- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training Spank!!!
Je DL is niet achteruit gegaan.. je hebt je energie op 10 herhalingen op 85kilo en daarna 5 herhalingen op 95 dusdanig besteedt (verspilt) dat je de 100 niet meer omhoog kreeg!!!
Zelfde principe als die 1x 55kg op Bankdrukken waar Murk mee kwam!!

Jammer dat de 105 niet gelukt is, maar toch knap dat je 10 reps hebt kunnen maken bij de laatste 85!
En dat is wat teltIk was paars en blauw en geel en duizelig en sterretjes enzo bij de laatste 2 reps, maar kheb hem wel!!

lol spanksta jij zet iedereen aan het denken om hulp te geven. Vervolgens krijg je overal -zelfs op andere forums- hetzelfde advies. Hoeveel tijd hebben wij hierin gestoken met zijn allen? Je moet over jezelf gaan nadenken want dit gedrag is zeer vreemd.
Zat net even op ander forum te lezen kom ik ook zo`n paniek post tegen. Vervolgens krijg je precies hetzelfde advies en wat doet meneertje ermee ? helemaal kak.
EMO ben je
Pittige training daarDeadlift ziet er mooi uit, maak je niet druk
Ik doe sinds kort ook kaneel in mijn PWO, laten we hopen dat het de groei wat stimuleert![]()
Ik weet het, ik ben er aan het werken.. Meer eten is gewoon belangrijk voor me en moet dus gaan gebeuren anders moet ik er mee kappen.. Dat is een feit
Leer trouwens eerst eens de betekenis van het woord EMO en ga het dan pas toepassen..
dat heb je ons al 10.000 x verteld. Emo in de zin van emotioneel doorgeslagen en een attention wh*re en uiteraard geen rocker
O ja gaat je eten aanpassendat heb je ons al 10.000 x verteld.
Tip-->Stop anders gewoon met trainen als je bang-om-dik-te-worden-bent. Misschien dat andere sporten beter geschikt zijn zonder dat je er de hele dag mee bezig bent en "doordraait". Wellicht groepsporten?
No offense TS maar je bent jong en je moet genieten lekker op stap gaan leuke dingen doen. En NIET de hele dag paranoide rondlopen met bodybuilding in je kop. Het moet een hobby zijn geen obsessie.
Vriendelijk groetend,
Mossad

Maakt niet uit als je ook een keer ongezond eet hoor.
Vervelend van je maagslijmvlies, maar wel fijn dat het niets ernstigs is.
Succes vandaag.
Eewm,nouw,vanmorgen om half 10 een gebakje op ala Mocca-Hazelnoot..
Eerste echte junk na heel wat maandjes..