XXL Nutrition

Sperma donatie

toch zo nietszeggend als wat :o

aantrekkelijk is subjectief, maar als definitie (Angelus je zei discussie :roflol:) geldt eerder de mening van de massa
uiteindelijk post je dus 0,0

nee, je snapt het gewoon niet. Met functioneel bedoelde ik, je kan nog steeds aan iemand vragen "is die persoon aantrekkelijk?", wat in principe een andere verwoording is voor "wordt deze persoon als aantrekkelijk beschouwd door een meerderheid van de bevolking".

• Topic Starter Topic Starter
nee, je snapt het gewoon niet. Met functioneel bedoelde ik, je kan nog steeds aan iemand vragen "is die persoon aantrekkelijk?", wat in principe een andere verwoording is voor "wordt deze persoon als aantrekkelijk beschouwd door een meerderheid van de bevolking".

oke ik snap nu (bump)

haha dit is echt no way, heel misschien zou ik anoniem doneren nog overwegen

ik ga wel wachten tot ik ripped ben, zodat ze op mijn spermchart bij fenotype: 'aesthetic' aanvinken.

daar zeg je zoiets maar denk dat je op die manier er wel veel geld voor kunt vangen.. als je qua intelligentie,shape en koppie er goed uitziet en je zoekt dan particuliere rijke vrouwen op..

all about genes hea haha

Ik kan hier erg veel over vertellen. Mijn exman was onvruchtbaar en we zijn toendertijd uitgeweken naar een donor via het ziekenhuis, Juist omdat de donoren door alle tests heen moeten en je dus zeker weet dat je geen soa krijgt. Ook de weg van een (in mijn geval) hetrostel naar de spermabank is geen makkelijke. Je krijgt veel onderzoeken zowel lichamelijk als psychologische testen...sterker nog..ze willen weten wat je verdient op jaarbasis en hoe je denkt dit te doen als het kind er is...

Ene kant begrijpelijk..andere kant erg dubbel...wie zijn hun om te bepalen of je wel een kindje mag krijgen.
.. Doen ze toch ook niet bij andere vrouwen.?

Bij mij was het een zware emotionele strijd...iets waar ik zo af en toe nogsteeds mee stoei.Het is een medische achtbaan waar je als koppel in beland en je wordt geleeft door het ziekenhuis...ook je agenda is erg onzeker...het kan namelijk zomaar dat je ineens naar het ziekenhuis moet tijdens je vruchtbare periode , en dan heb ik het nog nieteens over de dure ovaluatietesten, het achterlijke parkeergeld bij t ziekenhuis en na 2 weken de zwangerschapstesten (heb nog aardig voorraadje ergens)

Als je iets meer wilt weten over de andere kant van het verhaal mag je me best pb-en..wellicht geeft dat wat meer antwoorden op je vragen en helpt het bij je keuze...

Ik ben nogsteeds kinderloos, en mijn exman en ik hebben afscheid van elkaar genomen.. Of het zware ziekenhuis traject hierbij een rol heeft gespeelt kan ik je niet zeggen..dat is mij in elk geval onduidelijk...ik weet wel dat het een zware stempel op je relatie drukt....

hoe zit het eigenlijk met kuren en sperma doneren? Heeft dat maanden na je nakuur nog effect op (de kwaliteit van) je zaad?

in be4 bryce!

Terug
Naar boven