In osdorp zelf zitten 2 sportscholen naar mijn weten. Body Gym Osdorp en Splash.
Body Gym Osdorp: Was aardig maar is nu geen moer meer aan. Ben er sinds een maandje weg. De toko is overgenomen door 2 marrokaanse jongens (aardige gasten overigens) maar ze hebben een klote regeling door gevoerd. Op woensdag en vrijdag is het van 17-20u alleen maar toegestaan voor vrouwen. Mannen mogen dus weer vanaf 20u trainen. Dit geeft enorme drukte en er is al zo weinig aan toestellen en bankjes. Verder zijn er ook veel marokkanen en turken bij gekomen en die zijn mij toch iets te schreeuwerig.
(€ 27,5)
Splash: Geen id, heb wel bij splash op het leidseplein getraind en moet zeggen het was een aardige tent. Je betaald wel veel vind ik zeker als je niet altijd gebruik maakt van alle faciliteiten en machines (+/- € 62,5)
De toko bij het sloterparkbad lig niet in Osdorp maar in slotervaart (even mierennken) en ik vind het geen geweldige tent. Totaal geen sfeer en de je moet iedere keer betalen voor je kluisje. Weinig machines en de dumbbells ging ook niet echt hoog meen ik mij te herinneren.
Zit nu zelf bij Susa Gym op plein 40-45 (ook slotervaart) en is zo'n 10 min van het sloterparkbad vandaan. Vind het echt een goede sportschool. Ze hebben 2 jaar geleden alle machines veranderd en hebben nu panatta spul. Hangt een leuke sfeer en vind de prijs nog mee vallen. Heb wel meteen een jaar abbo genomen zodat de prijs op € 37,- kwam. En nog rustig ook