MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Nee david,

Direct na de training 20 Gram Whey/20 Gram Dextrose
30 Minuten na de training die andere maaltijd..

45 -60 Minuten voor de training grote maaltijd..

Nette training Spank!!!

Je DL is niet achteruit gegaan.. je hebt je energie op 10 herhalingen op 85kilo en daarna 5 herhalingen op 95 dusdanig besteedt (verspilt) dat je de 100 niet meer omhoog kreeg!!!

Zelfde principe als die 1x 55kg op Bankdrukken waar Murk mee kwam!!

Wat heeft kaneel voor nut?

• #2.804
Nette training Spank!!!

Je DL is niet achteruit gegaan.. je hebt je energie op 10 herhalingen op 85kilo en daarna 5 herhalingen op 95 dusdanig besteedt (verspilt) dat je de 100 niet meer omhoog kreeg!!!

Zelfde principe als die 1x 55kg op Bankdrukken waar Murk mee kwam!!

Bedankt RUUP! Was er wel blij mee hoor, met die 10 * 85.. Dik gevoel in mn onderrug nu!!

Alleen ben ik niet tevreden over mijn lats.. maar goed.. kreeg de 22 wel makkelijker omhoog als de vorige keer! (Leek het wel)

http://www.ergogenics.org/kaneel2.html

Verbeterde opname..

ik snap m waarom zet je dan 2 pwo neer
begreep het als een pre/post dat je een typfout had gemaakt
whey+dextro na training is essentieel

howla, die deadlift is een stuk verbeterd tegen de laatste keer dat ik die gezien heb! :eek:

erg netjes hoor Spanky!

alleen snap ik niet hoe jij zo snel kcal verbrandt? ik stond 35 minuten op de crosstrainer, op 65% hartslag, en ik heb amper 230 kcal verbrand :(

• #2.807
@ Dave, Dat is zeker een must.. ik noem dat de PWO SHAKE en die ander de PWO MAALTIJD, zal het proberen beter te formuleren the next time.. ;)

@ Crit, het valt nog wel mee hoor.. Bij stronglifts 5*5 begin je altijd onder je max natuurlijk! Bedankt voor je comment!

Ik warm overgens up op redelijke hoge intensiteit.. Als ik 10 Min Crosstrainer doe doe ik dat 4 Minuten op 15, 2 Mintuen op 10 4 Minuten op 7.. Wordt ik lekker warm van!

Jammer dat de 105 niet gelukt is, maar toch knap dat je 10 reps hebt kunnen maken bij de laatste 85!

• #2.809
lol spanksta jij zet iedereen aan het denken om hulp te geven. Vervolgens krijg je overal -zelfs op andere forums- hetzelfde advies. Hoeveel tijd hebben wij hierin gestoken met zijn allen? Je moet over jezelf gaan nadenken want dit gedrag is zeer vreemd.

Zat net even op ander forum te lezen kom ik ook zo`n paniek post tegen. Vervolgens krijg je precies hetzelfde advies en wat doet meneertje ermee ? helemaal kak.
EMO ben je

Pittige training daar ;) Deadlift ziet er mooi uit, maak je niet druk :D

Ik doe sinds kort ook kaneel in mijn PWO, laten we hopen dat het de groei wat stimuleert :)

• #2.814

+1 Karmaa voor je als trouwe LogVolger!!

lol spanksta jij zet iedereen aan het denken om hulp te geven. Vervolgens krijg je overal -zelfs op andere forums- hetzelfde advies. Hoeveel tijd hebben wij hierin gestoken met zijn allen? Je moet over jezelf gaan nadenken want dit gedrag is zeer vreemd.

Zat net even op ander forum te lezen kom ik ook zo`n paniek post tegen. Vervolgens krijg je precies hetzelfde advies en wat doet meneertje ermee ? helemaal kak.
EMO ben je

Ik weet het, ik ben er aan het werken.. Meer eten is gewoon belangrijk voor me en moet dus gaan gebeuren anders moet ik er mee kappen.. Dat is een feit

Leer trouwens eerst eens de betekenis van het woord EMO en ga het dan pas toepassen..

+1, Goed gedaan champ spank!

Pittige training daar ;) Deadlift ziet er mooi uit, maak je niet druk :D

Ik doe sinds kort ook kaneel in mijn PWO, laten we hopen dat het de groei wat stimuleert :)

Bedankt mannen!
Weet echt niet of het wat toebrengt, die Kaneel.. Zal wellicht wat helpen, ik vind het gewoon lekker in de shake.. Een beetje een pittige BITE krijg je..

Ik weet het, ik ben er aan het werken.. Meer eten is gewoon belangrijk voor me en moet dus gaan gebeuren anders moet ik er mee kappen.. Dat is een feit

Leer trouwens eerst eens de betekenis van het woord EMO en ga het dan pas toepassen..

Emo in de zin van emotioneel doorgeslagen en een attention wh*re en uiteraard geen rocker

O ja gaat je eten aanpassen:D dat heb je ons al 10.000 x verteld.

Tip-->Stop anders gewoon met trainen als je bang-om-dik-te-worden-bent. Misschien dat andere sporten beter geschikt zijn zonder dat je er de hele dag mee bezig bent en "doordraait". Wellicht groepsporten?

No offense TS maar je bent jong en je moet genieten lekker op stap gaan leuke dingen doen. En NIET de hele dag paranoide rondlopen met bodybuilding in je kop. Het moet een hobby zijn geen obsessie.

Vriendelijk groetend,
Mossad

• #2.816
Emo in de zin van emotioneel doorgeslagen en een attention wh*re en uiteraard geen rocker

O ja gaat je eten aanpassen:D dat heb je ons al 10.000 x verteld.

Tip-->Stop anders gewoon met trainen als je bang-om-dik-te-worden-bent. Misschien dat andere sporten beter geschikt zijn zonder dat je er de hele dag mee bezig bent en "doordraait". Wellicht groepsporten?

No offense TS maar je bent jong en je moet genieten lekker op stap gaan leuke dingen doen. En NIET de hele dag paranoide rondlopen met bodybuilding in je kop. Het moet een hobby zijn geen obsessie.

Vriendelijk groetend,
Mossad

Ik geniet nog voldoende van het leven anders hoor! Heb nog genoeg te doen en te volbrengen.. Daarbij is dit gewoon een hobby voor mij, omdat ik nooit stil heb kunnen zitten..

Van groepssporten houd ik niet echt.. heb heel lang aan volleybal gedaan maar was dat ook weer zat.. Heb ook een hekel aan cardio overgens.. dus geen voetbal voor mij ;)

Ok als jij dat denkt dat het slechts een hobby is voor je is dat prima.
Je gedrag op verschilende forums en paniekerige hulp SOS topicposts komen in ieder geval anders over.

Maar wat is de reden waarom je niet meer gaat eten je krijgt overal dezelfde adviezen kan je daar eens 1 keer concreet een antwoord op geven dus -->Hoe komt het dat je het moelijk vindt om meer te eten?

En waarom als je 6 maanden lang dezelfde adviezen krijgt van heel DBB en BRF + alle forums waarvan ik niet weet dat jij op zit doe je NIKS MET DE ADVIEZEN?

Laatst bewerkt:
  • #2.818
# Update #

Tijdje niks van mij laten horen.. Zaterdag wel getraind maar de gewichten waren lager als de vorige training dus niet noemenswaardig..

Dit weekend echt slecht gehad, wel veel gevreten ook ongezond.. Net bij de doc vandaan en zit iets niet goed bij maagslijmvlies, niet heel ernstig maar heb wel pillekes gekregen..

Deze dag wel de gym pr0beren te hitten.. Even kijken of de gewichten gepost gaan worden of niet..

Maakt niet uit als je ook een keer ongezond eet hoor :).
Vervelend van je maagslijmvlies, maar wel fijn dat het niets ernstigs is.
Succes vandaag :).

Terug
Naar boven