Fitness Seller

Sperma donatie

• Topic Starter Topic Starter
Waar the **** licht waalre ? :p

weet je toch wel gekkie

hier ergens bij karin en wil in de buurt
O5XMKit.jpg

waarom moet je het nou over h**ren hebben :mad: zwaar off topic :(

Ik begrijp niet dat er bij spermabanken nooit naar de vrouwen gekeken lijkt te worden. Als ik naar mijn veel te dikke buurvrouw kijk, dan begrijp ik heel goed dat sommige koppels/vrouwen geen kinderen kunnen krijgen. Ik ben ook van mening dat het soms helemaal niet verkeerd is om naar moeder natuur te luisteren.

Het is maar beter dat ze je de jackpot er niet voor geven. Anders zouden er veel mensen misbruik van maken en deden ze alleen maar voor het geld.
Is toch geen misbruik, is toch een kwestie van vraag en aanbod? Bij misbruik denk ik eerder aan vrouwen die zich laten voldouwen door mannen die in de veronderstelling zijn dat ze aan de pil is, al is dat ook gewoon stom van die mannen.

Ik zou wel een bam van zaad willen voorzien mits lekker.

Ik zou wel een bam van zaad willen voorzien mits lekker.

Niet liever een lesbie in een stabiele relatie of een hetero-paar met een cuckold inftertiele man erin? :o
Ik weet niet of mijn geweten het wel zo fijn vind om een kind verwekt door mijn zaad door 1 persoon alleen te laten opvoeden.

Niet liever een lesbie in een stabiele relatie of een hetero-paar met een cuckold inftertiele man erin? :o
Ik weet niet of mijn geweten het wel zo fijn vind om een kind verwekt door mijn zaad door 1 persoon alleen te laten opvoeden.

Voordeel als je het er zelf in blaast is wel dat je weet met wat voor figuur je te maken hebt + ook nog betaald krijgt in natura

En met een beetje geluk duurt t ff voor ze zwanger wordt :roflol:

no ****s will be given that day, wat de **** maakt het uit als dat kind in een goed of slecht gezin terecht komt.
1) de verantwoordelijkheid wordt gedeeld door VEEL partijen
2) dat kind is een vreemde voor je

als je je daar druk om zou maken zou je je net zo goed druk kunnen maken om al het andere leed in de wereld, waar je ook deels verantwoordelijk voor bent door uberhaubt deel te nemen aan de consumptiemaatschappij.

no ****s will be given that day, wat de **** maakt het uit als dat kind in een goed of slecht gezin terecht komt.

als je je daar druk om zou maken zou je je net zo goed druk kunnen maken om al het andere leed in de wereld, waar je ook deels verantwoordelijk voor bent door uberhaubt deel te nemen aan de consumptiemaatschappij.

wat rebels van je, zeg.

Goede vergelijking

not

Je zou dr toch eigenlijk weleens een keer willen doen. Ofnie?

Heeft zo'n donorkind later ook recht op de erfenis van papa? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijkheden kan brengen als je later besluit om ook zelf kinderen groot te brengen.

Heeft zo'n donorkind later ook recht op de erfenis van papa? Ik kan me voorstellen dat dit moeilijkheden kan brengen als je later besluit om ook zelf kinderen groot te brengen.

Geen rechten, geen plichten.
Als zo'n kind na 16 jaar achter je identiteit komt heb je ook het volle recht de deur dicht te doen of de telefoon op te hangen.

Geen rechten, geen plichten.
Als zo'n kind na 16 jaar achter je identiteit komt heb je ook het volle recht de deur dicht te doen of de telefoon op te hangen.

Ja, maar hoe is het geregeld met het wettelijke deel van de erfenis als je geen testament hebt opgemaakt? Kan zo'n donorkind dan ook zijn deel opeisen?

Ja, maar hoe is het geregeld met het wettelijke deel van de erfenis als je geen testament hebt opgemaakt? Kan zo'n donorkind dan ook zijn deel opeisen?

goede vraag, vertrouwen in de wet ontbreekt bij mij, dus zou goed kunnen:roflol:

Nederlandse wet beschouwt een biologisch kind opgevoed door andere ouder(s) niet als een kind van de biologische vader. Lijkt me dus sterk dat een donorkind geld kan gaan eisen.

Zou het niet doen. Wil liever zelf bepalen wie ik bevrucht en wie niet. Is eig schande dat zoiets bestaat.

Terug
Naar boven