MuscleMeat

Sportrooster in Excel

schurovic

Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
115kg
Ik heb dit rooster gemaakt zodat je het zelf kan aanpassen. Bijna alle velden hebben een uitschuiflijst zodat je de oefeningen kan invullen.
Verder kan je gewoon kopieren en plakken om bijv een extra trainingsdag/week toe te voegen.

Er zit nog een prognose gewicht van mezelf in voor volgend jaar (goede voornemens) maar kan je verwijderen of zelf invullen. Ik ga in elk geval meer cardio doen :)

Zie je er een oefening niet tussen staan dan kan je hem zelf toevoegen in het tabje data onderin.

Top3 tabje ben ik nog mee bezig. Is een klein lijstje van favo oefeningen.

*******Edit
Excel bestand was te groot en heb week 2 tm 5 verwijderd.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Beetje onoverzichtelijk als je het mij vraagt, maar prima schema voor sommige mensen hoor!

Goodjob.

ik denk dat je er mensen heel blij mee maakt!

alleen persoonlijk vind ik het beter als je gewoon het aantal reps en gewicht kan intypen, zodat je niet eerst hoeft te scrollen, voor de andere dingen is het wel makkelijk!

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat je er mensen heel blij mee maakt!

alleen persoonlijk vind ik het beter als je gewoon het aantal reps en gewicht kan intypen, zodat je niet eerst hoeft te scrollen, voor de andere dingen is het wel makkelijk!

Cellen zijn niet beveiligd en kunnen gewoon worden overschreven door bijv een lege cel te kopiëren. Je zal dan een lege cel hebben waarin je kan typen. Verder kan je gewoon de cijfers intypen doordat ik een grote range heb gemaakt in de uitschuiflijst

Het is ook meer een standaard sjabloom die naar wens kan worden aangepast.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven