Ja, dit meen ik.
1500meter kan jij crawl zwemmen? Zonder te stoppen?
Amai wtf ...
In het zwembad waar ik ga zwemmen, zijn ook redderscursussen en dergelijke, komen veel mensen regelmatig zwemmen en ik zie niemand die 45 min (zolang duurt een zwembeurt) aan één stuk door crawl zwemt. Zelfs geen mensen die komen "trainen" voor hun zwemsport... Misschien dat ze het wel kunnen, maar nee, ze doen het niet. En op 45 min zwem je max 1250 meter ofzo.
Weird shit jonge![]()
wat zit jij nu te zeveren. op 45 minuten zwem je gemakkelijk 1500m. toen ik vroeger zwom, werd dit binnen 25 minuten afgehaspeld. niet na een maand training, natuurlijk. ik ben er nu 51 en moest ik een beetje oefenen (laat ons zeggen 2 keer per week een uur zwemmen) durf ik te wedden dat ik na een paar maanden gemakkelijk 1500m binnen 45 minuten zou zwemmen en daar zal iedere zwemmer of ex-zwemmer mee akkoord zijn. tel de lengtes maar van die mannen die in je zwembad trainen. indien ze wat kunnen zwemmen, zullen ze wel meer dan 60 lengtes (25m bad) afleggen binnen die 45 minuten. en ga misschien is wat trainen ipv te zeggen dat ik lieg.