Fitness Seller

Spieren kweken met laag vetpercentage

AggressiveProgram

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
74kg
Jongens ik heb een vraag. Ik zit enorm te twijfelen over het bulken. Ik ben al een maandje of 3 bezig met krachttraining en let ook op me voeding. Mijn vetpercentage schommelt rond de 13%. Ik wil heel graag een vetpercentage van 7% enzo en dan langzaam spieren kweken zonder dat me vetpercentage stijgt. Is dit mogelijk? Of hebben jullie allemaal gebulkt en moet je vetpercentage wel omhoog als je veel spiermassa wil kweken? Alvast bedankt.

Het is inderdaad makkelijker om ineens hard te bulken, maar dan ga je inderdaad ook vet aanzetten wat je achteraf weer moet wegwerken.

Google eens op clean bulken :)

• Topic Starter Topic Starter
Het is inderdaad makkelijker om ineens hard te bulken, maar dan ga je inderdaad ook vet aanzetten wat je achteraf weer moet wegwerken.

Google eens op clean bulken :)
Maar clean bulken is toch dat je bulkd met gezond voedsel? Daarmee kan je in principe toch ook veel vet krijgen?

Maar clean bulken is toch dat je bulkd met gezond voedsel? Daarmee kan je in principe toch ook veel vet krijgen?

Ik begrijp wat je bedoelt. Dat als je te veel kcals eet die je lichaam niet kan gebruiken je deze als vet aanzet, ook al komt dit uit clean voedsel. Dit is waar.

Ik bedoelde eigenlijk dat je de dagelijkse hoeveelheid kcals (met juiste E/V/K verhouding) moet vinden die je doet toenemen in spiermassa maar niet in vetmassa.

Ik zou op onderhoud + 250 kcals gaan eten. En dan langzaam verhogen als je merkt dat je geen vet aan zet

Cleanbulken is meer dat je niet teveel boven je onderhoud gaat zitten.
Om en nabij de 200 tot 300 kcals boven je onderhoud zodat je langzaam aan aankomt zonder veel vet.
Een beetje richten op ongeveer kg per maand aankomen.

Ik begrijp wat je bedoelt. Dat als je te veel kcals eet die je lichaam niet kan gebruiken je deze als vet aanzet, ook al komt dit uit clean voedsel. Dit is waar.

Ik bedoelde eigenlijk dat je de dagelijkse hoeveelheid kcals (met juiste E/V/K verhouding) moet vinden die je doet toenemen in spiermassa maar niet in vetmassa.

Ik zou op onderhoud + 250 kcals gaan eten. En dan langzaam verhogen als je merkt dat je geen vet aan zet
Oh oke ik snap hem haha dankjewel dan ga ik daarmee starten

Anders misschien keto proberen? Wie weet past het bij jou en of bevalt het je :) Je fysiek gaat dan puur werken middels je vetmetabolisme, en ja ook met keto kan je spieren kweken :D

Anders misschien keto proberen? Wie weet past het bij jou en of bevalt het je :) Je fysiek gaat dan puur werken middels je vetmetabolisme, en ja ook met keto kan je spieren kweken :D
Oh laat maar heb het al opgezocht. Dankjewel dit is misschien wel een goede oplossing maar hoeveel vet en eiwitten moet je dan nemen?

Bulken op keto, rip in energie

Terug
Naar boven