Fitness Seller

SPANJE: Voor eens en voor altijd alles op een rijtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog steeds veel onduidelijkheid betreffende Spanje en de vrije verkoop van AAS en gerelateerde middelen.
Ik heb hier al eens eerder uitvoerig over geschreven en dit is wat ik schreef:

"Ik heb regelmatig e.e.a. uit het buitenland gehaald of laten overkomen. Douane-controle is er nauwelijks en als e.e.a. is verpakt in een medicijnenbox is het nog verklaarbaar, los daarvan moet je iemand tegenkomen die ook nogeens verstand heeft van zaken.

In Spanje, althans in Catalonie, waar we allemaal wel vaker zijn geweest, kun je het vergeten met AAS, maar enkele dingen zijn er nog wel te krijgen zoals Clen, Clomid en Nolvadex."

Ik heb er zelf jaren gewoond en kan je vertellen dat AAS even zwaar bejaagd worden als harddrugs de laatste anderhalf jaar.
De politie heeft z'n prioriteiten verlegd en intussen denken veel Nederlanders dat de situatie dezelfde is al de jaren '70 maar dat kun je echt vergeten.
Recepten worden geregistreerd (jouw naam en adres en dat van de arts) bij het Catalaanse Ministerie van Gezondheid in Barcelona en geen arts die je even 100 ampullen Deca voorschrijft want hij is meteen het haasje.

Er hoeft dus niet geschoven te worden met geld want een apother krijgt niks aan stock binnen als ie niet de vereiste recepten kan tonen, zo simpel is het.

Sinds kort is er een ware jacht op Efedra, Celltech is verbannen omdat het Efedra zou bevatten en alle Efedra-gerelateerde producten mogen niet meer verkocht worden.

HCG is sinds augustus vorig jaar al helemaal moeilijk te krijgen, ik kwam zelfs vorige week nog met een doktersrecept bij de apotheek maar ze accepteerden het niet eens wetende dat het voor mij is en niet voor een vrouw.

Het enige dat je misschien nog zou kunnen krijgen is Arimidex, Nolvadex, Clomid en heel misschien Clenbuterol.
TIP: Vraag dan NIET naar Clenbuterol of Spiropent maar om Ventolase. Dat merk is totaal onbekend maar is precies hetzelfde en wordt zondermeer aan je meegegeven. Ventolase is ook vloeibaar te verkrijgen.

DE DOUANE:

Spaans douane controleert matig maar als je aangehouden wordt voor onderzoek dan is het beter als je een voorraadje voor eigen gebruik hebt dan een hele partij aan handel.
Eigen gebruik is nog toelaatbaar, afhankelijk van wie je voor je hebt. Ik vervoer alles altijd in een officiele medicijnbox.

FRANSE DOUANE: Is altijd op jacht naar domme Nederlanders die wat dan ook mee proberen te smokkelen. Na Afrikanen zijn wij het meest gehate volkje aan de Franse grens en dat blijkt wel aan het aantal auto's met Nederlandse kentekenplaat dat mag stoppen voor extra controle. Drugsfreaks zijn we volgens hen.
Ik had een aanbod gekregen van een vriend om mee te rijden maar ik pas ervoor om met een complete kuur aan de Franse grens te staan.

Ik kan je vertellen dat als je je auto volpropt en aan de Spaans/Franse grens door één der partijen wordt aangehouden dan ben je gewoon zúúr! Het mag niet, klaar uit.

Ik heb regelmatig e.e.a. laten versturen vanuit Spanje en dat is tot dusver altijd zonder problemen verlopen.

Ik hoop dat dit genoeg licht brengt op de kwestie en als je vragen hebt PM me!

:p :p

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat bedoel ik niet Lex. Want 'kartoffeln' lijkt in de verste verte niet op 'aardappelen'.

Westerse spraak-termen van belangrijke merknamen zijn in de Arabische taal vaak zo aangehouden.
Da's één. Ten tweede kun je met de namen op een briefje aankomen, ten derde, als dat niet lukt, (wat ik me niet kan voorstellen!) dan lukt dit zéker:

Schrijf de werkzame stoffen van de merken op een briefje en toon dat.
Bijvoorbeeld: Winstrol wordt 'Stanozolol'.
Dat zijn internationaal altijd dezelfde namen. Succes verzekerd.
Veel Egyptische apotheken in toeristische gebieden worden sedert enkele jaren regelmatig bezocht door sporters, als ze je al binnen zien komen trekken ze de roestige Nile-doosjes al open. :D

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

helemaal mee eens

Kom net terug uit hurghada, en heb een heleboel ingeslagen geen enkel probleem...En alles is daar original, let wel op dat je niet belazerd wordt met de prijs, gemiddeld heb ik voor sust,deca 70 eurocent de ampul betaald... En anapolon voor 90 cent de tablet..

Na shop ze en het is daar ook lekker weer

Mzl.

DBC01 zei:
Dat bedoel ik niet Lex. Want 'kartoffeln' lijkt in de verste verte niet op 'aardappelen'.

Westerse spraak-termen van belangrijke merknamen zijn in de Arabische taal vaak zo aangehouden.
Da's één. Ten tweede kun je met de namen op een briefje aankomen, ten derde, als dat niet lukt, (wat ik me niet kan voorstellen!) dan lukt dit zéker:

Schrijf de werkzame stoffen van de merken op een briefje en toon dat.
Bijvoorbeeld: Winstrol wordt 'Stanozolol'.
Dat zijn internationaal altijd dezelfde namen. Succes verzekerd.
Veel Egyptische apotheken in toeristische gebieden worden sedert enkele jaren regelmatig bezocht door sporters, als ze je al binnen zien komen trekken ze de roestige Nile-doosjes al open. :D

Zal t s proberen. Mn zus woont in Egypte en ik zal s kijken of ze me wat Niletjes kan sturen. Hoe groot zal de kans zijn dat het onderschept wordt denken jullie??

Ik heb eerder pakjes via airmail gehad o.a. vanuit Engeland en Italie en deze kwamen gewoon bij me aan.

Dboll zei:
Zal t s proberen. Mn zus woont in Egypte en ik zal s kijken of ze me wat Niletjes kan sturen. Hoe groot zal de kans zijn dat het onderschept wordt denken jullie??

Ik heb eerder pakjes via airmail gehad o.a. vanuit Engeland en Italie en deze kwamen gewoon bij me aan.

Volgens mij wordt alle post in Egyte opengemaakt.

Denk dat geen land het praktisch mogelijk kan maken om alle post te openen.

Bovendien loopt Egypte nog zover achter met automatische verwerking dat als ze alle post zouden openen, jouw pakje over 4 jaar aankomt. :D

Wat er wel gebeurt in die landen (ook Turkije) is dat er af en toe in post gepeeked wordt om te kijken of er wat te halen valt, doen ze in Polen ook, en dat zijn corrupte post-medewerkers.

LongLex zei:
Het is duidelijk wat je bedoelt, maar je kan de Duitse taal, een buurtaal, niet vergelijken de Arabische taal. Vandaar mijn vraagteken.

Aangezien die vraag wel vaker gesteld word zullen na een aantal X echt wel begrijpen wat er bedoeld word :)

Kom net terug uit spanje , wederom hcg 1000, hcg 2500, proviron, clenbuterol, clomid, nolvadex voor een prikkie kunnen kopen.

Goed gedaan mijn zoon, ik waardeer je met wat Spanje-karma! :thumbs:

DBC01 zei:
Goed gedaan mijn zoon, ik waardeer je met wat Spanje-karma! :thumbs:
Kijk dat vind ik nou leuk, het viel behoorlijk tegen, een heleboel apotheken, wilde helemaal niet mee geven, maar ik heb toch een aantal gevonden die niet moeilijk deden.

:D

Goede info weer DBC01 :thumb:, ookal is het op mij niet van toepassing.

Maar wat ik me nu afvraag he, in al die bananen republieken kun je het dus in apotheken kopen. Maar waarom voeren de meeste van die landen dan een extreem streng beleid tegen drugs e.d. Dat staat toch haaks op elkaar, niet?

Nou eeh Spanje is geen bananenrepubliek hoor.

Het beleid is veel landen betreft zuiver illegaal geproduceerde waren.
Ze gaan een beetje voorbij aan medicatie die officieel wordt geproduceerd met licenties maar waarmee je bij overgebruik leuke resultaten kunt behalen met spiermassa.
Ach ja, ieder land zo z´n nukken he: Nederland is streng tegen anabolen maar coke kun je overal halen. Net andersom.

En hoe zit het met de roidjes in Lloret?!

Big Byron zei:
En hoe zit het met de roidjes in Lloret?!

in lloret is volgens mijniks te halen.

Enige dat er te halen was, was Nolvadex. Helaas heeft elke apotheeker maar 1 op voorraad of je krijgt er niet meer mee dan 1 per keer. Dus je moet elke dag terug als je er een aantal in wil slaan.

DBC01 zei:
....
Maar elders is er genoeg te krijgen; Griekenland etc.

Geldt dat nog steeds ??? Deze quote is van een jaar terug. Soms hoor je dat je alleen nog maar nolva/clomid/efedrine kan krijgen en dan nog met moeite ook. Heeft iemand hier een beetje up-to-date info over?

Heb wel dit gevonden maar weet niet of het gedateerd is:
Naam
Werkstof
Prijs

Clomifen Anfarm
Clomifeen Citraat
??

Norma Deca
Nandrolon Decanoaat
ca. 2.55 €

Proviron
Mesterolon
ca. 2.22 €

Spiropent (Sirup 100ml)
Clenbuterolhydrochloride
ca. 3.23 €

T3
Triiodthyronine/Liothyronine
ca. 1.17 €

Testoviron Depot 250
Testosteron Enantaat
ca. 2.35 €

Vlieg binnenkort naar Griekenland. Denk dat ik het gewoon meeneem in bagage mocht er wat te krijgen zijn. Weet niet of het lukt ampullen te versturen.

ik ben in september in griekenland geweest. En daar kun je veeeel kopen!
En aan spotprijzen. Als je gaat shoppen in de griekse apotheken moet je zorgen dat je al de namen op een briefje hebt.
In de grotere steden kreeg ik in ieder geval nul komma nul mee.
Ga in dorpjes op zoek naar een pharmakieo (apotheek) sommige dorpjes op Kreta hadden meer dan 10 apotheken in het dorp. Meerdere apotheken in een straat ---> bezopen toch.?

Ik heb het volgende meegenomen:

Andriol (Restandol)----> 11,52 euro per doosje.
Deca yellowtops organon -----> 15,60 euro per 5 vials.
T4 -------> 1,12 euro per doosje (30 tabs van 100mcg of 200mcg)
Testoviron depot -----> 2,11 euro per ampul
Oxymetholone (Anasteron) ----> 23 euro per 100 tabs a 50mg

En het allergoedkoopst was daar nog wel de Clomid, schrik niet!
Clomid kodt daar 1,34 euro per doosje van 24 tabs a 50mg

Ik zou zeggen veel succes met shoppen en een goede vakantie!

haha dat was dus een fijne vakantie, spietuut :)

Dat was zeker een fijne vakantie. En ik ben nu sinds 2 weken bezig met een deca / d-bol / andriol kuurtje. alleen de d-bol niet uit griekenland. :sob:

Ik had voor een kameraad ook testoviron 's meegenomen. Maar alle apotheken daar op Kreta hebben er maar 2 stuks op voorraad :dunno:

Maar bij de 3e apotheek kon ik alles wat ik wilde bestellen en na 2 dagen afhalen. :coolnana:

zelfde in lloret de MAr. Kon er wel alleen maar nolva krijgen maar ze hadden maar steeds 1 doosje op voorraad....*zucht*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven