XXL Nutrition

Spoedvraag zwanger tijdens DNP kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een onzin dat je niet durft te vertellen.
Als ze hierom bij je weggaat is geen exhte liefde.
Dit kan ze je miss vergeven.
Echter een ongezond kind zal ze je NOOIT vergeven.

Al die tijd dat je haar voorliegt is ook niet beter voor haar reactie

Je snapt zelf ook dat er geen hol van je post klopt?

Als hij het wel vertelt en het kind is ongezond, vergeeft ze het hem dus alsnog niet.

Geen echte liefde? Dat hij de kloothommel moeten bedenken voor hij haar bezwangerde. Hij neemt een risico, liegt sowieso al tegen zijn vriendin en wil nou weer liegen.

:mad:
 
Er klopt geen hol van mijn post?
Wat klopt er niet?
Hij heeft het risico genomen en moet nu op de blaren zitten. Zijn fout.
Maar ik denk dat ze vriendin het beter begrijpt als hij het wel verteld als dat hij het niet verteld.

Het lijkt me duidelijk dat als een arts zegt dat de kans heel groot is dat het mis is met dat je het risico niet moet nemen met dat kind. Maar dat is mijn keus. Denk daat zijn vriendin ook liever die keuze zelf maakt

Als je me posts zou lezen zou je lezen dat ik vind dat hij het moet vertellen
 
Zeker fokt op dit, snap dat je je zorgen maakt. Ik zou toch tegen je vriendin zeggen dat je een middel hebt gebruikt om wat af te vallen. En dat dat middel de kwaliteit van je zaad achteruit brengt. Maar dat dit maar tijdelijk was. En dat je dat nooit had genomen als je wist dat ze zwanger zou raken.

Probeer te doen alsof het niks voorstelde en maar een of ander vaag suplement is. Wat toch het belangrijkste is is dat er goed gecheckt moet worden of er niks mis is met het kind. Maar ook al zeg je niks checken ze dat ook wel.

Moeilijke kwestie. Maar praat toch met haar en ga naar je huisarts of gyneacoloog.

Succes.
 
Tuurlijk! DE oplossing.. Nog meer liegen.

Denk je niet dat de HA/Gyn wil weten welk middel hij gebruikt heeft om een helder antwoord te kunnen geven?

juist.
 
Ja makkelijk lullen net alsof ik dit gepland heb of aan de dnp ben gaan zitten terwijl er gericht getracht werd een kind op de wereld te zetten.
Ben me de pleuris geschrokken en probeer te achterhalen wat de mogelijke consequenties zijn.
Wellicht kan iemand onderbouwde documentatie vinden.

oisqck.jpg
 
Bel gewoon een arts man, weet je het meteen. Die hebben geheimhoudingsplicht weet je.

Maak het nou niet erger
 
En dan nu de egotripper route, die ik niet goedkeur, maar die wel een optie is:

Overleg met huisarts/gynaecoloog. Als DNP voor 'zichtbare' afwijkingen kan zorgen, althans 'afwijkingen' die tijdens een vruchtwaterpunctie omhoog komen, dan zal dit vanzelf gebeuren en reden zijn voor je vriendin om de vrucht laten weghalen.

Ik zou overigens niet met mezelf kunnen leven, als ik mijn vriendin zo in het ongewisse zou houden. Liever de relatie kapot, dan mezelf niet meer in de spiegel durven aankijken.

p.s. Sterkte!
 
En dan nu de egotripper route, die ik niet goedkeur, maar die wel een optie is:

Overleg met huisarts/gynaecoloog. Als DNP voor 'zichtbare' afwijkingen kan zorgen, althans 'afwijkingen' die tijdens een vruchtwaterpunctie omhoog komen, dan zal dit vanzelf gebeuren en reden zijn voor je vriendin om de vrucht laten weghalen.

Ik zou overigens niet met mezelf kunnen leven, als ik mijn vriendin zo in het ongewisse zou houden. Liever de relatie kapot, dan mezelf niet meer in de spiegel durven aankijken.

p.s. Sterkte!

Je krijgt niet zomaar een vruchtwater punctie hoor. Weet je wat voor risico's dat met zich mee brengt?

Er moet een reden zijn om dat te doen.
 
Er moet een reden zijn om dat te doen.

Dan moet er dus meer gelogen worden:

"Ik heb X, althans in mijn familie is er een kans op X, vandaar dat het beter is om een punctie te doen."

Nb. Een vruchtwaterpunctie kan even goed een risico zijn, hetgeen je vriendin mogelijk niet wil. Dan beland je vervolgens nog dieper in de leugens, etc.

Pfff, what a nightmare.
 
De eerste studie (pdf link) laat het effect van DNP zien op het zaad van stieren. Daarbij is niet gekeken naar afwijken, maar naar de metabole effecten. Die zijn kort gezegd hetzelfde als in spiercellen. De tweede studie gaat wel in op afwijkingen in sperma van ratten door gebruik van DNP. De conclusie staat in het rood. De derde studie gaat in op de toxicologie van DNP in de testes. Het lijkt allemaal mee te vallen dus volgens mij geen reden voor paniek. Het lijkt me wel zaak dit in de openheid te gooien en als jullie de zwangerschap doorzetten in een vroeg stadium onderzoek te doen naar de ontwikkeling van de vrucht. Sterkte hiermee.

http://www.jbc.org/content/149/1/177.full.pdf

/LABORATORY ANIMALS: Developmental or Reproductive Toxicity/ ... /This/ study aimed at examining the in vivo effect of 2,4-dinitrophenol (DNP) on spermato/spermiogenesis in male rats, and at comparing it with those of 2-sec-butyl-4,6-dinitrophenol (DNBP)/, a structurally related testicular toxicant/. DNP was dissolved in corn oil and administered orally (5 mL/kg bw) to Jcl:SD rats, 12 males per group, once a day for 5 consecutive days at doses of 0, 7.5, 15, and 30 mg/kg. DNBP (7.5 mg/kg) was also given to a group of 12 rats in the same manner. Six animals each per group were necropsied at 3 (D3) and 14 (D14) days after the last dosing, and their testes, epididymides, seminal vesicles and prostates were weighed and examined histopathologically. Sperm numbers in the caput and cauda epididymides (right side) were counted, while cauda epididymal sperm was analyzed for morphological abnormality and motility. DNBP and 30 mg/kg of DNP significantly reduced body weights of animals during the 5-day administration period. Observations at D3 revealed that DNBP but not DNP suppressed the weights of seminal vesicle and prostate. A reduction in sperm motility, as well as an induction of sperm abnormalities (tailless), was also evident in DNBP-treated rats at D14. In the DNP treated animals, however, only a slight increase in the incidence of tailless sperm was found in the highest dose group at D14. These results demonstrate that DNP has a spermatotoxic effect, but it is much weaker than that of a structurally related compound, DNBP. As the high dose level of DNP in the present study was nearly the maximum tolerated dose, a potential spermatotoxic risk of acute exposure to DNP is considered to be negligibly low.
[Takahashi K et al; J Toxicol Sci 28 (4): 336 (2003)] **PEER REVIEWED**

/LABORATORY ANIMALS: Developmental or Reproductive Toxicity/ The present review paper summarizes the data available in the literature concerning dinitrophenolic compounds and evaluates male reproductive toxicity in experimental animals. Gavage and feeding doses of 2-sec-butyl-4,6-dinitrophenol (dinoseb; CAS No. 88-85-7) manifested testicular toxicity, and 4,6-dinitro-o-cresol (DNOC; CAS No. 534-52-1) showed similar but weaker testicular toxicity in laboratory animals. Consecutive doses of dinoseb and DNOC by gavage seemed to induce spermatotoxicity by disturbing spermiogenesis or the maturation process of sperm in the epididymis, and the most probable target cells of spermatotoxicity were thought to be testicular spermatids in rats. Prolonged exposure to dinoseb and DNOC in the diet also induced testicular toxicity in rats. However, the feeding dose of dinoseb irreversibly affected the early stage of spermatogenesis and produced infertility in rats. On the other hand, 2,4-dinitrophenol (DNP; CAS No. 51-28-5) did not show testicular toxicity in laboratory animals according to available literature. Further studies in laboratory animals with nitrophenolic compounds are required for clarification of their testicular toxicity and for risk assessment in humans.
[Matsumoto M et al; Reproductive Toxicol 26 (3-4): 185-90 (2008)] **PEER REVIEWED** PubMed Abstract
 
wist je al dat er ook voorbehoedsmiddelen bestaan??

Dit hed je kunnen voorkomen,je wist toch dat je met DNP bezig was .

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 21:17 ----------

hier is er nog een topic over : http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/dnp-voor-vrouwen-233884/

...... Dat hij de kloothommel moeten bedenken voor hij haar bezwangerde. Hij neemt een risico, liegt sowieso al tegen zijn vriendin en wil nou weer liegen.


Sommige zaken zijn waarheid maar niet zinvol nu op dit moment. Alsof TS niet nu achteraf aan een condoom denkt of had ik maar eerlijk gezegd van dat middel en nagedacht over vrijen......Maar gedane zaken zijn tijdverspilling om nu bij stil te staan! Na een gesprek met vriendin kan je reflecteren maar nu is dat gesprek een veel belangrijker punt dan waarom had ik achteraf geen jasje om tijdens het vrijen!

Ik klink wat ongeduldig en dat is omdat TS zijn tijd aan het verkloten is over opties die er niet zijn. Ik heb ook DNP gebruikt, zelfde weken als TS en alles aan elkaar verzonnen over kortademigheid en bezweet zijn en mijn omgeving weet ook niets. Ik snap TS wel dat je niet gezellig onder de koffie over DNP plannen gaat praten. Maar ik heb niemand om zwanger te maken, ik heb makkelijk praten. Wij hebben makkelijk praten en het enige wat belangrijk is dat TS alle moed verzameld en het gesprek wel doet.
 
Je krijgt niet zomaar een vruchtwater punctie hoor. Weet je wat voor risico's dat met zich mee brengt?

Er moet een reden zijn om dat te doen.

DNP gebruik lijkt me reden genoeg en de genoemde onderzoek naar ratten dat het meevalt doet daar niks aan af. Maar dat is aan de arts,, het zou mij echter niet verbazen dat een arts er een aanleiding toe ziet.
 
DNP gebruik lijkt me reden genoeg en de genoemde onderzoek naar ratten dat het meevalt doet daar niks aan af. Maar dat is aan de arts,, het zou mij echter niet verbazen dat een arts er een aanleiding toe ziet.
Moet hij het wel eerst eerlijk vertellen he..
 
Allereerst dank voor de reacties.
Ik merk dat sommigen erg emotioneel reageren wat ik zeer goed begrijp.
Feit blijft dat het gewoon superstom was geen condoom te hebben gebruikt
We hebben samen reeds een kind van 3 jaar.
Enige tijd geleden heeft mijn vrouw een miskraam gehad met een courtage tot gevolg.
Daarbij was aangegeven dat het wel enige tijd zou kunnen duren om wederom zwanger te raken. Hebben ook niet onveilig gevreeen op die ene keer. Blijft superstom dat besef ik me maar al te goed.
Ik ga niet nog meer liegen tegen een arts. Vraag me alleen af of een huisarts of gyno voldoende kennis heeft van dnp om op waarde in te schatten.
Er is wel degelijk een grote kinderwens die we vanaf volgende maand een vervolg wilden geven. Het is dus allemaal onwijs dubbel. Er is ook echt geen goede documentatie te vinden.

Nogmaals sorry voor mensen die aanstoot nemen aan deze post.
 
wat ben je toch een domme aap echt waar. Wat voor antwoordt wil je nu?
Je hebt geen keuze, je moet het haar vertellen en ze moet een abortus doen want je wilt het echt niet op je geweten hebben dat er iets aan die kind gaat mankeren wat zeker kan. En nogmaals je bent een domme aap.
 
  • Like
Waarderingen: brwa
best is inderdaad een gynaecoloog opzoeken. Geen huisarts, die weten daar niets van.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 22:58 ----------

Abstract
Rats were treated by gavage once daily with 2,4-dinitrophenol (DNP) at 0 (control), 3, 10, or 30 mg/kg bw. Males were dosed for 46 days, beginning 14 days before mating, and females were dosed for 40-47 days, from 14 days before mating to day 3 of lactation. No deaths were observed in males and females of any group. A significant decrease in body weight gain and significant increase in liver weight were found in males and females at 30 mg/kg bw/day. The number of live pups on postnatal days (PNDs) 0 and 4, live birth index, and body weight of live male and female pups on PNDs 0 and 1 were significantly lowered at 30 mg/kg bw/day. External and internal examinations of pups revealed no increased incidence of malformations in DNP-treated groups. On the basis of these findings, we concluded that DNP has general and reproductive/developmental toxicity, but not teratogenicity, under the present conditions. The NOAEL of DNP is considered to be 10 mg/kg bw/day in rats


http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18461559
 
wat ben je toch een domme aap echt waar. Wat voor antwoordt wil je nu?
Je hebt geen keuze, je moet het haar vertellen en ze moet een abortus doen want je wilt het echt niet op je geweten hebben dat er iets aan die kind gaat mankeren wat zeker kan. En nogmaals je bent een domme aap.

Ik ben bang dat je gelijk hebt maar wij weten het ook niet. Laat de afweging over zaken als de noodzaak tot abortus aan een arts. Er moet vast een toxicoloog zijn die samen met een gynocologie afdeling een risico afweging kan maken.
 
dat mensen nog serieus opties aan het overwegen zijn. Gasten, dnp = fkng chemical shit. Het verstoort de metabolisme in elke cel. Je sperma verkleurt ervan is een afwijking = niet goed = ook niet goed voor het kind. Klaar punt.
 
Back
Naar boven