MuscleMeat

Spierpijn na 1week

Twigg

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hallo,
vorigeweek heb ik een Zéér intensieve borst training gedaan, nu, na een week heb ik nog steeds te veel spierpijn om zwaar te trainen, bij de andere trainingsdagen, woensdag, vrijdag, zijn ze ook steeds belast moet ik vandaag dan de training overslaan? Of toch trainen maar dan een stuk lichter?
Het is de eerste keer dat me dit overkomt normaal is de spierpijn wel weg na een week, maar vorige keer ben k ,denk ik, te ver door gegaan.

heb je ook een goede strecht gedaan voor de borstspier? dat is namelijk heel erg belangrijk, ik zou hem iets minder zwaar trainen qua gewicht, maar wel dezelfde oefening doen, zodat je lichaam er zich naar kan trainen..

heb je ook een goede strecht gedaan voor de borstspier? dat is namelijk heel erg belangrijk, ik zou hem iets minder zwaar trainen qua gewicht, maar wel dezelfde oefening doen, zodat je lichaam er zich naar kan trainen..

Hier zijn de meningen over verdeelt.

Meer dan 3 dagen spierpijn is inderdaad een teken dat je iets te ver bent gegaan. dit hoeft niet alleen aan je training te liggen. Zo kan je voeding hierin ook een belangrijke rol hebben. Persoonlijk zou ik vandaag gewoon trainen mits de spierpijn niet te erg is.

Hoe heb je je borst belast dan op je andere trainingsdagen? Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en in ieder geval licht gaan trainen. Gewoon voor de doorbloeding, maar zeker niet zwaar gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb idd geen stretsh gedaan, maar dat doe k eigelijk nooit voor mn boven lichaan, alleen voor ben en kuiten. K zal eens kijken op google wat voor stretsh oefeningen ik kan vinden. Heeft t nu ook nog zin om dat te doen? Of is t simpelweg gewoon te laat.
K heb 4 verschillende oefeningen tot musclefailure gedaan, normaal doe ik er wat minder. Mn voeding is afgelopen week ook niet optimaal geweest maar kan dat z'on gevolgen hebben?

Laatst bewerkt:
Als je dat tussendoor doet ken geen kwaad hoor... doorbloeding gaat de hele dag door he;), dus herstel ook, dus is wel; effectief.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt allemaal!! kwas beetje ongerust omdat t al zolang duurde.

en als je het echt niet vertrouwt, kan je er mee naar de huisarts,
en die kijkt er dan naar, maar ik denk dat het handiger is om toch te blijven trainen,
en er grote kans is dat de huisarts al snel zegt dat je hem even moet ontzien.

Warm wel je spieren wat op voordat je gaat stretchen. Een koude spier hard stretchen kan zelfs de kans op blessures vergroten.

Hoe lang train je al in totaal eigenlijk, dus hoeveel maanden/jaren?

Warm wel je spieren wat op voordat je gaat stretchen. Een koude spier hard stretchen kan zelfs de kans op blessures vergroten.

Hoe lang train je al in totaal eigenlijk, dus hoeveel maanden/jaren?

weet precies wat je bedoelt..
alleen het gevoel al van te hard de borstspier stretchen al haha:cool:

ik zou nu nog niet zwaar trainen, en zeker niet op de intensiteit die je hebt gebruikt bij je eerste borsttrainingen aangezien je die waarschijnlijk iets te zwaar had gemaakt. (of niet goed had opgewarmd) En spieren kunnen pas goed functioneren en groeien als ze uitgerust zijn en spierpijn is een teken dat dat nog iet het geval is.

Terug
Naar boven