rik91
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 46
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morphing power! Zeekoe!Er zal maar een tijd komen dat je dieren genen kan transporteren naar die van een mens, dan weet ik wel waar ik uit ga kiezen![]()
Er zal maar een tijd komen dat je dieren genen kan transporteren naar die van een mens, dan weet ik wel waar ik uit ga kiezen![]()

Makkelijker dan 15 KG vlees.Daar zal ik dan maar goed over nadeken want dan moet je per dag 15 kg groentjes eten om aan je behoefte te komen.

Als een gorila zou gaan leven als een BB pro, hoeveel spiermassa kan hij dan opbouwen?
Als een gorila getraind zou worden in stronman events, wat zijn dan z'n zwakke en wat zijn z'n sterke punten?
Als je een gorilla zou kruisen met een jachtluipaard wat zou dan z'n topsnelheid kunnen zijn?
Als je een gorilla met een jachtluipaard en een vis zou kruisen, zou z'n snelheid onderwater dan groter/kleiner zijn dan bovenwater?
Hoe vissen het voor elkaar krijgen om onderwater te leven is idd 1 van de grootste raadsels uit het leven.
!
??Als een gorila zou gaan leven als een BB pro, hoeveel spiermassa kan hij dan opbouwen?
Als een gorila getraind zou worden in stronman events, wat zijn dan z'n zwakke en wat zijn z'n sterke punten?
Als je een gorilla zou kruisen met een jachtluipaard wat zou dan z'n topsnelheid kunnen zijn?
Als je een gorilla met een jachtluipaard en een vis zou kruisen, zou z'n snelheid onderwater dan groter/kleiner zijn dan bovenwater?
?mieren tillen 50 x hun eigen gewicht, ga jij maar is 5000 kg deadliften met je 100kg![]()