BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Zeker zeker! Alleen te weinig tijd voor dbb helaas
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker zeker! Alleen te weinig tijd voor dbb helaas
.Goede keuzeJa klopt helemaal.
De reden daarachter wil ik nog wel even toelichten... uit mijn eerste 2 test only kuren is gebleken dat ik erg gevoelig ben voor oestrogene sides... gyno, waterretentie en naarmate de kuur vordert en oestrogeen opbouwt een overall kutgevoel. Dus ik kan dit wetende 2 dingen doen: ofwel verder gaan met test (750 test only ofzo) en deze sides te lijf gaan met serms en ai’s óf kiezen voor wat minder test en een milde anabolic als masteron daarnaast, die ook nog eens een anti-oestrogene werking heeft. Daarom dus dat ik nu dit eens probeer.
Test begint te werken

Ongeacht hoeveel koffie ik drink, ik val gewoon in slaapHoe ziet zo'n squatsessie er uit?
Gewicht /reps? elke x zelfde gewicht tot failure of ?

Schattige elfenoortjesEcht een heerlijke push sessie gehad vanochtend.
Ging ongeveer zo:
Incline DB press - 10 sets to failure
Incline DB flyes - 5 sets to failure
Cable crossovers - 5 sets of 12 r/p
Push ups - 5 sets to failure, supersetted with
Bent over rear delt raise - 5 sets of 12
DB side lateral raises - 5 sets of 20 r/p
180 degree plate front raises - 3 sets of 12 r/p, supersetted with
Standing shoulder press in smith machine - 3 sets of 10 r/p
Vandaag precies 1 week geleden eerste prikje gedaan. Weeg nog steeds tussen de 96 en 97kg elke ochtend. Sjeep is wel een beetje aan het veranderen... lijk iets voller. Heb besloten om even geen cheat meals te doen in de weekenden en volgende week ook nog even geen calorieën toevoegen. Ik wil niet vet worden en gewoon rustig lean tissue gainen.
was echt even een wtf-momentje. Het stopte vervolgens wel vrij snel met bloeden en voor zover ik het kon zien kwam er geen olie ofzo mee uit, maar toch... niet echt fijn.Ook wel ooit meegemaakt, raar momentje als er zo een donker rode straal uitkomtVandaag ook weer een hele goede training gehad. Ik weet niet zo goed waarom, maar af en toe als ik rug train voel ik mijn rugspieren niet supersupergoed zoals ik bijvoorbeeld mijn chest of benen voel en zijn de trainingen gewoon ruk... Het lijkt dan alsof ik niet in de zone kom; slechte pomp, slechte focus etc etc. Maar af en toe is het ook precies het tegenovergestelde en heb ik echt een extreem goede connectie met mijn lats etc. en is de workout ook gewoon heerlijk. Vandaag was zo’n dag. Nu ik dit zit te typen heb ik ook last van stuiptrekkingen in mijn linkerlat lol... ik denk dat dat wel een goed teken is.
Voor de rest geen dieet wijzigingen voor deze week, of althans voorlopig niet. De laatste week vóór mijn blast was mijn gewicht 96,1kg gemiddeld genomen over heel de week. Afgelopen week kwam ik ook uit op 96,1 gemiddeld, terwijl ik toch een stuk ronder/voller/droger oog. Mocht ik in de loop van deze week echt significant gewicht beginnen te verliezen ga ik natuurlijk wel wat toevoegen, maar anders wacht ik nog even tot volgende week met het uppen van carbs.
Voor de rest weinig te melden. Ohja... Gisterochtend derde prik gezet en dat was me een injectie om niet snel te vergeten, haha. Naald ging er geheel pijnloos in, rustig de 2ml er in gespoten, eventjes een poosje gewacht met de naald nog in me been, alles prima. Vervolgens haal ik heel langzaam de naald uit me been en ik krijg echt een enorme straal bloed uit me been gespotenwas echt even een wtf-momentje. Het stopte vervolgens wel vrij snel met bloeden en voor zover ik het kon zien kwam er geen olie ofzo mee uit, maar toch... niet echt fijn.
Ook wel ooit meegemaakt, raar momentje als er zo een donker rode straal uitkomt
Maar dat was geloof ik niet het geval. Ik injecteer altijd superlangzaam (0,5ml wegduwen en vervolgens ff rustig tot 10 tellen, dan weer 0,5 etc) en vervolgens als ik er alles uit heb geduwd wacht ik nog 2 minuten ofzo met die naald in me been, just to make sure. Dan is de kans geloof ik echt nihil dat er wat uitlekt. En ik injecteer vrij diep met een 32mm naald.Ome palumbo had er van de week nog een filmpje over

met de pomp die ik vandaag had waren denk ik wel wat goede pics te maken.