AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Ik moest weer zes pagina's klagen doorlezen.
De belangrijkste quotes;

Ik vindt zijn BOR niet slecht gedaan, misschien wel zoals de Sarge zegt ja, iets meer door de knieen buigen.

Meer door je knieën buigen en met je bovenlichaam in 1 positie blijven.
Als je geen p*ssy weights meer pakt moet je wel door je knieën buigen anders is je evenwicht dus dan moet je wel.

Wie moet er nu leren lezen?
Ik zeg niet dat je extra setjes deadlift moet gaan doen.

Jij zegt: 10 minuten cardio voor mn training geeft mij het gevoel dat ik echt iets doe.
Ik zeg: Als je gaat deadliften heb je ook het gevoel dat je wat doet, dus waarom eerst cardio? Om je energie te verspillen?

cardio is z.g.a nutteloos ter voorbereiding van k.t.
Beter doe je een aantal lichte sets om het bloed daar te krijgen waar je het wilt, in dit geval in je rug. Beetje rekken en strekken en opwarmsetjes doen ter preventie van blessures zonder dat ze energie leegzuigen voor je werksets.
Geen energie en bloed verspillen aan een crosstrainer.

+1

beter cardio na de KT als je je suikers al hebt verbrand

en geloof me als je goed traint heb je alle khoolydraten nodig voor je KT

beter helemaal geen cardio na KT. Beter direct naar je kluisje sprinten en je whey shake met dextrose drinken. En daarna zonder chit chat naar huis om je rijst met kip te eten.
Geen tijd verspillen aan cardio, zeker niet als je über ecto bent.

Goed mensen! Even een zondags Update-je!

Vandaag wederom rust (net als gister)!
Enkel even naar het bos met de hond zo

Ik weet warom ik zo gestaag groei en het buivet zich ophoopt..

S T R E S S ! ! ! ! !

Ik heb gewoon zware stress..

http://fitness.blog.nl/afvallen/2008/06/02/hoe-je-dik-wordt-van-stress

Kga vanavond maar weer is pillen slikken..
Ik denk gewoon teveel na over eten.. en bewegen..

Je hebt geen stress, je hebt geen ballen.
Ik heb niet eens zin om m'n laatste post te quoten.
Misschien moet je wat soul searching doen, en er achter komen dat je geen hardcore bodybuilders mentaliteit hebt maar beter een sport kunt zoeken die niet voor een groot gedeelte afhankelijk is van doorzettingsvermogen en mentale kracht. Think about it.

Volhouden he, niet teveel nadenken over pilletjes pakken en kijk nu eens wat losjes tegen de training en de voeding aan. Je moet het allemaal zo ernstig niet nemen.

+ 1

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.563
En toch de moeite genomen alles door te spitten.. Da vind ik lief! :p

Snap je punt, daar heb ik JUIST mentaliteit, anders was ik allang gestopt! Ik blijf volhouden, ik blijf gaan, ik blijf het proberen, je kunt me niet wijsmaken dat ik geen BoduBuilders Mentaliteit heb.. Ik train me kapot bij een benentraining.. Helemaal gesloopt! (Toen ik nog UB/LB Deed!)

Mijn voeding is Bodybuilder gericht, ik blijf vol houden..

is dit totaal geen doorzettingsvermogen?

Ik denk groter als bij de meeste die hieraan beginnen!

Enigste nadeel is het piekeren en het denken hoe het beter kan! JA HOE HET BETER KAN, nog meer mentaliteit.. Perfectionisme wel te verstaan.. Enigste is het twijfelen..

Maar ik blijf doorgaan en doorgaan en doorgaan..

Deze keer ben ik het niet helemaal met je eens Loo.. Sorry! :)

En toch de moeite genomen alles door te spitten.. Da vind ik lief! :p

Snap je punt, daar heb ik JUIST mentaliteit, anders was ik allang gestopt! Ik blijf volhouden, ik blijf gaan, ik blijf het proberen, je kunt me niet wijsmaken dat ik geen BoduBuilders Mentaliteit heb.. Ik train me kapot bij een benentraining.. Helemaal gesloopt! (Toen ik nog UB/LB Deed!)

Mijn voeding is Bodybuilder gericht, ik blijf vol houden..

is dit totaal geen doorzettingsvermogen?

Ik denk groter als bij de meeste die hieraan beginnen!

Enigste nadeel is het piekeren en het denken hoe het beter kan! JA HOE HET BETER KAN, nog meer mentaliteit.. Perfectionisme wel te verstaan.. Enigste is het twijfelen..

Maar ik blijf doorgaan en doorgaan en doorgaan..

Deze keer ben ik het niet helemaal met je eens Loo.. Sorry! :)

goed zo :thumb:

Nou nog het advies van iedereen die in je log post aannemen en stoppen met twijfelen en piekeren en ziekelijk evalueren.
Stress is katabool, twijfelen en piekeren is stressvol.
Perfectionistisch zijn is goed, Overperfectionistisch zijn is contraproductief.

Ik heb deze wel gezien, geil ;)

Was inderdaad een lekkere griet, die kon zagen en een strijkplank in bed was, maar ik zou haar eventueel wel kunnen verbeteren na doorsturing.;)

@ spanksta, sorry voor de foto in je topic :D
:treuren:

Training Maandag 9 Maart

Schema B

10 Minuten Crosstrainer
150 Kcal Lichter!

Squat (Filmpje * 2)
5 * 5 * 57,5 (+0) Even voor de zekerheid.. Woensdag verhogen!

MP (Filmpje)
5 * 5 * 32,5 (+2,5)

DL
3 * 5 * 70 (+5)

Chest/Tricep Dips
10 * BW
8 * BW
9 * BW

T-Bar Row
1 * 10 * 20
1 * 8 * 30
1 * 5 * 35
1 * 12 * 10

Trainingstijd: 60 Minuten Ex. W.U.

Conclusie:
Begon al wel zwaarder te worden, ik heb mezelf moeten inhouden niet meer oefeningen te gaan doen, kwas niet kapot..
Ik vind je dips heel sterk man.
Je moet eens zien hoeveel gasten dit niet eens voor elkaar krijgen! :thumb:
Blijven buffelen Dude!

****, heb ik het gemist? Post even opnieuw bro.
+1
Ben oook benieuwd? Kheb ook niks kunnen ontdekken! ;)
+1
Ik heb deze wel gezien, geil ;)
:who:

Just kiddin' brother! ;)

Was inderdaad een lekkere griet, die kon zagen en een strijkplank in bed was, maar ik zou haar eventueel wel kunnen verbeteren na doorsturing.;)
Ja soms heeft zo'n jong ding gewoon even een wat oudere vent nodig die weet welke knopjes hij moet indrukken om ze op te starten! :D

:hitit:

techniek zit wel goed denk ik. maar je filmpjes stoppen te snel :D
Waarom doe je die MP niet in het powerrack? gewoon die safetybars hoger zetten en van daaruit omhoog duwen.

Bij de MP je ellebogen meer naar voren :). En hoezo duurt elk filmpje 20 seconde. Kan je uitzetten op je mobieltje alst goed is

Welke foto?? wil het ook zien :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.576
@ Humm, Bedankt, Borst loopt voor een beetje.. Ben wel kapot na die 10 hoor.. die pers ik er NET uit, volgende keer maak ik wss filmpje ofk goed ga!

Waarom doe je die MP niet in het powerrack? gewoon die safetybars hoger zetten en van daaruit omhoog duwen.

Thanx, Nha zo kan het ook.. Squat alleen in PowerCage.. Vind het zo ook wel gaan! ;)

Bij de MP je ellebogen meer naar voren :). En hoezo duurt elk filmpje 20 seconde. Kan je uitzetten op je mobieltje alst goed is

Dat van de ellebogen, wat bedoel je :p

Weet niet, hij stopt altijd na die tijd, kan volgens mij niet langer..

Welke foto?? wil het ook zien :p

We all do Ger, We all do!

Filmpjes bekeken, en ik moet zeggen dat ik de neergaande beweging van de squats veels te ongecontroleerd vind gaan, en zou je dan ook willen aanraden langzamer te zakken.
Dan heb je ook nog wat profijt van de negatieve beweging van de oefening.
Man, hoe makkelijk je die halter voorslaat als je de military press gaat doen! :eek:
Dat gaat bij mij een stuk moeizamer... :o
Net als de rest van de beweing trouwens...
Volgens mij kun je daar straks nog wel lekker in verhogen qua gewicht.
Ga zo door jongen, verbeter je technieken nog wat, en je zal best een fatsoenlijk resultaat gaan boeken!
Keep on pumping! :thumb:

Probeer bij de millitary press de barbell bovenin wat naar achteren te drukken. Zodat je een beetje een holle rug krijgt bij het naar boven drukken van de barbell.

Het voorslaan van de halter voor je MP is gewoon een extra bonus hoor.
En echte krachtbeweging, die ik er zeker in zou houden als ik jou was! ;)

Hij moet er toch geen pure lockouts van maken ofzo? :o Is prima zo, zo moet het.

Lijkt me enkel een beetje te licht voor je spanksta als dat je 5e werkset is en je zo vlotjes alle 5 de reps doet, je moet kreunen en hijgen gvd! ;)

Terug
Naar boven