XXL Nutrition

Spiermassa gorilla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een mier is pas sterk :o

Er zal maar een tijd komen dat je dieren genen kan transporteren naar die van een mens, dan weet ik wel waar ik uit ga kiezen :D

Daar zal ik dan maar goed over nadeken want dan moet je per dag 15 kg groentjes eten om aan je behoefte te komen.

snorlax ownt hem wel

15kg vis/vlees zou me nog wel lukken denk ik

Maarja, ik vraag me af of een mier voor een mier even zwaar als een mens voor een mens, ongeacht hoe sterk ze zijn.. Ik denk het niet.

Waarom rent een jachtluipaard veel sneller dan ons :(? Dat is er ook zo 1! Of waarom kunnen vissen in het water leven.

Hoe vissen het voor elkaar krijgen om onderwater te leven is idd 1 van de grootste raadsels uit het leven.

Als een gorila zou gaan leven als een BB pro, hoeveel spiermassa kan hij dan opbouwen?

Als een gorila getraind zou worden in stronman events, wat zijn dan z'n zwakke en wat zijn z'n sterke punten?

Als je een gorilla zou kruisen met een jachtluipaard wat zou dan z'n topsnelheid kunnen zijn?

Als je een gorilla met een jachtluipaard en een vis zou kruisen, zou z'n snelheid onderwater dan groter/kleiner zijn dan bovenwater?

Als een gorila zou gaan leven als een BB pro, hoeveel spiermassa kan hij dan opbouwen?

Als een gorila getraind zou worden in stronman events, wat zijn dan z'n zwakke en wat zijn z'n sterke punten?

Als je een gorilla zou kruisen met een jachtluipaard wat zou dan z'n topsnelheid kunnen zijn?

Als je een gorilla met een jachtluipaard en een vis zou kruisen, zou z'n snelheid onderwater dan groter/kleiner zijn dan bovenwater?

ik denk bij de laatste dat zjn snelheid onder water kleiner wordt vanwege de haren enzo.

Was je stoned toen je dit bedacht :p?

mieren tillen 50 x hun eigen gewicht, ga jij maar is 5000 kg deadliften met je 100kg :P

maar ze tillen niet met 6 poten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven