- Waardering
- 2
fitness -oef - ik doe hem nooit zo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooie training hoor, wat een reps, echt veel. Ik volg je log zo nu en dan, dus ik heb het niet helemaal gevolgd wat je schema nu precies is etc.
Maar de trainingen zien er zwaar uit!
Waarom heb je flys en db press omgedraaid?
Verder zit er wel vooruitgang in lijkt me zo.
Goede training Spank, no offence, maar je BB curls vallen me een beetje tegen in vergelijking tot je bench press.
Edit: my bad, zie dat je zo strikt mogelijk uitgevoerd heb.![]()
Juist henkie, geen diepgaand gelul over dumbbell rows meer
Wat betrefd je training; erg goed vind ik.
Zeker -nadat je gebenched hebt én geflyed- geen slechte incline hoor!
Lekker doorgaan zo
Goede training Spank, no offence, maar je BB curls vallen me een beetje tegen in vergelijking tot je bench press.
Edit: my bad, zie dat je zo strikt mogelijk uitgevoerd heb.![]()
Alsof er een verband zit tussen barbell curls en bench pressAlsof er een verband zit tussen barbell curls en bench press
Ik vind het helemaal niet laag, wat doet het er toe wat je barbell curlt anyway het is een isolatie oefeningDat begreep ik ook niet helemaal, maar hij bedoelde vast dat hij laag was, wel had een fout gemaakt want volgens mij weeg de BB 10 ipv 5 en had er 15 Kilo aan schijfjes aanzitten..

Alsof er een verband zit tussen barbell curls en bench press
.Woord Vooraf!
Zoals gewoonlijk niet compleet tevreden! De bench wat ZWAAAR!
Kan het kloppen dat het extra moeilijk wordt als je richting je BW Bencht? Ik weeg natuurlijk maar 65 Kilo [Zonder vocht nog minder!].. Klopt dat? Die 10 * 55 Gaat wel relaxt, wel net op het einde laatste rep is echt vechten, maar dan komt de 60, al maanden een probleem!
What the **** is dit nou weer?
Nee dat klopt niet, toen ik zo oud was als jou en toen ik 60 woog zat ik al 80kg te banken.