MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Mooie training weer SpankSta!

je gaat opzich prima Spank, maar je moet dat stuk van Impo nog is goed doorlezen en daarna je trainingsverslag... Filter de dingen die men zegt en gebruik wat nuttig is --> in dit geval de hele post van Impo is één en al advies puur gericht op jou en jouw zwakke punten. Gebruik het verstandig man!
verder goed dat je meer vreet, ik snap alleen niet waarom je die crea niet gewoon wat langer pakt...

Zier er toch goed uit, blijven volhouden en alles loopt wel los!
Ik heb geen ervaring met crea maar de berichten daarover zijn toch positief dus het kan je alleen maar beter maken.
Maar wtf is 'het waggie', waarom praten jullie Hollanders geen Nederlands? Volgens mij vinden jullie het plezierig om die arme Vlamingen op een verkeerd spoor te zetten met onbegrijpelijke taal :D;)

Ja, maar Neem nog even geen BCAA, ik heb ook Whey..
Dat is het enigste wat ik gebruik, ook nog dextrose maar dat is niet echt een sup..
Vanaf morgen ga ik ook Creatine nemen!!![/QUOTE]

okee jaa ik pak ook alleen whey..heb ook tijdje krealkalyn gehad die vond ik wel goed!creatine heb ik ook wellis gehad maar was daar toen niet super tevreden over..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.766
Mooie training weer SpankSta!

Bedankt Maatje!

je gaat opzich prima Spank, maar je moet dat stuk van Impo nog is goed doorlezen en daarna je trainingsverslag... Filter de dingen die men zegt en gebruik wat nuttig is --> in dit geval de hele post van Impo is één en al advies puur gericht op jou en jouw zwakke punten. Gebruik het verstandig man!
verder goed dat je meer vreet, ik snap alleen niet waarom je die crea niet gewoon wat langer pakt...

De post van Impo zou ik moeten uitknippen en inlijsten, staan een boel goede woorden in.. Ik zet alleen de vorige training erbij zodat je kan zien of ik vooruit ga of niet.. Is dit werkelijk zo lastig?

Op de pot staat 4 weken dan 4 weken rust.. doe ik het liever ook zo lijkt me!

Het is PURE CREA dus geen aftreksel van..

Zier er toch goed uit, blijven volhouden en alles loopt wel los!
Ik heb geen ervaring met crea maar de berichten daarover zijn toch positief dus het kan je alleen maar beter maken.
Maar wtf is 'het waggie', waarom praten jullie Hollanders geen Nederlands? Volgens mij vinden jullie het plezierig om die arme Vlamingen op een verkeerd spoor te zetten met onbegrijpelijke taal :D;)

Jij kunt er ook wat van Den Dressed!! J.K.

Waggie = Automobiel = Auto = Ding met 4 wielen waar je je in kan verplaatsten van punt A naar punt B

Weet wat geleerd van Meester Henk.. Eindelijk eens wat aan ouw geleerd!! XD

Ik gebruikte het woord verwondering, niet het woord verbazing:D

Oke, Begrepen! ;)

okee jaa ik pak ook alleen whey..heb ook tijdje krealkalyn gehad die vond ik wel goed!creatine heb ik ook wellis gehad maar was daar toen niet super tevreden over..

ke, sja, alles moet je eens proberen, KreAlkalyn is ook een vorm van Crea, dus zal wel hetzelfde effect hebben lijkt me zo.. Miss met KreAlkalyn ook nog meer pomp!

op de pot staat van alles... ik heb 10 weken non stop crea pure gebruikt, alleen maar groei. serieus kerel, als je voelt dat het werkt zou ik het gewoon nog ff 2 tot 4 weken langer doortrekken! maar is jouw keus. ik bedoelde niet eens de kleuren trouwens, dat valt me nu ineens op. maar meer je deprimerende inleiding, geniet van het leven en trainen man. je vindt bodybuilden toch leuk? het is buffelen, maar daar moet je juist van genieten!

Het is volgens mij al wel eens vaker gezegd maar hoezo doe je 8x55 als je max. kan 6x60 kan? Je kan beter opwerken naar de 60 door bv: stangx10, 30x8, 40x6, 50x3 (evt 55x1) en dan de 60 zoveel mogelijk te doen...en daarna pas de 55 etc.

En verder zou ik naar de tips van impo luisteren, dan gaat het helemaal goed komen.

Waggie = Automobiel = Auto = Ding met 4 wielen waar je je in kan verplaatsten van punt A naar punt B

Ik ben blij dat jij dat zegt Henk:D

• #2.770
op de pot staat van alles... ik heb 10 weken non stop crea pure gebruikt, alleen maar groei. serieus kerel, als je voelt dat het werkt zou ik het gewoon nog ff 2 tot 4 weken langer doortrekken! maar is jouw keus. ik bedoelde niet eens de kleuren trouwens, dat valt me nu ineens op. maar meer je deprimerende inleiding, geniet van het leven en trainen man. je vindt bodybuilden toch leuk? het is buffelen, maar daar moet je juist van genieten!

Oke bedankt, ik zal afwachten wat het doet.. even een vraagje, wanneer nam jij de dosis crea? Smorgens of 1-2 uur voor je training?
(Het is langzaam opneembare, pure Creatine Monohydraat)

Het is volgens mij al wel eens vaker gezegd maar hoezo doe je 8x55 als je max. kan 6x60 kan? Je kan beter opwerken naar de 60 door bv: stangx10, 30x8, 40x6, 50x3 (evt 55x1) en dan de 60 zoveel mogelijk te doen...en daarna pas de 55 etc.

En verder zou ik naar de tips van impo luisteren, dan gaat het helemaal goed komen.

Hmm, lijkt me niet erg intesief wat jij nu zegt.. 55*1? Dat is toch erg weinig lijkt me zo..

• #2.771

Ik ben blij dat jij dat zegt Henk:D

Helpt het als ik zeg dat de J soms niet goed indrukt? :rolleyes: :p

Ziet er nice uit man, lijkt erg veel op men eigen (voeding) schema.

Gewicht komt er bij mij ook niet zo heel makkelijk bij, daar moet je ook een beetje erfelijkheid voor hebben.

Zelf ben ik in een half jaar ongeveer 10kg bijgekomen, bij de een gaat het gwoon sneller dan bij de ander.

Ik zou zeggen lekker knalle en je kop er bij houden, dan kom je der wel!

SUcces!

Oke bedankt, ik zal afwachten wat het doet.. even een vraagje, wanneer nam jij de dosis crea? Smorgens of 1-2 uur voor je training?
(Het is langzaam opneembare, pure Creatine Monohydraat)

Hmm, lijkt me niet erg intesief wat jij nu zegt.. 55*1? Dat is toch erg weinig lijkt me zo..

Het is dan ook puur opwarming. Op die manier die ik zei ga je die 60 kilo wss vaker drukken omdat je minder voor vermoed bent, en na die 1e echte werkset met 60 kan je die setjes ervoor altijd nog doen.. het is alleen effectiever op deze manier.

misschien bevalt creatine jouw net wel goed..ieder lichaam reageert anders;)

• #2.776
Zeker...

Even een ander iets:

Voor mijn gevoel was het niet een training dat ik mn borst kapot had gebeukt, niet zoals je benen na een training voelen..
Maar nu zit ik thuis en mn Tietspieren zijn zo slap als een mandje, ik kan ze helemaal niet goed aanspannen ook.. Is dit juist een goed of een slecht teken?

Zeker...

Even een ander iets:

Voor mijn gevoel was het niet een training dat ik mn borst kapot had gebeukt, niet zoals je benen na een training voelen..
Maar nu zit ik thuis en mn Tietspieren zijn zo slap als een mandje, ik kan ze helemaal niet goed aanspannen ook.. Is dit juist een goed of een slecht teken?

ik denk goed..gewoon goed eten,slapen vandaag en morgen voelt t vast weer net als normaal;)

Zeker...

Even een ander iets:

hehehe dat had ik gister ook, niks aan de hand, is morgen al weer beter ;) En crea kun je gerust 10 weken nemen hoor, staan hier op DBB genoeg artikelen in het Wetenschaps-Hok waarin staat dat het niet schadelijk is! :)

• #2.780
+1 heeft iedereen wel eens denk ik

OOwreight

ik denk goed..gewoon goed eten,slapen vandaag en morgen voelt t vast weer net als normaal;)

Oke, het kan natuurlijk dus ook zijn dat mn spierglycogeen leeg getrokken is van de training en weer vol moet zuigen!

hehehe dat had ik gister ook, niks aan de hand, is morgen al weer beter ;) En crea kun je gerust 10 weken nemen hoor, staan hier op DBB genoeg artikelen in het Wetenschaps-Hok waarin staat dat het niet schadelijk is! :)

Zal eens kijken.. weet nog helemaal niet hoe mn body erop reageert!

Terug
Naar boven