Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Schouders overbelast met CGBP? Misschien dat je dan toch iets verkeerd doet... CGBP is voor je triceps uitgevonden volgens mij... dus als je dan last krijgt van je schouders....??????

Nvm, bedoelde eigenlijk iets anders! ;)

ik zie een goede verbetering op de MP, netjes, ook verhoging in voeding, zeker netjes!

Bedankt, was echt trots op mijzelf toen ik de MP deed, Ben benieuwd of ik de 5 * 45 ga halen volgende keer!

Dat je een goed gevoel hebt over gehouden na deze training zegt al genoeg hé!

Goede workout!

Bedankt Blauwe Vriend! Ben benieuwd hoe mn schouders morgen voelen, voelen ze niet naar een DL dan doe ik die gewoon zaterdag en neem morgen vrij!

To everyone whos {still} followin my log after all the Crap and Mess iv made

BEDAAANKT!!

Leuk dat jullie mij blijven volgen! Ik kijk me niet meer naar BF, ik sta nu rond de 10/11 Procent, nog niet eens ideaal om goed te gainen, dat is minstens 12! Ik moet gewoon VR(ETEN) And i Like it!

Serieus ik ben verslaafd aan Brinta met Melk en plakjes Kipfilet..

Ik kijk me niet meer naar BF, ik sta nu rond de 10/11 Procent, nog niet eens ideaal om goed te gainen, dat is minstens 12! Ik moet gewoon VR(ETEN) And i Like it!

10/11 ? ik zie geen abs :P haha maja wat maakt het uit wat voor vet percentage je hebt ? 9/10/11/12 maakt geen reet uit om te gainen.
gewoon keihard eten en trainen.
niet zo mierennken :P

Laatst bewerkt:
Precies zo denk ik ook.
Of het moet echt te gek zijn en ik zou op 20% staan... dan zou ik leiver eerder cutten dan cleanbulken. Voor zover ik weet heb ik overigens my whole life altijd tussen de 12-14% BF gehangen. Zal mij dus benieuwen of het veel zal stijgen de komende maanden.

Een laag gewicht hangt niet altijd samen met een laag vertpercentage.

Leuk dat jullie mij blijven volgen! Ik kijk me niet meer naar BF, ik sta nu rond de 10/11 Procent, nog niet eens ideaal om goed te gainen, dat is minstens 12! Ik moet gewoon VR(ETEN) And i Like it!​

Serieus ik ben verslaafd aan Brinta met Melk en plakjes Kipfilet..​
Ah! Het een verslaving noemen gaat een beetje ver eh:D
Ook goed om te horen dat je afscheid hebt genomen van je abs (voor nu dan!). Ik ben ze inmiddels ook uit het oog verloren, maar die vele kilo's extra maakte het allemaal goed:)

Kom op spank! Vanaf maandag verhogen met je eten.

Ik geloof weer in je.

• #2.608
Bedankt voor de reacties gabbers,

FF iets anders, gister de MP gedaan, zwaar.. Nu voel ik pijn in mijn lats(klein beetje) en borst.. Spierpijn.. Kan dit kloppen? Bij de press belast je beide denk ik wel!

de clean and press / upright row / close gripp bench press + de dip vergt zoveel van je voorkant schouders - dat het niet zo gek is dat je wat gaat voelen +

mp
upright row
zijkant + achterkant schouder oef -

triceps
lying triceps extenions + een cable - je triceps belast je echt al genoeg - pak je voor deze twee oef elk 3 tot 4 sets zit je goed + geen last van je schouder gegarandeerd

• #2.611
Training Vrijdag 8 Mei

Rug/Traps

Woord Vooraf!
Niet een tevreden gevoel deze dag!!

Hebben jullie ook dat jullie (Bijvoorbeeld bij de DB Row) Helemaal GEEN Verzuring voelen, wel dat het zwaar is.. Maar niet zoals bij schouders ofzo dat je verzuring voelt..

Staat verzuring zowiezo wel in verbinding met groei?

10:00 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

# Rug #:

* Chin Up
- 6 * BW
- 6 * BW
- 5 * BW

* DL

W.U.

- 10 * 40

- 10 * 60
- 8 * 80

Werksets
- 5 * 90
- 5 * 95
- 3 * 100

C.D.
- 10 * 70

* Dumbbell Row
- 10 * 14
- 10 * 16
- 10 * 18

* Bent Over Row
- 10 * 40
- 8 * 45
- 5 * 50
- 10 * 40
- 9 * 40

* Lat PullDown Front {Wide Grip}
- 10 * 50
- 10 * 55
- 6 * 60

# Traps #

* DB Shrugs
- 15 * 16
- 12 * 18
- 12 * 18

* BB Shrugs
- 12 * 40
- 12 * 40
- 12 * 40

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 2 Hele Eieren
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Spersiebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 55 Gram Kalkoenfilet [Broodbeleg]
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Broccoli / 150 Gram Kipfilet /
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix /

Sups:
* 40 Gram Whey

Kcal: 3200 +

Laatst bewerkt:
Chins is de eige oefening waarbij ik mijn lats voel verzuren eigenlijk. Verder voel ik mijn lats bijna niet bij trainen, en toch is het mijn best groeiende spiergroep, dus ik zou je niet te veel zorgen maken.

Hoe voer je die db row uit trouwens? Staand met 2 handen? Of met 1 knie op een bankje.

Goeie deadlift!!!
Shrugs kunnen denk ik wel zwaarder;)

• #2.614
Chins is de eige oefening waarbij ik mijn lats voel verzuren eigenlijk. Verder voel ik mijn lats bijna niet bij trainen, en toch is het mijn best groeiende spiergroep, dus ik zou je niet te veel zorgen maken.

Hoe voer je die db row uit trouwens? Staand met 2 handen? Of met 1 knie op een bankje.

Oke! Bedankt BBB,
De Rows voer ik uit met 1 Knie op het bankje en 1 hand op het bankje.. Wel een FLAT bench, zeg hem niet op incline..

Vanwaar de vraag!?

Goeie deadlift!!!
Shrugs kunnen denk ik wel zwaarder;)

DL was zeker lekker, ben er trots op! Over de 100 gaan we nu!
Die Shrugs konden dus echt niet zwaarder.. bij 12 kon ik niet meer.. Had overgens ook moeite met de grip na het DLften..

Oke! Bedankt BBB,
De Rows voer ik uit met 1 Knie op het bankje en 1 hand op het bankje.. Wel een FLAT bench, zeg hem niet op incline..

Vanwaar de vraag!?

Dan vind ik em wat laag.
Ik deadlift ook ong 100 kilo. Maar een db row van 30 kilo vind ik niet zo'n probleem.
Misschien moet je er meer gewicht in gooien. Houd je onderrug recht, maar verder mag je best een beetje kantelen.

Heb je daarnet cardio gedaan bij f4f?

• #2.617
Dan vind ik em wat laag.
Ik deadlift ook ong 100 kilo. Maar een db row van 30 kilo vind ik niet zo'n probleem.
Misschien moet je er meer gewicht in gooien. Houd je onderrug recht, maar verder mag je best een beetje kantelen.

Miss zou ik wel hoger kunnen idd.. Dit was overgens mijn eerste Rug training na een 2 weke ofzo dus beter even rustig aan doen leek mij zo?

Spankie... Verzuring is je spieren die naar zuurstof aan het snakken zijn en die niet krijgen, daarom gaan ze melkzuur produceren.. Betekent dat je dus al heel veel reps aan het maken en aeroob aan het trainen bent!! Ik heb (behalve in mijn benen) eigenlijk nooit verzuring, alleen loopt de bende keihard vol... (komt ook door de 5 reps..)

Maar goed.. Geen verzuring is dus niks mis mee!! Eerder wel verzuring betekent dat je misschien je reprange kleiner moet maken!! Tenminste zou ik zeggen... (maximale kracht haal je tenslotte uit je creatinefosfaat (is dus de brandstof zonder verzuring!))

Heb net ook mijn Rug/Triceps achter de 'rug'.
Vind het wel vreemd dat je zoveel last hebt van je grip bij de shrugs na de DL, ik doe ook altijd shrugs na de DL en heb er dan totaal geen last van.
Toegegeven: mijn handen zien er echt niet uit na die 2 oefeningen.
Maargoed, dit verschilt natuurlijk per persoon en al met al toch een nette training.

Ik voel bij DB row ook vrij weinig spank.

Terug
Naar boven