BeginnerMuscle
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 9%
Heb je hele log met veel interesse gelezen. Ik reageer niet vaak op logs haha maar ik moet zeggen echt netjes fysiek bro. Zeker voor zulke kuurtjes. Ook natty al nette shape. Moest dat even gezegd hebben.
Ik ben zelf een van de mensen die te snel is begonnen met tren en dat soort zaken, wel pas na 3 jaar natty trainen aan de gear gegaan maar had er zeker meer uit kunnen halen voor ik aan de aas ging. Daarnaast eerste cycle ook niet helemaal eruit gehaald wat kon. Naja anyway dingen die ik achteraf anders zou hebben gedaan. Ik ben wel op de eerste 2 jaar trainen na altijd 100% gegaan op mn voeding en training maar ik zie zo wel dat je betere genetics hebt dan mij en ben benieuwd wat de toekomst je gaat brengen!
Ik ben zelf een van de mensen die te snel is begonnen met tren en dat soort zaken, wel pas na 3 jaar natty trainen aan de gear gegaan maar had er zeker meer uit kunnen halen voor ik aan de aas ging. Daarnaast eerste cycle ook niet helemaal eruit gehaald wat kon. Naja anyway dingen die ik achteraf anders zou hebben gedaan. Ik ben wel op de eerste 2 jaar trainen na altijd 100% gegaan op mn voeding en training maar ik zie zo wel dat je betere genetics hebt dan mij en ben benieuwd wat de toekomst je gaat brengen!

en het moet nog zomer worden!
Maar ik probeer toch maar ff vol te houden zonder... gedisciplineerd blijven.
Ik heb 1 uur geleden gegeten en ik kan eigenlijk al niet wachten op de volgende meal... Dat is echt top en ik hoop het zo te houden, aangezien eetlust en vertering en dat soort shit echt mijn achilleshiel was in het verleden.