Fitness Seller

speciaal supplement voor anabolengebruikers

• Topic Starter Topic Starter
bedankt man ,top :thumbup:

Laatst bewerkt:
Die gast zal daar alleszins iets aan verdienen. Pure marketing. Jeanpiston, je bent 45. Ik kan mij niet inbeelden dat je op die leeftijd nog zo naief bent om daarin te lopen.

Maakt toch niet uit wie er wat aan verdient? Als het maar werkt.

Iedereen die RP serieus neemt spoort niet.

Inhoud is goed, gewoon beter zelf samenstellen (goedkoper en hogere dosis).

daily dose is 9 stuks , dus eigelijk is het niet 1 pil die alles bevat ...
Wel alles in 1 pot ja ,beetje jammer tenzij je van 1 pil 9stuks moet nemen maar dat betwijfel ik toch, Toch s bestellen om uit te proberen...

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

idd

Rich Piana is toch wel de grootste mong**l die het bodybuilding rijk is.

En jij gaat mij nu toch niet vertellen dat je gelooft dat je tijdens een kuur minder probs zou krijgen aan lever, nieren, prostaat, enz... door dat pilletje met deze ingrediënten. Dat is zoals een bosbrand blussen met een tuinslang.

En jij gaat mij nu toch niet vertellen dat je gelooft dat je tijdens een kuur minder probs zou krijgen aan lever, nieren, prostaat, enz... door dat pilletje met deze ingrediënten. Dat is zoals een bosbrand blussen met een tuinslang.

jazeker want het bevat de juiste ingredienten ...

jazeker want het bevat de juiste ingredienten ...

Die ingrediënten kunnen niet op tegen de hoeveelheid anabolen die je gebruikt. Misschien dat ze een kleine positieve invloed kunnen hebben als je niets gebruikt. Maar ja, geen probleem. Je gelooft wat je wil geloven en daar is niets verkeerd mee. Enkel naief.

Ziet er gewoon goed uit de samenstelling. Kan tijdens aas gebruik een goede ondersteuning zijn.

37,-

Zelfde prijsklasse dus als bijv. Ar1macare Pro van Olympus Labs. Dan weet ik wel waar ik voor zou kiezen.

Ar1macare Pro.jpg

Terug
Naar boven