Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb zelf bij splash getrained, is meer een marokkanen community center geworden en veel is bezet en het is fokkin duur. 70,- per maand. Ben daarom naar een andere gegaan, maar niet in west. Vond ik niets daarzo.
Palestra (8 jaar gewerkt daar, nu nog steeds overigens) Goede tent, ik gun het de eigenaar.
Alles wat je wilt hebben als bodybuilder. Duurder als Joels, goedkoper als Splash. Oftewel ook een goede keuze.
Waarom worden er zoveel oude topics weer naar boven gehaald? Lief dat die nieuwe gastjes weten waar de searchbutton zit, maar dit is ook weer beetje overdreven.
Hey, Ik train sindskort bij ONE Fitness aan de Pieter Calandlaan. Voor ons type fitnessbeoefenaars hebben ze daar echt super veel en schijnt (heb ik van de eigenaar) komt er echt nog veel meer voor de "echte mannen" bij. :-) me so happy!
Hey, Ik train sindskort bij ONE Fitness aan de Pieter Calandlaan. Voor ons type fitnessbeoefenaars hebben ze daar echt super veel en schijnt (heb ik van de eigenaar) komt er echt nog veel meer voor de "echte mannen" bij. :-) me so happy!
Waarom worden er zoveel oude topics weer naar boven gehaald? Lief dat die nieuwe gastjes weten waar de searchbutton zit, maar dit is ook weer beetje overdreven.