- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Schouders overbelast met CGBP? Misschien dat je dan toch iets verkeerd doet... CGBP is voor je triceps uitgevonden volgens mij... dus als je dan last krijgt van je schouders....![]()
Nvm, bedoelde eigenlijk iets anders!

ik zie een goede verbetering op de MP, netjes, ook verhoging in voeding, zeker netjes!
Bedankt, was echt trots op mijzelf toen ik de MP deed, Ben benieuwd of ik de 5 * 45 ga halen volgende keer!
Dat je een goed gevoel hebt over gehouden na deze training zegt al genoeg hé!
Goede workout!
Bedankt Blauwe Vriend! Ben benieuwd hoe mn schouders morgen voelen, voelen ze niet naar een DL dan doe ik die gewoon zaterdag en neem morgen vrij!
To everyone whos {still} followin my log after all the Crap and Mess iv made
BEDAAANKT!!
Leuk dat jullie mij blijven volgen! Ik kijk me niet meer naar BF, ik sta nu rond de 10/11 Procent, nog niet eens ideaal om goed te gainen, dat is minstens 12! Ik moet gewoon VR(ETEN) And i Like it!
Serieus ik ben verslaafd aan Brinta met Melk en plakjes Kipfilet..
BEDAAANKT!!
Leuk dat jullie mij blijven volgen! Ik kijk me niet meer naar BF, ik sta nu rond de 10/11 Procent, nog niet eens ideaal om goed te gainen, dat is minstens 12! Ik moet gewoon VR(ETEN) And i Like it!
Serieus ik ben verslaafd aan Brinta met Melk en plakjes Kipfilet..

haha maja wat maakt het uit wat voor vet percentage je hebt ? 9/10/11/12 maakt geen reet uit om te gainen.