Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar dat laten we even buiten beschouwing
)
Oke bedankt, ik zal afwachten wat het doet.. even een vraagje, wanneer nam jij de dosis crea? Smorgens of 1-2 uur voor je training?
(Het is langzaam opneembare, pure Creatine Monohydraat)
hierover bestaan ook weer 1000 theorieën, over wat het juiste tijdstip is bla bla..
ik heb het altijd na m'n training gedaan en het heeft z'n vruchten afgeworpen!
Heb laatst gelezen dat je creatine het beste voor je training kan nemen!
Maar inderdaad meningen zijn er over verdeeld...
ik ben ook wel beetje ecto zoals jij en bleef ook steken een tijdje lang... ik heb wat extra noten & melk toegevoegd en kom nu weer aan +maak progressie in de gym. Tis een makkelijke manier voor wat extra kkcalGewicht Update
65 Kilo nu in de ochtend al 2 weken lang..
Ik begrijp het werkelijk waar niet, het is te bizar voor woorde dat ik niet zo makkelijk aankom, toch maar eens even gaan sleutelen weer aan mijn voedingsschema..
ik ben ook wel beetje ecto zoals jij en bleef ook steken een tijdje lang... ik heb wat extra noten & melk toegevoegd en kom nu weer aan +maak progressie in de gym. Tis een makkelijke manier voor wat extra kkcal
Als je neit aankomt moet je meer eten. Zo simpel is het.
Overigens: Waarom neem je creatine?
Waarom niet? Wil het eens uitproberen voor een 4 weken om over het plateau heen te komen die ik heb met de BenchPress..
Ik denk dat Bill Starr oid meer voor je zou doen dan een beetje creatine.
Mijn inziens heeft het als beginner weinig nut om al naar middelen zoals creatine te gaan grijpen.
Daarentegen is het niet ongezond, dus je kunt het proberen, maar verwacht geen wonderen.
Ik vind de aanschaf van straps toch wel een beetje mehhh...
Magnesium+mixed grip=
Maargoed, straps zijn toch goedkoop, dus waarom niet.
(Heb ze zelf ook, dus wat lul ik nou)