Fitness Seller

Sportscholen in Amsterdam west

Oxgene

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
1
Ik ben sinds vorige week aan het verhuizen naar A'dam West (osdorp).

Nu woon ik zowat naast een fitness centre , maar de naam zegt het al, dat is niet veel soeps en het is vrij duur.

Heeft iemand nog een leuk adresje voor mij in de buurt ?

Yep er zijn best wel wat aardige sportscholen in OSDORP!!!!!

Ik train in de sportschool die aan het sloterparkbad zit, maar 200 meter verderop zit de nieuwe Splash, ook heel groot.....maar wel duur. Ik geloof dat je daar €70,00 p/m moet betalen. Ik zelf betaal € 45,00 p/m. Ik vind de sportschool aan de aan het sloterparkbad wel ok, er is zo langzamerhand wel een grote vaste groep, nooit problemen en een goede sfeer.

grz

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Ach liefje toch, karma en beterschap! :roflol:

Haha, ja het is anti-kraak en het is ook maar tot october waarschijnlijk.
Ben de schilderswijk gewend, dus ik voel me wel thuis hoor ;)

Oxgene zei:
Haha, ja het is anti-kraak en het is ook maar tot october waarschijnlijk.
Ben de schilderswijk gewend, dus ik voel me wel thuis hoor ;)

Waar kom je precies te wonen, dan kan ik je wel vertellen welke sportschool er een beetje in de buurt zit.

En laat DBC01 maar, hij is gewoon jaloers...........:D

Meer en Vaart.

Dan kun je inderdaad naar het sloterparkbad en/of naar Splash (das in de nieuwe hogeschool aan de Pres. Allendeweg) en ongeveer 5 min van je huis. Enne, welkom in de buurt...............;)

Oxgene zei:
Ik ben sinds vorige week aan het verhuizen naar A'dam West (osdorp).

Nu woon ik zowat naast een fitness centre , maar de naam zegt het al, dat is niet veel soeps en het is vrij duur.

Heeft iemand nog een leuk adresje voor mij in de buurt ?

Dus je gaat het toch proberen :D ben benieuwd. Succes!

Osdorp valt best wel mee ,het is wel dat als je naar centrum moet rijden een tijdje bezig bent en met het openbaar vervoer helemaal.

Ik werk in het Centrum, in de Jordaan en doe er vanaf Osdorp zo'n 20 min over om er te komen. Valt toch best wel mee vind ik.

confiance zei:
Dan kun je inderdaad naar het sloterparkbad en/of naar Splash (das in de nieuwe hogeschool aan de Pres. Allendeweg) en ongeveer 5 min van je huis. Enne, welkom in de buurt...............;)

Ja die Splash zit om de hoek idd, maar 70 euro per maand vind ik toch wel iets te gortig ;)

Ik zal er toch nog wel even gaan kijken, want zo dicht bij je huis is wel heel erg lekker.

Tnx voor de tips en misschien spot ik jullie nog eens! (doordenker !)

In osdorp zelf zitten 2 sportscholen naar mijn weten. Body Gym Osdorp en Splash.

Body Gym Osdorp: Was aardig maar is nu geen moer meer aan. Ben er sinds een maandje weg. De toko is overgenomen door 2 marrokaanse jongens (aardige gasten overigens) maar ze hebben een klote regeling door gevoerd. Op woensdag en vrijdag is het van 17-20u alleen maar toegestaan voor vrouwen. Mannen mogen dus weer vanaf 20u trainen. Dit geeft enorme drukte en er is al zo weinig aan toestellen en bankjes. Verder zijn er ook veel marokkanen en turken bij gekomen en die zijn mij toch iets te schreeuwerig.
(€ 27,5)

Splash: Geen id, heb wel bij splash op het leidseplein getraind en moet zeggen het was een aardige tent. Je betaald wel veel vind ik zeker als je niet altijd gebruik maakt van alle faciliteiten en machines (+/- € 62,5)

De toko bij het sloterparkbad lig niet in Osdorp maar in slotervaart (even mierennken) en ik vind het geen geweldige tent. Totaal geen sfeer en de je moet iedere keer betalen voor je kluisje. Weinig machines en de dumbbells ging ook niet echt hoog meen ik mij te herinneren.

Zit nu zelf bij Susa Gym op plein 40-45 (ook slotervaart) en is zo'n 10 min van het sloterparkbad vandaan. Vind het echt een goede sportschool. Ze hebben 2 jaar geleden alle machines veranderd en hebben nu panatta spul. Hangt een leuke sfeer en vind de prijs nog mee vallen. Heb wel meteen een jaar abbo genomen zodat de prijs op € 37,- kwam. En nog rustig ook :D

Ramonius zei:
In osdorp zelf zitten 2 sportscholen naar mijn weten. Body Gym Osdorp en Splash.

Body Gym Osdorp: Was aardig maar is nu geen moer meer aan. Ben er sinds een maandje weg. De toko is overgenomen door 2 marrokaanse jongens (aardige gasten overigens) maar ze hebben een klote regeling door gevoerd. Op woensdag en vrijdag is het van 17-20u alleen maar toegestaan voor vrouwen. Mannen mogen dus weer vanaf 20u trainen. Dit geeft enorme drukte en er is al zo weinig aan toestellen en bankjes. Verder zijn er ook veel marokkanen en turken bij gekomen en die zijn mij toch iets te schreeuwerig.
(€ 27,5)

Splash: Geen id, heb wel bij splash op het leidseplein getraind en moet zeggen het was een aardige tent. Je betaald wel veel vind ik zeker als je niet altijd gebruik maakt van alle faciliteiten en machines (+/- € 62,5)

De toko bij het sloterparkbad lig niet in Osdorp maar in slotervaart (even mierennken) en ik vind het geen geweldige tent. Totaal geen sfeer en de je moet iedere keer betalen voor je kluisje. Weinig machines en de dumbbells ging ook niet echt hoog meen ik mij te herinneren.

Zit nu zelf bij Susa Gym op plein 40-45 (ook slotervaart) en is zo'n 10 min van het sloterparkbad vandaan. Vind het echt een goede sportschool. Ze hebben 2 jaar geleden alle machines veranderd en hebben nu panatta spul. Hangt een leuke sfeer en vind de prijs nog mee vallen. Heb wel meteen een jaar abbo genomen zodat de prijs op € 37,- kwam. En nog rustig ook :D

Tnx voor de duidelijk info man. Ga zeker even kijken bij Susa.

Hehe,
me neef woont er btw :D
Mischien kom ik wel es op bezoek

Ga eens kijken bij PALESTRA... daar train ik.. grote sportschool met alles wat je wilt en nodig hebt.. leuke regelingen kwa abonnementen enzo... hoort bij BodyGym West die idd is overgenomen door twee ex medewerkers van Palestra (en idd.. goede gasten).

Ik vind het de beste in de buurt en ook beter dan Sousa Gym die in een soort kelder zit (zoals Body Gym West overigens)... maar voor meer info PM me maar.

Terug
Naar boven