- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
haha, het probleem is dat die gast zelf ook denkt dat ie serieuze massa heeft. in zijn geval is dit echter vooral serieuze vetmassa.Hehe nooit last van, mocht er iemand in de weg staan.Dan zeg je gewoon "kssst" dan gaan ze gelijk aan de kant als je serieuze massa hebt
Meeste mensen blijven bij mij uit de buurt, zeker als ik met een paar maten train.Mensen onder 80kg let ik niet eens op en op oude dikke vrouwen al helemaal niet, maar nogmaals ik zie ze niet vaak trainen behalve als ze aan het fietsen zijn.
Maar sowieso ik heb nog nooit iemand met 4kg zien kreunen en na een paar maanden ken je bijna iedereen in de gym en zijn er nooit misverstanden/problemen.
maar op bepaalde dagen is het bij ons gewoon nogal druk in het krachthonk en dan schijnen die gasten net voor mijn neus te moeten gaan staan.
meeste gasten in m'n gym ken ik ook wel, maar het zomerseizoen is weer begonnen dus een hoop nieuwe beachboys erbij weer.

moet met niemand rekening houden . niemand die je zit na te kijken buite mezelf in de spiegel dan
vind het wel motiverend zo in de spiegel kijken soms ( soms ook niet )
Maar oh wee als je snel (in de loop van een paar maanden) bijkomt en vooruitgang boekt... want dat moét wel van anabowleuh zijn hé 
) dus dat dat niet kan