AndroidHealthClinic

Spoedvraag zwanger tijdens DNP kuur

Spuiten in je kont zetten en pillen slikken is natuurlijk heel stoer, dan kan je de stoere man uithangen in de gym. Dan moet je ook maar man genoeg kunnen zijn om je verantwoordelijk op te nemen, als je zo achterlijk bent om de nodige voorzorgen niet te nemen.

Er is maar één juiste beslissing en iedereen met een IQ boven de 80 weet dat. Als je serieus twijfelt om het te verzwijgen of er nog meer over te gaan liegen ben je echt de grootste mong**l die er op aarde rondloopt.

dat weet ik niet meer zo vanbuiten hoor, ben dat een tijdje geleden tegengekomen geweest . Dan moet ik zelf beginnen zoeken ernaar.
Zoek maar eens via google,je zal zeker wel iets vinden .

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 23:40 ----------

kan je wel deze link geven van op het forum hier, dat gaat ook over zwanger worden en DNP : http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/dnp-voor-vrouwen-233884/

Top! Daar zie ik één keer iets in staan dat het de kwaliteit zou kunnen beïnvloeden. Heel uitgebreid topic met superveel informatie over de zaak in kwestie. Je hebt je punt gemaakt.

Als je even de toxicologische onderzoeken naar DNP en zaadcellen/ sperma kwaliteit leest in plaats van als een kip zonder kop op DBB rond te rennen, dan lees je dat zelfs bij de hoogst mogelijk verdraagbare dosering er geen afwijkingen zijn gevonden. Om dan abortus te lopen schreeuwen bewijst echt dat je een dwaas bent en niet thuis hoort in een sectie als deze die gaat over het zelf toedienen van medicijnen. Daarvoor moet je het verstand laten regeren boven de emotie, anders zou je het wel laten. Deze thread gaat niet over mij en ook niet over jou. Evengoed heb ik nooit DNP gebruikt. Ik heb me erin verdiept en besloten dat dit goedje voor mij het risico niet waard is.

jij bent nog steeds de dwaas aangezien niets zeker vast staat en de kans op afwijking sowieso bestaat. DNP is bewezen toxicologisch voor sperma te zijn.
Om dan de keuze en leven van een kind te gaan riskeren op een stuk tekst wat jij op internet hebt gelezen die beweerd dat de kans klein is. Ga dat maar vooral doen ja en als je pech hebt zit je wel even je hele leven verder mee he.

Moet niet gekker worden mensen gaan voor dit periode juist gezond leven en juist dingen eten waarvan bewezen is dat deze goede eigenschappen hebben op het kind. En hij neemt iets waar zijn sperma geel van wordt en moet volgens jou dus nog een nachtje over gaan slapen omdat de kans klein is, trouwens dat zeg ik. Jij beweert dat de kans er niet eens is. En deze advies is van iemand die zelf nooit eens dnp wilt gaan gebruiken omdat die er zo van is afgeschrikt.

Wie is nou de dwaas?
Mijn antwoordt op hem is misschien wel hard maar het het iig geen bullshit vriend.

en waarschijnlijk ben je ook weer de zoveelste kloon die meteen met zijn hoofd in de aas sectie komt duiken en overal wel de wetenschappelijke antwoord voor heeft....

Laatst bewerkt:
Helemaal akkoord met Kuki. Toch nog iemand met verstand hier.

pfff wat een ****edup situatie...

Belachelijk egoïstisch ook dat jij zonder overleg met je vrouw aan DNP gaat, terwijl je ook al een kind hebt en vervolgens zonder condoom coïtus hebt. Maar goed, dat je het volledig aan jezelf te danken hebt snap je nu wel, lijkt mij.

Maar hoe reageerde je, toen ze je vertelde dat ze zwanger was? Daar ben ik wel benieuwd naar...

Hoe dan ook zsm naar huisarts, ik wens je veel sterkte maat!

jij ja misschien als je zo'n keuze nog rationeel probeert te maken. Waarschijnlijk zelf ook tal van deze dumb shit gedaan of niet?

jij bent nog steeds de dwaas aangezien niets zeker vast staat en de kans op afwijking sowieso bestaat. DNP is bewezen toxicologisch voor sperma te zijn.
Om dan de keuze en leven van een kind te gaan riskeren op een stuk tekst wat jij op internet hebt gelezen die beweerd dat de kans klein is. Ga dat maar vooral doen ja en als je pech hebt zit je wel even je hele leven verder mee he.

Moet niet gekker worden mensen gaan voor dit periode juist gezond leven en juist dingen eten waarvan bewezen is dat deze goede eigenschappen hebben op het kind. En hij neemt iets waar zijn sperma geel van wordt en moet volgens jou dus nog een nachtje over gaan slapen omdat de kans klein is, trouwens dat zeg ik. Jij beweert dat de kans er niet eens is. En deze advies is van iemand die zelf nooit eens dnp wilt gaan gebruiken omdat die er zo van is afgeschrikt.

Wie is nou de dwaas?
Mijn antwoordt op hem is misschien wel hard maar het het iig geen bullshit vriend.

We hebben elkaar dwaas genoemd, hebben we dat ook gehad. De kans op afwijkingen in sperma is uiterst gering valt uit de onderzoeken te lezen, maar best om vast te stellen dat het ook niet kan worden uitgesloten. Afwijkingen in sperma wil echter niet zeggen dat er afwijkingen zijn in de vrucht. Het kan ook verminderde vruchtbaarheid betekenen. Ik stel voor de boel verder te onderzoeken. Jij stelt voor zonder meer de boel af te breken. Daarover verschillen we dan van mening. Punt.

DNP is niet zomaar iets nee...
we kunnen allemaal blijven zeiken over hoe stom hij is geweest en blablabla
maar oke te laat nu...

1 ga naar je huisarts

2 vertel het tegen haar

als dit idd voor problemen zorgen kan volgens je huisarts is er maar 1 manier en dat abortus hier gaat je vriendin serieus van slag van graken wss aangezien ze het gepland had. neem gewoon je verantwoordelijkheid kerel

We hebben elkaar dwaas genoemd, hebben we dat ook gehad. De kans op afwijkingen in sperma is uiterst gering valt uit de onderzoeken te lezen, maar best om vast te stellen dat het ook niet kan worden uitgesloten. Afwijkingen in sperma wil echter niet zeggen dat er afwijkingen zijn in de vrucht. Het kan ook verminderde vruchtbaarheid betekenen. Ik stel voor de boel verder te onderzoeken. Jij stelt voor zonder meer de boel af te breken. Daarover verschillen we dan van mening. Punt.

goh komen nu wel eindelijk ergens of niet.
Verder onderzoek heb je het over he. Zegt niets, is niet bekend, staat niet 100% vast. Waar of niet?

Jij zegt dat hij naar een professioneel afdeling moet gaan. Fijn moet die zeker doen. Weetje wat ze daar zeggen? Wij kunnen u geen garantie gegeven, de kans op een afwijking of miskraam is klein, maar toch adviseren wij het u niet. De keuze ligt bij jullie zelf.

Ze zullen absoluut niet zeggen het kan geen kwaad en ze zullen je zeker ook niet aansporen om een abortus te doen. Ze zullen je enkel adviseren over het feit dat de kans klein is maar toch bestaat. Waar of niet?

Dus de keuze ligt uiteindelijk bij hem zelf weer.
En wat moet hij dan doen volgens jouw?

Zie je nou dat achter die twee zinnen die ik zo riep wel heel wat achter zat.

Ik vind dit wel erg dit topic.
Ik heb een kid met een lichte verstandelijke handicap dat kan gekomen zijn door:
1: zijn moeder die nu met een andere partner weer een kind heeft met dezelfde problematiek.
Dus verkeerde partner keuze door mij om een kind mee te nemen.

2: in die periode werk deed met zware chemicalien.

Er gaat geen dag voorbij dat we (en het meest die jongen) de prijs betalen.

Ik vind dit wel erg dit topic.
Ik heb een kid met een lichte verstandelijke handicap dat kan gekomen zijn door:
1: zijn moeder die nu met een andere partner weer een kind heeft met dezelfde problematiek.
Dus verkeerde partner keuze door mij om een kind mee te nemen.

2: in die periode werk deed met zware chemicalien.

Er gaat geen dag voorbij dat we (en het meest die jongen) de prijs betalen.

sorry to hear :(

erge situatie ik volg kukishu volledig je kan het risico gewoon niet nemen, dit is niet een situatie dat je een kind krijgt met een verstandelijke achterstand of lichamelijke handicap en niet kon voorzien dit weet je en was ook jouw bewuste keuze die rotzooi DNP te gebruiken, zelfs in een periode dat jij en je vriendin nog een kinderwens hadden...met haar een heel eerlijk gesprek hebben samen naar een dokter gaan situatie uitleggen bekijken wat hij zegt kan je nog altijd punctie laten uitvoeren voor uitsluitsel maar abortus lijkt me voor de hand liggende keuze hoe moeilijk het mag zijn

Kijk het probleem is ook, als je abortus pleegt zal je je altijd afvragen, was het nodig, had het kind misch niet toch gezond geweest. Maar als je geen abortus pleegt en je krijgt een kind wat niet goed is, wil je ook niet hebben.

Het beste zou zijn dat ze op een of andere manier kunnen zien of het kind goed is of niet. Dan kan je het beste achter je keuze staan. Dus ga naar een arts en laat alles nakijken.

Is een hele moeilijke keuze bro.

Ik heb zelf een zwaar mentaal en motorisch gehandicapte dochter,had nog geen dnp gebruikt toen,wel roids.Ik heb voor ik mijn vrouw zwanger gemaakt heb 2,5 jaar niks gepakt en zowat geleefd lijk een pater.Sperma laten onderzoeken alles prima vrouwtje na 4 maand zwanger en alles leek ok.Ik ga je de rest van het verhaal besparen maar spreek erover met je vriendin en met alle dokters die nodig zijn.Zij en niet een hoopje schreeuwers op een forum die van deze zo al complexe materie geen reet afweten zullen op je vragen kunnen antwoorden.Btw bij mij wist iedereen van mijn gebruik af.

Ik heb zelf een zwaar mentaal en motorisch gehandicapte dochter,had nog geen dnp gebruikt toen,wel roids.Ik heb voor ik mijn vrouw zwanger gemaakt heb 2,5 jaar niks gepakt en zowat geleefd lijk een pater.Sperma laten onderzoeken alles prima vrouwtje na 4 maand zwanger en alles leek ok.Ik ga je de rest van het verhaal besparen maar spreek erover met je vriendin en met alle dokters die nodig zijn.Zij en niet een hoopje schreeuwers op een forum die van deze zo al complexe materie geen reet afweten zullen op je vragen kunnen antwoorden.Btw bij mij wist iedereen van mijn gebruik af.

Heel erg om te horen.
Maar, er worden elk jaar duizenden kinderen met een mentale en motorische achterstand geboren. Deze kinderen hebben allemaal gezonde ouders die niets met AS te maken hebben gehad. Ben je zeker dat het in uw geval te maken had met je roids verleden?

Helemaal niet,zal ik waarschijnlijk ook nooit niet weten.Ik probeer gewoon duidelijk te maken aan de ts dat hij daar moet over praten met zijn vriendin en hulp zoeken en zeker niet zomaar opteren voor een abortus zoals hem hier word aangepraat wees eerlijk niemand van ons kan hem daar een juist antwoord op geven buiten de artsen.

Snap ook niet waarom niet profs zich zo nodig moeten vol spuiten met troep.

moet wel fuked up zijn als je je kind uit moet leggen dat zn handicap komt omdat je wat af wou vallen, moeilijke situatie, een abortus is ook niet niks :(

Je kan toch gewoon naar je doc gaan en het verhaal uitleggen, hierna zal hij het vertrouwelijk behandelen.....dan heb je waarschijnlijk de info die je nodig hebt...

Wat doe je moeilijk man...
ppppffff je pakt het allemaal lekker aan zeg ....

Helemaal niet,zal ik waarschijnlijk ook nooit niet weten.Ik probeer gewoon duidelijk te maken aan de ts dat hij daar moet over praten met zijn vriendin en hulp zoeken en zeker niet zomaar opteren voor een abortus zoals hem hier word aangepraat wees eerlijk niemand van ons kan hem daar een juist antwoord op geven buiten de artsen.

Ok, nu ben ik mee...

Terug
Naar boven