AndroidHealthClinic

Specifiek spiermassa verbranden

tty32

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
78kg
Vetpercentage
21%
Beste BB's,

Ik ben niet vaak actief op dit forum aangezien veel informatie al op dit forum (of andere sites) is te vinden. Nu wil ik graag gericht wat spiermassa verbranden op gezonde wijze, en hier vind ik helaas weinig concrete info over (logisch ook, velen willen vet verbranden, geen spiermassa).

Ik heb namelijk veel (te veel vind ik zelf) spiermassa bij mijn bovenbenen en billen. Deze heb ik uiteraard wel altijd getraind. Nu ik een jaar gestopt ben met kt/cardio ga ik dit weer oppakken. Ik ben nu begonnen met 10 minuten cardio voor warming up, 3 kwartier krachttraining en als laatste 30 minuten cardio op matige intensiteit voor hoofdzakelijk vetverbranding.

Nu dacht ik zo, aangezien je vet kunt verbranden door o.a je (snelle)koolhydraten inname te beperken en gezond te blijven eten, kan dit ook zo met spiermassa door je eiwitinname te beperken? En daardoor alleen je spieren te trainen bij de KT (en misschien zelfs lichtelijk overtrainen) die je wilt verbranden?

Graag jullie ervaringen/advies :)

Gr, Randy.

Ga naar: forum.dutchbodydestruction.com

Geen KT doen voor die spieren maar veel en lange cardio (liefst in combinatie met een dieet dat niet al te hoog is in eiwit). hardlopen dus of heel misschien fietsen.

Lol...
Gewoon niet trainen en te weinig eten.
Succes!

Als je minder massa op je benen wil moet je beginnen lopen, marathons that is

Laatst bewerkt:
Of je traint gewoon de rest van je lichaam totdat dat in verhouding is met je benen... lijkt me een veel beter plan. alleen dat zal je wel teveel moeite kosten.

Mijn hersenen kunnen die niet bevatten ???

Pics or it dint happen.

• Topic Starter Topic Starter
Geen KT doen voor die spieren maar veel en lange cardio (liefst in combinatie met een dieet dat niet al te hoog is in eiwit). hardlopen dus of heel misschien fietsen.

Waarom geen KT?

Als je minder massa op je benen wil moet je beginnen lopen, marathons that is

Helaas niet echt praktisch ;)

Of je traint gewoon de rest van je lichaam totdat dat in verhouding is met je benen... lijkt me een veel beter plan. alleen dat zal je wel teveel moeite kosten.

Hier heb ik ook aan gedacht, zou best een optie kunnen zijn maar ik ben niet erg lang. Het is niet dat het overdreven is maar het mag wat minder.

je benen overtrainen, is de enigste manier om echt spier te verliezen..
Drink daarbij elk weekend +- 3liter alcohol en slaap elke nacht -5uur

Good luck !

Wat doe je nog meer voor sport dan?

@wazzup: Hmm, aangezien ik dacht dat je onder sommige omstandigheden spierafbraak kunt stimuleren (o.a door te weinig eiwitinname)..

Dan bedoel ik meer ivm tijdgebrek. Of ik moet in me eentje de marathon gaan lopen :)

@tbagcool: Zeg dan liever niks, behoud het overzicht en afgezien van dat is het ook nog eens erg kinderachtig.

@washandje: Verder doe ik geen sport behalve dan KT en cardio in de sportschool.

Overtrainen en te weinig eten. Maar je zal ook op andere plaatsen spiermassa verliezen. Ik snap ook totaal niet waarom je dit zou willen... Waarschijnlijk heb je degelijke benen maar vergeleken met alle ecto's hier buiten zijn ze breed. Ik zou gewoon je bovenlichaam trainen zodat je benen niet meer voorlopen. En wees blij dat ze voorlopen en niet achter...

Uit onderzoek is gebleken dat het trainen van je benen ook zorgt voor extra spiergroei in de rest van je lichaam. Doe ermee wat je wil...

Overtrainen en te weinig eten. Maar je zal ook op andere plaatsen spiermassa verliezen. Ik snap ook totaal niet waarom je dit zou willen... Waarschijnlijk heb je degelijke benen maar vergeleken met alle ecto's hier buiten zijn ze breed. Ik zou gewoon je bovenlichaam trainen zodat je benen niet meer voorlopen. En wees blij dat ze voorlopen en niet achter...

Hier was ik ook bang voor, en dat wil ik nét niet. Te dunne benen is idd ook niet mooi. Ik denk dat ik het dan zo laat en dan het vet wat er nog zit nog kan verbranden en me focussen op het bovenlichaam.

Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Ik zie veel opmerkingen "overtrainen"
Ja als je blessures wil moet je dat doen.

Je benen niet meer trainen, behalve wat cardio. En op onderhoud eten. Het kan wel een paar maanden duren, zo gemakkelijk verlies je ook weer niet je spieren.

haal je vetpercentage naar beneden, als je benen dan toch zo buff zijn zal het er al stukken beter uitzien.

Terug
Naar boven