MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

juist, gewoon logisch nadenken

2urnm6v.jpg

fitness -oef - ik doe hem nooit zo :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.644
Mooie training hoor, wat een reps, echt veel. Ik volg je log zo nu en dan, dus ik heb het niet helemaal gevolgd wat je schema nu precies is etc.
Maar de trainingen zien er zwaar uit!

Bedankt Mid, Hij was ook wel redelijk pittig! Erg zwaar, vooral de DB Presses!

Waarom heb je flys en db press omgedraaid?

Verder zit er wel vooruitgang in lijkt me zo.

Weet niet, Wou het eens proberen.. Ik het er nog wel 2 * 20 Uit kunnen persen, maar die 22 zat er niet in..

fitness -oef - ik doe hem nooit zo :rolleyes:

Ik doe hem ook gewoon recht naar beneden als op het plaatje..

ik sta altijd in een diepe L-stand voor het bankje - links voor , rechts achter of omgekeerd - mijn had leg ik dan op het bankje linker-hand of rechter-hand , hierna ga ik rowen met een suppinerende beweging , je pakt hier minder gewicht op omdat hij veel zwaarder is

• #2.647
Nix

Laatst bewerkt:
Goede training Spank, no offence, maar je BB curls vallen me een beetje tegen in vergelijking tot je bench press.

Edit: my bad, zie dat je zo strikt mogelijk uitgevoerd heb.:D

• #2.649
Goede training Spank, no offence, maar je BB curls vallen me een beetje tegen in vergelijking tot je bench press.

Edit: my bad, zie dat je zo strikt mogelijk uitgevoerd heb.:D

Hehe, bedankt, is totaal zonder legdrive, dus staand en helemaal stil.. dan ga je ze wel voelen na 10 reps..
Kan ze ook wel met hupje maar dan pak je automatisch meer..
Had miss ook nog wel wat meer kunnen pakken..

Juist henkie, geen diepgaand gelul over dumbbell rows meer :D

Wat betrefd je training; erg goed vind ik.
Zeker -nadat je gebenched hebt én geflyed- geen slechte incline hoor!

Lekker doorgaan zo

• #2.651
Juist henkie, geen diepgaand gelul over dumbbell rows meer :D

Wat betrefd je training; erg goed vind ik.
Zeker -nadat je gebenched hebt én geflyed- geen slechte incline hoor!

Lekker doorgaan zo

Dankjewel hey! Sja, het was zwaar, die incline erna.. maar goed.. VOlgende keer doe ik hem eerder!

• #2.653
Even opnieuw, had een fout gemaakt bij de BB Curl!!
Sorry!

Training Maandag 11 Mei

Borst/Biceps/Buik

Woord Vooraf!
Zoals gewoonlijk niet compleet tevreden! De bench wat ZWAAAR!
Kan het kloppen dat het extra moeilijk wordt als je richting je BW Bencht? Ik weeg natuurlijk maar 65 Kilo [Zonder vocht nog minder!].. Klopt dat? Die 10 * 55 Gaat wel relaxt, wel net op het einde laatste rep is echt vechten, maar dan komt de 60, al maanden een probleem!

Iemand suggesties voor de opbouw?

Ik had de Flyes Omgewisseld met de Incline DB Press, geen succes, had helemaal geen kracht meer over!

Graag jullie oprechte meningen over deze training, zit er vooruitgang in of niet!?

Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

10 Minuten Crosstrainer
140 Kcals Lichter..

# Borst #:

* Bench Press
- 12 * BB (12 * BB)
- 10 * 40
- 10 * 50 (10 * 45)
- 9 * 55 (10 * 55)
- 4 * 60 (5e Hele lichte Spot) (5 * 60) Wel redelijk zelf!!
- 6 * 55 (7e Failure) (7 * 55) Durfde de 8e niet!!
- 8 * 50 (8 * 50) 9e REP wel omhoog, maar kreeg hem niet in Rek!!
- 10 * 45

* Flat Bench Flyes
- 10 * 10 (10 * 10)
- 10 * 12 (10 * 12)
- 10 * 12 (10 *14)
- 10 * 12
(6 * 16)

* Incline Dumbbell Press
- 10 * 16 (10 *16)
- 10 * 20 (8 * 20)
- 7 * 22 (8 * 20)
- 10 * 18 (8 * 18)

Het wilde gewoon niet meer! Ik was op na die Flyes, volgende keer weer eerst alle Presses en daarna pas de Fly..

# Biceps #

* Barbell Bicep Curl {Zo strikt als mogelijk}
- 10 * 20 (10 *25)
- 12 * 22,5 (10 *25)
- 10 * 25 (10* 25) NET AAN!!

* Incline Seated Dumbbell Curl
- 10 * 9 (10 *10)
- 10 * 10 (10 * 10)
- 9 * 10 (10 * 10)

# Buik #

* 2 Oefeningen/3 sets per Oefening

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 100 Gram Ei [2 Stuks]
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Spersiebonen / 150 Gram Tartaar [Onbereid]
PWO[Direct na]: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO[Half uur na]: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 50 Gram Kipfilet [BroodBeleg]
Diner: 250 Gram Aardappel / 200 Gram BloemKool / 150 Gram Tartaar
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix /

Sups:
* 40 Gram Whey

Kcal: 3300

• #2.654
:roflol: Alsof er een verband zit tussen barbell curls en bench press

Dat begreep ik ook niet helemaal, maar hij bedoelde vast dat hij laag was, wel had een fout gemaakt want volgens mij weeg de BB 10 ipv 5 en had er 15 Kilo aan schijfjes aanzitten..

Hey, gaat lekker.

Ik zie dat je ook weer wat meer eet.

Om over die 60 plateau te breken, misschien kun je beter wat minder herhalingen doen. Dus geen 10x50 ervoor dat je spieren helemaal uitgeput raken, op deze gewichten hoef je nog niet heel uitgebreid op te warmen, een 10x30'je zal waarschijnlijk wel genoeg zijn.

Dat begreep ik ook niet helemaal, maar hij bedoelde vast dat hij laag was, wel had een fout gemaakt want volgens mij weeg de BB 10 ipv 5 en had er 15 Kilo aan schijfjes aanzitten..
Ik vind het helemaal niet laag, wat doet het er toe wat je barbell curlt anyway het is een isolatie oefening???

Mooi gewicht heb je al bij de Flys, zelf zit ik nog in gevecht met de techniek. Wat doe je trouwens veel reps bij de bench press, ongehoord:thumb:!

:roflol: Alsof er een verband zit tussen barbell curls en bench press

Nee, maar van iemand die bench-pressed als hij, verwacht ik dat diegene meer kan curlen.
Maar aangezien hij een foutje gemaakt had met het gewicht van de barbell en ze strikt uitvoerde, kom ik daar nu zeker op terug:).

What the **** is dit nou weer?

Woord Vooraf!
Zoals gewoonlijk niet compleet tevreden! De bench wat ZWAAAR!
Kan het kloppen dat het extra moeilijk wordt als je richting je BW Bencht? Ik weeg natuurlijk maar 65 Kilo [Zonder vocht nog minder!].. Klopt dat? Die 10 * 55 Gaat wel relaxt, wel net op het einde laatste rep is echt vechten, maar dan komt de 60, al maanden een probleem!

Nee dat klopt niet, toen ik zo oud was als jou en toen ik 60 woog zat ik al 80kg te banken.

Terug
Naar boven