Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.656
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True het is beter dan forcefeeden.
Hou alleen niet zo van het hongergevoel, helemaal niet als ik (net) boven onderhoud eet. In de cut is het logisch.
Alles is ook 100% clean en best veel volume, kijken of ik de meals dichter op elkaar kan plakken ofzo.
Ja heb meestal 5 meals, er 6 van maken is de beste optie denk ik.
Eet meestal 09:30-13:00-17:00-21:00-23:30
Ga wel een meal toevoegen, ty.
Hoe zien jouw macro's er nu uit per dag? Staat miss wel op een andere pagina ofzo, als dat zo is zoek ik wel terug.
Sowieso is het een kwestie van gewenning en opbouwen. Dat ik destijds wekenlang boven de 5000kcal ging was ook geen pretje, maar het was onmogelijk geweest vol te houden als ik het niet had opgebouwd met rustige stapjes per week.
Beter gewoon luisteren naar je eetlust inderdaad en aankijken wat de spiegel/weegschaal doet.
de enige kilo die ik dacht gegained te hebben weer kwijt, haha.
Denk dat jullie wel weten wat ik bedoel.
Interessant log, met veel info over je trainingen en dieet:top man! Resultaat mag er zeker wezen: goed fysiek!Zojuist benen gedaan. Ik denk dat ik een kleine aanpassing ga doorvoeren in mijn split... vanaf nu ga ik quads en hamstrings min of meer apart trainen in een PPL-split. Dus de ene keer legs met quad focus, de andere keer met ham focus. Reden is dat ik na quads gewoon niet meer fatsoenlijk hamstrings kan doen. Na 20 sets quads is het gewoon op. Vandaag was best wel crazy, maar ik heb er van genoten. Het is eigenlijk al tijd om te eten nu, maar ik ben echt nog ff niet in staat daartoeDenk dat jullie wel weten wat ik bedoel.
1. BB squat - 5 sets to failure, dubbele drop set na laatste set
2. Hack squat - 5 sets of 10 r/p
3. BB walking lunges - 5 sets of 10 steps per leg, r/p
3. Sissy squats - 3 sets, eerst gewoon tot failure, daarna met een beetje assistance van een barbell mezelf omhoog proberen te krijgentot ik 10 reps heb
4. Adductor machine - 3 sets to failure
Ohja ik deed ook nog kuiten 5 sets voordat ik met squats begon... met 1 been steeds tot failure en non stop links en rechts afwisselen.
Bijgevoegd een foto van na de training. Mijn upper body is natuurlijk wel nogal flat na zo’n leg workout, lol. Ben ook niet zo’n fan van mirrorpics. Vanaf 1 juni gaan geloof ik de gyms hier weer open en dan kan mijn vriendin ook weer mee gaan trainen, dus verwacht meer foto’s vanaf volgende week. Ben benieuwd! Vooral naar de foto’s na push day! Die zijn meestal het best
In principe ben ik we tevreden met hoe het nu gaat en hoe ik er uit zie, alleen hoop ik natuurlijk wel een beetje kilo’s erop te kunnen plakken de komende weken.
Welke manier van trainen heeft jouw voorkeur? Afhankelijk van je doel denk ik ook toch....Je manier van trainen lijkt me persoonlijk echt niks. Maar je staat er goed bij man!
Welke manier van trainen heeft jouw voorkeur? Afhankelijk van je doel denk ik ook toch....
40 sets voor elke spiergroep met bijna elke set tot falen lijkt me geen fl**ker aan. Uiteraard voor iedereen persoonlijk.
Vandaag beetje supersets gedaan voor width focus pull day.
1a. Wide grip pull ups - 5 sets to failure
1b. Wide grip pulldowns - 5 sets of 10, r/p
2a. Straight arm cable pullovers - 5 sets of 10
2b. Underhand grip pulldowns - 5 sets of 10, partials to get 10
3a. Bent over row - 5 sets of failure
3b. Chest supported DB row - 5 sets of 10, partials to get 10
4a. BB shrugs - 3 sets to failure
4b. Hyperextensions - 3 sets to failure
Nog een tri-set voor biceps, was een experiment en het beviel erg goed. Deed dit voor 3 rounds met 60sec rist
5a. Incline DB curl - 10 reps r/p
5b. Cable curl - 10 reps r/p
5c. Plate hammer curl - 10 reps r/p
Was vandaag 97,2kg... gewicht blijft dus eigenlijk nog steeds een beetje schommelen. Ik denk vanaf volgende week weer +50gr carbs, als uit het wekelijkse gemiddelde blijkt dat ik niks heb gegained. Zou eigenlijk ook best een cheat meal willen doen dit weekend, maar ik twijfel nog... heb er een beetje angst voor, lol.