het maximaal activeren van de adductor, beneden altijd 1 tel blijven zitten en boven nooit de knieën uitlocken, dus constante spanning houden op de quads. Voor mij is failure wanneer ik de laatste rep in deze ideale techniek echt met heel veel moeite omhoog kom... voor mij is de set dan afgelopen. De volgende rep zou ik namelijk vast komen te zitten.

Ik deed maar 100 kilo overigens, omdat dit de eerste keer was sinds 1 maand dat ik squatte met een barbell. De eerste set was iets van 15 reps, de laatste 3 sets haalde ik er geloof ik nog maar 6. Rust tussen alle sets waren 90 sec, getimed met een stopwatch lol. Volgende week misschien 105 of 110 voor 10 sets en zo weer een beetje omhoog werken.
Goh dan nog, ik vind bodybuild squats zelf iets lastiger dan powerlift squats tho. Puur omdat er non stop zoveel spanning op die benen staat en niet echt de bedoeling is om ff 5 secondjes op adem te komen.
Goeie train wel, would try 10/10

bodybuilding squats, is dat dat je ook niet rust boven voor 1 sec maar gelijk door gaat?

doe zelf semi sumo low bar powerlifting squat, met op adem komen boven soms 2-3 sec.

als ik benen train alweer 2 maanden geleden, wel upperbody tho.

• #1.866
Armen en kuiten vandaag.

1. EZ curls - 5 sets to F
2. Dual rope pushdown - 5 sets to F
3. 1-armed preacher curl - 5 sets to F
4. DB skull crushers - 5 sets to F
5. Seated DB hammer curl met elbows fixed - 5 sets to F
6. Tricep pushdown - 5 sets to F
7. Plate hammer curl - 5 sets to F
8. Bench dips - 5 sets to F
9. Leg press calf raise - 5 sets to F

Echt een heerlijke pomp gehad. Wilde oorspronkelijk maar 6 oefeningen doen voor armen maar ik kon niet stoppen lol. Ik heb ook heel de training niks van reps geteld of wat dan ook... gewoon elke set tot failure en daarna nog partials tot failure. Voor armen is dit denk ik echt een heel goede manier van trainen. Ze zijn nu aardig gaar iig.

Ik dacht dat de gym morgen dicht zou zijn en dat ik zaterdag en zondag ff zou rusten, maar blijkbaar is de gym morgen ook open, dus dan kan ik uiteraard niet thuis blijven. Ik denk dat ik nog een keertje schouders ga doen.

Full bro mode nu dus.

Jij liever dan ik

• #1.868
  • #1.869
Gisterochtend nog ff schouders gedaan (ook weer 35 sets ofzo) en daarna in de avond flink zitten bingen. Opzich is alles eten waar je zin in hebt op zo’n avond wel tof, maar aan de andere kant weet ik nooit zo goed wanneer ik nou moet stoppen met dikke misselijkheid en een ellendig gevoel als gevolg. Vind dat eigenlijk niet zo chill en na de daad heb ik altijd zoiets van “goh, moest dit nou?”. Volgende ochtend ook altijd zo’n onprettig gevoel in me maag :/

De volgende keer moet ik toch maar eens wat rustiger aan doen, dus bijv 1 pizza + 1 container ijs ipv 23 verschillende dingen door elkaar. Zo deed ik het voorheen ook altijd, ging prima. Het is een beetje van de laatste tijd dat ik zo ben gaan overdrijven

Ik woog vanochtend trouwens slechts 0,2kg meer dan gisteren, dus dat is niet zozeer het probleem.

Wilde eigenlijk vandaag of morgen mijn eerste blast-injectie doen, maar toch nog ff besloten om een week te wachten. Ik kan komende week alleen op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag trainen omdat de rest van de dagen feestdagen zijn hier in Russia. Ik wil niet dat de eerste week van mijn blast heel mijn trainingsplit door de war raakt en daarom wacht ik beter nog ff een weekje en begin ik wanneer alles weer “normaal” is, voor zover daar nu sprake van kan zijn lol. Ik stel mijn blast nu al 7 weken uit ofzo, heb er zin in.

Die gym waar ik nu kan trainen bevalt eigenlijk prima... Kan alle oefeningen en alle bodyparts gewoon prima trainen. Ik denk dat mijn oude gym vanaf 1 juni ofzo weer open zal gaan, dus in het “ergste” geval train ik nog 4 weken in deze gym. Vind ik op zich helemaal niet erg.

• #1.870
Vandaag rug gedaan. Training zag er ongeveer zo uit:

1. Wide grip pull ups - 10 sets to failure
2. Wide grip pulldowns - 5 sets of 12 rp
3. Bent over rows - 5 sets to failure
4. 1-armed db rows - 5 sets to failure
5. Seated close grip row - 5 sets of 12 rp
6a. Hyperextensions - 5 sets to failure
6b. Deadlift - 5 sets to failure

Ben best wel een beetje smoked nu. Morgen weet ik nog niet of ik kan trainen, aangezien morgen een vrije dag is en de gym owner zelf nog niet weet of hij komt. Hoop het wel natuurlijk.

Voeding blijft deze week onveranderd tov vorige week. Macro’s op trainingsdagen zijn ongeveer 290P/235C/115F = 3150kcal. Gewicht is al anderhalve maand rond de 96kg steeds. Kan dus wel stellen dat dit min of meer mijn onderhoudsniveau is (mits ik train). Moet je nagaan hoe weinig 3150kcal eigenlijk is voor iemand die elke dag 30 min cardio doet + 40 sets in de gym en niet AL te vet is en 96kg weegt... Mijn lichaam heeft dus eigenlijk niet echt veel eten nodig. Gelukkig maar.

• #1.871
Net ff eerste prikje gezet, 250 test en 200 mast. Vanaf nu dus officieel begonnen met mijn blast. Bedoeling is om 10 of 12 weken te doen, aanvankelijk van hoe het zal gaan.

Gister ook mijn wekelijkse cheatmeal gehad. Heb geprobeerd het een beetje normaal te houden en dat is op zich aardig gelukt (spaghetti, lasagne en heel veel ijs gegeten). Was vandaag +1kg (96,9kg) op de weegschaal tov gisteren, maar dat is denk ik niet zo erg. Zag er vanochtend een stukje voller uit leek het wel en ik had best veel goed zichtbare veins over me buik lopen. Vandaag en morgen ff rustdag ivm de feestdagen hier (9 mei = dag van de overwinning) en dan vanaf maandag weer knallen. 2 rustdagen achterelkaar zijn wel erg welkom want alles is stijf en doet pijn :o

Voor de geïnteresseerden dit is trouwens mijn dieet / meal plan voor de komende week of weken:

- 30 min fasted cardio @ home

- 155gr 5% cottage cheese
- 30gr whey protein
- 80gr oatmeal
- 30gr almonds

- training @ gym

- 50gr whey protein
- 60gr rice flakes

- 250gr chicken
- 60gr rice flakes
- 2 tablespoons olive oil

- 250gr lean beef
- 60gr rice flakes
- 40gr walnuts

- 250gr chicken
- 60gr rice flakes
- 3 tablespoons olive oil

- 6 whole eggs
- 300ml 2.5% kefir

Komt neer op - 300P/240C/145F = 3500kcal

De bedoeling is om protein en fat gedurende heel de cycle min of meer hetzelfde te houden, want die zijn al beiden erg hoog, en alleen met carbs te spelen. Bijvoorbeeld 10gr carbs per meal toevoegen per increase. Maar ik ga het rustig aan doen en zeker niet te snel kcals verhogen, want ik wil niet vet worden en alleen kwaliteitsmassa gainen.

Oh ja ook wacht ik nog ff met ancillaries. Ik heb tamoxifen achter de hand tegen eventuele gyno en anastrazole tegen excessieve vochtgains en overall te hoog oestrogeen met daarbijbehorende sides. Maar wie weet is 400mg masteron wel genoeg om oestrogeen een beetje te onderdrukken en heb ik het allemaal niet nodig.

Zal het komende week ook beetje druk hebben met werk enzo dus zal over een week we weer updaten met hoe het gaat ok doei.

Rice flakes. Vroeg me af of dit gewoon rijst is maar dat blijkt toch net iets anders te zijn volgens Google. Lekker?

En succes met de blast!

• #1.874
Rice flakes. Vroeg me af of dit gewoon rijst is maar dat blijkt toch net iets anders te zijn volgens Google. Lekker?

Ja, rijstvlokken zijn gewoon geplette rijst. Het grote voordeel is dat je ze niet hoeft te koken maar er gewoon kokend water overheen kan gieten en een paar minuten afgedekt laten staan en voila.
Ik heb een hekel aan het koken van rijst en deze vlokken vind ik daarnaast ook nog eens lekkerder dan gewone rijst. Wel 2x zo duur maarja... ik heb het er voor over.

• Like
Waarderingen: GO02
Ja, rijstvlokken zijn gewoon geplette rijst. Het grote voordeel is dat je ze niet hoeft te koken maar er gewoon kokend water overheen kan gieten en een paar minuten afgedekt laten staan en voila.
Ik heb een hekel aan het koken van rijst en deze vlokken vind ik daarnaast ook nog eens lekkerder dan gewone rijst. Wel 2x zo duur maarja... ik heb het er voor over.
Is een rijstkoker dan geen idee? Dan hoef je er helemaal niet naar om te kijken en altijd lekkere rijst.

Succes broeder.

dus je zet 2x 250test+200mast.

500test 400mg mast per week.
mooie kuur!

• #1.879
dus je zet 2x 250test+200mast.

500test 400mg mast per week.
mooie kuur!

Ja klopt helemaal.

De reden daarachter wil ik nog wel even toelichten... uit mijn eerste 2 test only kuren is gebleken dat ik erg gevoelig ben voor oestrogene sides... gyno, waterretentie en naarmate de kuur vordert en oestrogeen opbouwt een overall kutgevoel. Dus ik kan dit wetende 2 dingen doen: ofwel verder gaan met test (750 test only ofzo) en deze sides te lijf gaan met serms en ai’s óf kiezen voor wat minder test en een milde anabolic als masteron daarnaast, die ook nog eens een anti-oestrogene werking heeft. Daarom dus dat ik nu dit eens probeer.

Ja klopt helemaal.

De reden daarachter wil ik nog wel even toelichten... uit mijn eerste 2 test only kuren is gebleken dat ik erg gevoelig ben voor oestrogene sides... gyno, waterretentie en naarmate de kuur vordert en oestrogeen opbouwt een overall kutgevoel. Dus ik kan dit wetende 2 dingen doen: ofwel verder gaan met test (750 test only ofzo) en deze sides te lijf gaan met serms en ai’s óf kiezen voor wat minder test en een milde anabolic als masteron daarnaast, die ook nog eens een anti-oestrogene werking heeft. Daarom dus dat ik nu dit eens probeer.

Ben benieuwd naar je ervaringen!

Terug
Naar boven