XXL Nutrition

SPANJE: Voor eens en voor altijd alles op een rijtje! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is nog steeds veel onduidelijkheid betreffende Spanje en de vrije verkoop van AAS en gerelateerde middelen.
Ik heb hier al eens eerder uitvoerig over geschreven en dit is wat ik schreef:

"Ik heb regelmatig e.e.a. uit het buitenland gehaald of laten overkomen. Douane-controle is er nauwelijks en als e.e.a. is verpakt in een medicijnenbox is het nog verklaarbaar, los daarvan moet je iemand tegenkomen die ook nogeens verstand heeft van zaken.

In Spanje, althans in Catalonie, waar we allemaal wel vaker zijn geweest, kun je het vergeten met AAS, maar enkele dingen zijn er nog wel te krijgen zoals Clen, Clomid en Nolvadex."

Ik heb er zelf jaren gewoond en kan je vertellen dat AAS even zwaar bejaagd worden als harddrugs de laatste anderhalf jaar.
De politie heeft z'n prioriteiten verlegd en intussen denken veel Nederlanders dat de situatie dezelfde is al de jaren '70 maar dat kun je echt vergeten.
Recepten worden geregistreerd (jouw naam en adres en dat van de arts) bij het Catalaanse Ministerie van Gezondheid in Barcelona en geen arts die je even 100 ampullen Deca voorschrijft want hij is meteen het haasje.

Er hoeft dus niet geschoven te worden met geld want een apother krijgt niks aan stock binnen als ie niet de vereiste recepten kan tonen, zo simpel is het.

Sinds kort is er een ware jacht op Efedra, Celltech is verbannen omdat het Efedra zou bevatten en alle Efedra-gerelateerde producten mogen niet meer verkocht worden.

HCG is sinds augustus vorig jaar al helemaal moeilijk te krijgen, ik kwam zelfs vorige week nog met een doktersrecept bij de apotheek maar ze accepteerden het niet eens wetende dat het voor mij is en niet voor een vrouw.

Het enige dat je misschien nog zou kunnen krijgen is Arimidex, Nolvadex, Clomid en heel misschien Clenbuterol.
TIP: Vraag dan NIET naar Clenbuterol of Spiropent maar om Ventolase. Dat merk is totaal onbekend maar is precies hetzelfde en wordt zondermeer aan je meegegeven. Ventolase is ook vloeibaar te verkrijgen.

DE DOUANE:

Spaans douane controleert matig maar als je aangehouden wordt voor onderzoek dan is het beter als je een voorraadje voor eigen gebruik hebt dan een hele partij aan handel.
Eigen gebruik is nog toelaatbaar, afhankelijk van wie je voor je hebt. Ik vervoer alles altijd in een officiele medicijnbox.

FRANSE DOUANE: Is altijd op jacht naar domme Nederlanders die wat dan ook mee proberen te smokkelen. Na Afrikanen zijn wij het meest gehate volkje aan de Franse grens en dat blijkt wel aan het aantal auto's met Nederlandse kentekenplaat dat mag stoppen voor extra controle. Drugsfreaks zijn we volgens hen.
Ik had een aanbod gekregen van een vriend om mee te rijden maar ik pas ervoor om met een complete kuur aan de Franse grens te staan.

Ik kan je vertellen dat als je je auto volpropt en aan de Spaans/Franse grens door één der partijen wordt aangehouden dan ben je gewoon zúúr! Het mag niet, klaar uit.

Ik heb regelmatig e.e.a. laten versturen vanuit Spanje en dat is tot dusver altijd zonder problemen verlopen.

Ik hoop dat dit genoeg licht brengt op de kwestie en als je vragen hebt PM me!

:p :p
 
Laatst bewerkt:
zoals eerder al gezegd in deze topic: Egypte.

heb zowel in Cairo, Luxor als Hurghada enkele apotheken binnengestapt en ze wisten onmiddellijk zeeeeeeer goed wat ik moest hebben.

Onmiddellijk mooi doosje sus, deca en winstrol op de toog. Prijzen belachelijk laag (kwam neer op ong. 3 eur voor doosje sustanon).

In valies gewoon in toiletzak steken en niet te zenuwachtig douane voorbij.
Als ze iets zouden zeggen op Egyptische douane, gewoon wat geld uit je zakken toveren en je kan zo weer richting België. Geen ervaring met het versturen (zus werkt ook in Egypte, maar weet niets van mijn gebruik)
 
Ik wil graag in spanje stanazolol tabs 5 mg gaan halen, zijn deze daar zo te halen in de apotheek en wat is de beste manier om deze terug naar nederland te krijgen.
 
Kun je vergeten BRN.

De Spaanse apotheken zijn strenger dan ooit.
Lees dit topic even geheel door en dan ben je op de hoogte.
 
jjviji zei:
zoals eerder al gezegd in deze topic: Egypte.

heb zowel in Cairo, Luxor als Hurghada enkele apotheken binnengestapt en ze wisten onmiddellijk zeeeeeeer goed wat ik moest hebben.

Onmiddellijk mooi doosje sus, deca en winstrol op de toog. Prijzen belachelijk laag (kwam neer op ong. 3 eur voor doosje sustanon).

Zeker de ouwe nog waar 3 amps inzitten?

De nieuwe doosjes met 1 amp kosten daar omgerekend 1 euro.

Ik heb nog wat Moslim vriendjes daarzitten. :D
 
Griekenland is dat een goede optie om snel en makkelijk spullen te halen.
ik wil dan per post de pillen terug naar nederland sturen komen deze hier goed aan als je ze vanuit griekenland stuurt.
naar welke plaatsen moet je gaan in griekenland en hoeveel krijg je mee in de winkel
hetgeen wat ik nodig heb is stanazolol 4 mg tabs of primobolan 5 mg
 
BRN2PRN zei:
Griekenland is dat een goede optie om snel en makkelijk spullen te halen.
ik wil dan per post de pillen terug naar nederland sturen komen deze hier goed aan als je ze vanuit griekenland stuurt.
naar welke plaatsen moet je gaan in griekenland en hoeveel krijg je mee in de winkel
hetgeen wat ik nodig heb is stanazolol 4 mg tabs of primobolan 5 mg

4mg tabs stanzonol, bestaat dat?,dacht alleen 2 mg tabs van zambon. waarom geen strombatabs van een ug lab?
minder moeite, hogere dossering, gegandeerd echte enz...
 
Ik denk niet dat het voor jou het risico waard is...zoals gezegd neem gewoon de stanozolol tabs (stromba) van een underground lab zoals Generic Supplements..heb je ze gelijk van 10 mg! en made in Holland :cool:

Groet Jugger
 
interesant dit. Ik ga van de zomer naar turkije, wil natuurlijk best wel shoppen :p
ga naar bodrum is daar wat te halen zoja wat voor prijzen moet ik dan aan denken. neem aan dat je uit bodrum moet naar afgelegen plaatsen. alleen ik ga der niet mee het vliegtuig in. weleens die beelden op tv gezien, daar word ej niet vrolijk van :D
op sturen zonder problemen naar je eigen adres?grts big testo
 
big testo zei:
interesant dit. Ik ga van de zomer naar turkije, wil natuurlijk best wel shoppen :p
ga naar bodrum is daar wat te halen zoja wat voor prijzen moet ik dan aan denken. neem aan dat je uit bodrum moet naar afgelegen plaatsen. alleen ik ga der niet mee het vliegtuig in. weleens die beelden op tv gezien, daar word ej niet vrolijk van :D
op sturen zonder problemen naar je eigen adres?grts big testo
Als je zo'n pakketje naar je eigen huis stuurt wordt je niet vervolgd, wel kunnn ze de dingen in beslag nemen. Zij kunnen immers niet bewijzen dat jij die gestuurd hebt. Alleen met bestellingen waar CC bij gebruikt is kunnen ze dit wel bewijzen, maar dit is niet geval. :)
 
Vandaag weer teruggekomen uit spanje, wederom ging het weer moeizaam.

Maar toch een aardig wat dingen kunnen kopen.

Proviron 20 tabs
Clomid (Omifin 50 mg) 10 tabs
Nolvadex 60 tabs
Efedrina 50 mg 24 tabs
Ventolase (clen)30 tabs
HCG 2500 4 stuks

Spiropent (clen) is volgens de meeste apotheken uit de handel genomen.

Ik kreeg bij de meeste apotheken niets mee, maar er waren er wel een paar.

Ik kon zelf HGH Norditropin® Simplexx 5 mg / 1.5ml (392euro) mee krijgen, alleen zelf vond ik het te duur.

Succes voor de bro's die nog naar spanje gaan. :D
 
Hmm, ik ga binnenkort met de auto naar Spanje, maar zoaan de beginpost te lezen is het dus niet verstandig om iets mee terug te nemen. DBC01, hoe kan ik dan bestellen? Of moet je daarvoor contacten in Spanje hebben?
 
LongLex zei:
Dus de namen zoals wij ze hier gebruiken kennen ze daar ook, bedoel je?
In bijna elke apotheek in Egypte praten ze gewoon Engels.
Trouwens bijna in elke winkel.
Ben net terug uit Egypte en heb zelf ook flink wat inkopen gedaan, sustanon, deca, primoteston, en clomid.
Als je een apotheek binnen komt lopen en je vraagt om anabolen beginnen ze al te lachen en komen 2sec later met hele dozen aanzetten..
 
halo allemaal ik ben nieuw op dit forum en ik woon in spanje comunidad valencia het is nog steeds heel makkelijk aan winstrol depot te kopen, een doosje oral cost 4,50 euros en een doosje met 5 ampullen cost 7 euros, gracias a todos amigos
 
remy187 zei:
In bijna elke apotheek in Egypte praten ze gewoon Engels.
Trouwens bijna in elke winkel.
Ben net terug uit Egypte en heb zelf ook flink wat inkopen gedaan, sustanon, deca, primoteston, en clomid.
Als je een apotheek binnen komt lopen en je vraagt om anabolen beginnen ze al te lachen en komen 2sec later met hele dozen aanzetten..

idd, heb ik ook gemerkt toen ik wat aspirine ging halen daar.
Kwam die gozer even later aanzetten met wat testo en deca:D of ik dat niet wou hebben.
Heb het maar vriendelijk afgeslagen
 
Als er ook een hoop in de Griekse apotheek te halen valt, dan stop ik van de zomer me hele auto vol! 1 van me buren in Griekenland heeft een apotheek verderop in het dorp, dus dat wordt hamsteren! :yes:
 
bil pearl zei:
halo allemaal ik ben nieuw op dit forum en ik woon in spanje comunidad valencia het is nog steeds heel makkelijk aan winstrol depot te kopen, een doosje oral cost 4,50 euros en een doosje met 5 ampullen cost 7 euros, gracias a todos amigos

Que extraño que los viales de Winstrol van por 5 nen!
 
Pues mira los papeles oficiales de Zambon.
 
2 bad
no los tengo hombre!
pero ya que eres un miembro de AR te creo a ti :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven