MuscleMeat

Spiermassa verlies

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben met mijn voedingspatroon hard bezig, 5-6 maaltijden, gezond. Later wil ik nog een vast voedingsschema gaan maken.

Zou er misschien iemand mij willen helpen met een trainingsschema samen te stellen op basis van mijn doelen? (Misschien dat dit in het andere forum moet staan.)

Zou er misschien iemand mij willen helpen met een trainingsschema samen te stellen op basis van mijn doelen? (Misschien dat dit in het andere forum moet staan.)
Je zult dan eerst moeten vermelden wat je doelen zijn, en wat je tot heden hebt gedaan om die doelen te verwezenlijken met wat als resultaat.

Nu is mijn doen om mijn vetpercentage omlaag te werken en daarna, of gelijktijdig, spiermassa te krijgen.

Ik heb een aantal maanden terug 3 maanden 2 keer per week naar de sportschool gegaan, maar dit was met weinig kennis cardio en KT (eerst cardio, vervolgens KT). Hiermee was ik gestopt wegens gebrek aan motivatie. Gezond eten deed ik niet. Daar breng ik nu verandering in.

Ik fietste (nu vakantie) een half uur naar school per dag. 3 dagen per week een uur naar en van werk. En in het weekend soms naar uitgaansgelegenheden (heen en terug varierend van een uur tot 2 uur). Kortom, veel fietsen.

Om mijn resultaten weer te geven, hoe kan ik dit het beste doen? Mijn vetpercentage wil ik morgen gaan opmeten want morgen ben ik weer in de sportschool.

Nu is mijn doen om mijn vetpercentage omlaag te werken en daarna, of gelijktijdig, spiermassa te krijgen.
Aan de beweging zal het niet liggen (al dat fietsen) wellicht moet je eerst je voeding eens onder de loep leggen.
Uitrekenen wat bij benadering je dagelijkse energie behoefte is en daar het een en ander vanaf schrapen.

Een krachttrainingsschema is afhankelijk van je mogelijkheden..........hoe vaak in de week ben je van plan om naar de sportschool te gaan en op welke dagen.

Als je nou ook nog spiermassa wilt opbouwen is het dan beter om eerst KT te doen en daarna cardio, of juist andersom?

Ik zit zelf aan 3 keer te denken, misschien 4. Ik weet niet precies hoe en wat er handig is ivm een schema.

Maandag t/m donderdag komen voor mij het beste uit.

Voeding ben ik momenteel mee bezig om te verbeteren. Als ik dat voedingsschema van de week af heb, dan zal ik die waarschijnlijk ook posten voor commentaar.

Terug
Naar boven