AndroidHealthClinic

Spierpijn na squat

fysio is zwaar doelloos, zou eerder ostheopaat / chiropractor aanraden ;)

Gisteren voor het eerst gesquat (klopt dat zo?) , damn wat een spierpijn vandaag. En merk dat het nu nog meer wordt, dat gaat morgen (vandaag inmiddels al) nog wat worden...damn!! Dus je bent niet de enige, ik had het alleen niet direct na het squatten maar begon al wel naar een paar uur al op te komen.

eertse keer squaten ga je altijd dood de eerstr keer.toen ik had gesquat kon ik amper.lopen...
nu voel ik er bijna niks van

je moet is proberen op de wc te gaan zitten na een dagje squatten

pfoeee

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer gesquat en had er al veel minder last van :D

En waar voel je die pijn precies? Voorkant benen, of binnenkant van benen? Waarschijnlijk zijn het gewoon je benen die nog niet gewend zijn aan de beweging, maar zoals al eerder gezegd lijkt een warming up wel handig, want de zwakkere spieren in je benen(sartorius) kun je vrij makkelijk verrekken als je geen warm-up doet, en een rep wat slordig uitvoert...

• Topic Starter Topic Starter
En waar voel je die pijn precies? Voorkant benen, of binnenkant van benen? Waarschijnlijk zijn het gewoon je benen die nog niet gewend zijn aan de beweging, maar zoals al eerder gezegd lijkt een warming up wel handig, want de zwakkere spieren in je benen(sartorius) kun je vrij makkelijk verrekken als je geen warm-up doet, en een rep wat slordig uitvoert...

Heb het in mijn hele been maar vooral in mijn hamstrings

stretchen kan ook wonderen doen

Terug
Naar boven