- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Spankie... Verzuring is je spieren die naar zuurstof aan het snakken zijn en die niet krijgen, daarom gaan ze melkzuur produceren.. Betekent dat je dus al heel veel reps aan het maken en aeroob aan het trainen bent!! Ik heb (behalve in mijn benen) eigenlijk nooit verzuring, alleen loopt de bende keihard vol... (komt ook door de 5 reps..)
Maar goed.. Geen verzuring is dus niks mis mee!! Eerder wel verzuring betekent dat je misschien je reprange kleiner moet maken!! Tenminste zou ik zeggen... (maximale kracht haal je tenslotte uit je creatinefosfaat (is dus de brandstof zonder verzuring!))
Oke bedankt meester.. Goede uitleg!
Heb net ook mijn Rug/Triceps achter de 'rug'.
Vind het wel vreemd dat je zoveel last hebt van je grip bij de shrugs na de DL, ik doe ook altijd shrugs na de DL en heb er dan totaal geen last van.
Toegegeven: mijn handen zien er echt niet uit na die 2 oefeningen.
Maargoed, dit verschilt natuurlijk per persoon en al met al toch een nette training.
Oke! Naja, Ik weeg natuurlijk maar 65 en als je da 100 Kilo achter de rug hebt wat je niet gewent bent, dan ga je dat wel voelen, had het overgens niet costant hoor.. De eerste keer alleen!