Fitness Seller

Split bulk log

mooie bench!

Succes! Ga je wel weer meedoen met Sterkste man wedstrijden over een tijdje?

• Topic Starter Topic Starter
jij traint bij simon nu? ik ben er dus net weg

Ja simon vertelde me het. Ja ik train er al vanaf februari ofzo. Maar dat was gewoon fitness. Toen ik jou zag op de grote markt was ik wel gemotiveert om Sterkste man te doen. Dat doe ik nu een maandje of 2. Zaterag ga ik voor het eerst events trainen. Maar waarom ging je weg dan? Studeren ofzo zei simon.

Studie idd.

eergister benen:

Fullsquat
13*150kg PR
20*120kg

Leg press
10*140kg
10*180kg
10*200kg
dropset: 10*220kg; 10*180kg

Leg extensions
20 reps rest pause style, daarna ~20 partials tot ik 't gewicht helemaal niet meer kon bewegen.

Leg curls
15*20kg
15*30kg
15*35kg
30*25kg

die squat is toch wel brutaal hoor nice work t!

Donderdag armen, gister en vandaag wat aangekloot met wat upperback werk, safety bar box squats tot 2*150kg voor sets en deadlift tot 2*180.

wow wat een zieke gewichten!!jij bent vast mega breed!

Ja dat moet wel....Ik zag deze Reus vrijdag nog samen in de Bus To HeerdeTown zitten met Monster Bryan!

haha was jij die gast met dat overhemd?

Hahaha no bro ik fietste Richting Wapenveld:p Maar zag jullie monsterhoofden al van een afstand:D

Of jullie hoofden zijn gigantisch.:p Dan nog, uber herken skills kerel.

what the ****... je herkent 2 lui van internet snachts in een voorbijrijdende bus, terwijl je op de fiets zit? Haha dit is serieus redelijk bizar.

Haha ik ken bryan wel persoonlijk, en heb jouw 1 keer ontmoet toen je met vincent in de Squee aan het bounchen was! Train ook in Heerde vandaar:o

ruben?

Succes Alex :thumb:

Terug
Naar boven