Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Wat een hoop setjes squat.
Hoeveel daarvan zijn daadwerkelijk werksetjes?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Ik vind vanaf de 60, weet niet goed hoe ik deze moet opbouwen.. Wat doe ik verkeerd? Ik probeer juist hoger in reps te gaan.. 8-10 Reps.. Daarnaast wil ik ook 5 en 3 reppers maken.. Ik train in dit schema het meeste voor massa, hoe moet ik het dan het beste verdelen?

Ik vind vanaf de 60, weet niet goed hoe ik deze moet opbouwen.. Wat doe ik verkeerd? Ik probeer juist hoger in reps te gaan.. 8-10 Reps.. Daarnaast wil ik ook 5 en 3 reppers maken.. Ik train in dit schema het meeste voor massa, hoe moet ik het dan het beste verdelen?

6 werksets dus, veels te veel.
2 tot 3 werksets is voldoende, zeker als je daarna nog achtelijk veel sets gaat leg pressen.

Je kan wel veel werksets doen, maar begin dan met het meeste gewicht.
Ik zou bijvoorbeeld zo doen:
12x stang
10x 60
5x75
5x 85 (eerste werkset)
2e werkset
3e werkset
enz enz.

• #2.585
Oke, dus lager in reps gaan en eerder naar je eindgewicht toewerken? Dit was btw ook een inkom training na 1 week rust.. denk dat je dan beter even hoger in reps kan gaan..

Je gaat niet hoger in reps. Ik zie een 3x85 bij staan.

• #2.589
Dus feitelijk is het logisch dat ik niet meer zo veel kan doen bij de lage reppers, omdat ik alles al zwaar voor vermoei?

Als je zoveel sets squat, hou het dan ook bij squat... die 3 oefeningen erna zijn imo overkill en overbodig.

Heb dit geloof ik 30 posts geleden al gezegd maar er iets mee doen Spank?? Ho maar!!

inderdaad, elke keer hetzelfde liedje, tip in overvloed maar ze worden genegeerd

• #2.593
Training Donderdag 7 Mei

Schouders/Triceps/Buik

Woord Vooraf!
Ben wel tevreden! Ging beter als de vorige training! Was niet zo uitgeput als na een benen training! Hebben jullie dat ook bij deze spiergroep?

Bij de MP moet ik even zeggen dat ik hem op de 'Clean and Press' manier naar boven til, dus te beginnen op de grond! Als ik hem het 'Gecleand' breng ik hem met een hupje naar boven, deze rep tel ik al wel.. Dus de eerste keer omhoog (Beginnend bij de borst telt als 1 Rep.. Klopt dit?

De CGBP heb ik nog niet helemaal onder de knie.. Dus dit wordt even filmpje checken op het net voor de juiste uitvoering! Heb hiervoor in de plaats ook nog even extra een Rope PushDown gedaan!

En oow jah! Ik ben na 3 weken gestopt met SintJansKruid.. Wil het een soort van gaan 'bridgen', 3 weken ON 3 weken OFF, dit scheint beter te zijn tegen gewenning..

SINTJANSKRUID IS ECHT EEN AANRADER VOOR DEGENE DIE POMP WIL VOELEN!! Mense dat merk je wel.. Heel bizar, na een week 2/3 Capsules per dag pompen je armen je eruit.. steeds dikke aders overal overheen, zelfs als je iets optilt enzo..

Wat zijn jullie {eerlijke} meningen about deze training!?

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net Gedaan!

10:00 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

# Schouders #:

* MP

W.U.
- 12 * BB (12 * BB)
- 10 * 30 (10 * 30)
- 8 * 35 (10 * 35)

Werksets
- 7 * 35 (7 * 40)
- 8 * 32,5 (5 * 42,5)
- 8 * 30 (4 * 45)

C.D.
- 8 * 30 (9 * 35)
(8 * 35)

* Dumbbell Side Raise
- 10 * 6 (10 * 7)
- 10 * 7 (10 * 8)
- 8 * 8 (8 * 9)
- 8 * 8 (8 * 9)

* Upright Rows
- 12 * 20 (10 * 25)
- 10 * 25 (10 * 30)
- 10 * 25
(8 * 35) NIET TEVREDEN OVER DE LAATSTE 2 REPS!!

# Triceps #

* Close Grip Bench Press
- 10 * BB
- 10 * 30
- 9 * 40

* Chest/Tricep Dip
- 7 * BW +10 Kilo
- 7 * BW + 10 Kilo
- 6 * BW + 10 Kilo

# Buik #

* Heb een buikspierkwartier gedaan met
- 3 Oefeningen
- 3 Sets Per oefening
- Reprange varieerend van 13 - 30 voor de verschillende oefeningen!

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Woord Achteraf!
Zit nu met een lekker gevoel in mijn schouder, het doet geen pijn, maar voel wel dat ik ze flink gebruikt heb! Ben benieuwd hoe ze morgen voelen!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 2 Hele Eieren
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Spersiebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 55 Gram Kalkoenfilet [Broodbeleg]
Diner: Shitload 'Granny-Made' Erwtensoep / 100 Gram Kipfilet /
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix /

Sups:
* 40 Gram Whey

Kcal: 3200 +

hey spank lekkere training
doe je niet te moeilijk met opwarmsetjes ? en cooldownsets heb ik nog nooit van gehoord.
ik doe er vaak maar 1 voor de compounds soms geen, toch groei ik er goed op.
je denk overal een beetje te moeilijk over volgens mij, eten, sets, reps etc.

huh warm up? gewoon een set van 20 reps met heel ligt gewicht, stang alleen ofzo...

maar training ziet er prima uit:)

maare wat is je progressie? bodypix? stats?

Netjes Spankie!! Ziet er goed uit!!

Ben trots op je!! En niet zeiken met je CGBP dat er iets mis zou kunnen zijn met je uitvoering... Handen dicht bij elkaar en verder Benchpressen! Hoe moeilijk kan het zijn! :P ;)

• #2.597
hey spank lekkere training
doe je niet te moeilijk met opwarmsetjes ? en cooldownsets heb ik nog nooit van gehoord.
ik doe er vaak maar 1 voor de compounds soms geen, toch groei ik er goed op.
je denk overal een beetje te moeilijk over volgens mij, eten, sets, reps etc.

Klopt je hebt gelijk, zou meer op gevoel moeten trainen.. Daar in probeer ik gewoon te perfectionistisch te zijn!

huh warm up? gewoon een set van 20 reps met heel ligt gewicht, stang alleen ofzo...

maar training ziet er prima uit:)

maare wat is je progressie? bodypix? stats?

Ja, die heb ik!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/na-6-maand-206755/

Netjes Spankie!! Ziet er goed uit!!

Ben trots op je!! En niet zeiken met je CGBP dat er iets mis zou kunnen zijn met je uitvoering... Handen dicht bij elkaar en verder Benchpressen! Hoe moeilijk kan het zijn! :P ;)

Aaight maatje! Ben alleen bang dat ik mijn schouders overbelast.. We zullen zien, heb nu goed last van ze iig! (Wel positief denk ik!)

Schouders overbelast met CGBP? Misschien dat je dan toch iets verkeerd doet... CGBP is voor je triceps uitgevonden volgens mij... dus als je dan last krijgt van je schouders....??????

ik zie een goede verbetering op de MP, netjes, ook verhoging in voeding, zeker netjes!

Dat je een goed gevoel hebt over gehouden na deze training zegt al genoeg hé!

Goede workout!

Terug
Naar boven