XXL Nutrition

Spijt van het kuren of juist niet?

Spijt is per definitie onzinnig en volkomen nutteloos. Iets nu of in de toekomst anders doen kan nuttig zijn maar waarom terugkijken met kennis van nu van had ik toen maar.....maar toen wist je niet wat je nu weet en toen deed je met de kennis van toen iets op een doordachte manier. AAS was een doordachte bewuste keuze en daarvan kan ik nooit spijt hebben. Wel zou ik kunnen besluiten niet meer te kuren maar dat is een andere vraag.

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

Jij dus wel :p

:D ligt eraan hoe je het bekijkt. Ook, als in DBB & ellegirl (neemt niet weg dat ik idd op ellegirl zit;))

geen spijt, enkel tijdens de kuren soms lastig door acne opstoten, en iets te snelle groei = striemen

1 keer spijt gehad van winny omdat ik dan extra last had vn lichaam.

maar nu is het een verademing telkens ik kuur, kracht en recuperatie zijn aangenaam op te trainen.

Dit!

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

FF een quote uit een onderzoek naar de motieven van AAS gebruik....omdat het waar is

Stellen we ons een reëel streefdoel voor of willen we het onhaalbare? (dit is een vraag, geen statement)

Als je het kunt behalen door middel van een of meerdere kuren dan is het in mijn ogen wel een reëel streefdoel. Of je kunt op zijn minst proberen er zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen. Daarnaast wil ik er op mijn 30e al goed bij staan en niet nog eens op mijn 55e bij wijze van. En hoge doelen zijn alleen maar goed imo.

Dingen als eerst je natty max halen snap ik dan ook niet, er is een groot verschil tussen een goede foundation bouwen voor je begint met kuren en net zolang doorgaan tot je denkt je max te hebben bereikt aangezien het volgens mij niet eens duidelijk is of je ooit je max kunt bereiken.

spijt is wat een ezel schijt..you dig!

Kuren,blowen,snuiven,zuipen en h**ren nken zijn allemaal nutteloos achteraf bekeken maar of je daar spijt van moet hebben ...

Laatst bewerkt:
Als me eigen Test productie ooit nog eens normaal wordt heb ik geen spijt...

Halve ml pw zetten dat een paar tientjes per jaar kost, is dat het probleem?

Wel als je supply ooit stopt.
Ik denk ook meer en meer over kuurtje pakken, maar angst voor o.a. gyno (misschien onterecht) en voor terugvallen houden me tot nu toe tegen.

Halve ml pw zetten dat een paar tientjes per jaar kost, is dat het probleem?

Mijn suppply zal nooit stoppen. Daar gaat het niet om. Al helemaal niet om die paar tienjes. Ik heb jaren aan de HGH gezeten, dat koste ff wat meer.
Het gaat mij erom dat prikken echt niet me hobby is, en ik niet de rest van me leven wil blijven prikken omdat ik 5 jaar gekuurd hebt in me leven.

Mijn suppply zal nooit stoppen. Daar gaat het niet om. Al helemaal niet om die paar tienjes. Ik heb jaren aan de HGH gezeten, dat koste ff wat meer.
Het gaat mij erom dat prikken echt niet me hobby is, en ik niet de rest van me leven wil blijven prikken omdat ik 5 jaar gekuurd hebt in me leven.

Dit heb ik ook. Maarja ik denk ook dan maar op een gegeven moment aan de nebido. Slechts 1 prikje in de 3 maanden. That what's make me going!
Maar ben ook al pakkie ouder als jou en vind te weinig test ook schadelijk voor het lichaam.

veel geluk met nebido betalen dan kost je 120 euro per spuit

Maw, heb wel beetje spijt ervan. Ben echt behaarder geworden op mijn rug en schouders. Niet meer haar maar dikkere haren, normaal had ik een beetje ''donshaar'' maar nu is het echt zwart en dik geworden.

Maja ga het later toch laseren.
Verder als je eenmaal kuurt kuur je altijd omdat je streeffysiek toch niet hebt kunnen behalen.

Maw, heb wel beetje spijt ervan. Ben echt behaarder geworden op mijn rug en schouders. Niet meer haar maar dikkere haren, normaal had ik een beetje ''donshaar'' maar nu is het echt zwart en dik geworden.

Maja ga het later toch laseren.
Verder als je eenmaal kuurt kuur je altijd omdat je streeffysiek toch niet hebt kunnen behalen.

Dat behaarde heb ik ook, zeker sinds ik op Tren heb gezeten is het erg en wordt ook gewoon erger. maakt me niet veel uit, voorlopig trim ik het gewoon en als ik geld over heb laat ik het laseren. Harsen 1 keer gedaan maar doe ik niet weer, kreeg er allemaal pukkels enzo van :P

Mja, danbetaal je 480 voor een ''normale'' test level, als ik op mn 40 ste ben wil ik sws 500 mg trten :P

Dat is gewoon kuren 500 haha. Maar als je opgegeven moment besluit trt te doen vind ik 480 per jaar wel meevallen. Als je dan gewoon kuurt heb je die ook niet nodig.

Mwa, mn test was altijd natty op 14 mnol geweest, dat is absurd weinig.
Als het nog steeds zo is dan ga ik gwn trt op mn 25/30ste

Terug
Naar boven