AndroidHealthClinic

Sportschool debielen

Hehe nooit last van, mocht er iemand in de weg staan.Dan zeg je gewoon "kssst" dan gaan ze gelijk aan de kant als je serieuze massa hebt;)

Meeste mensen blijven bij mij uit de buurt, zeker als ik met een paar maten train.Mensen onder 80kg let ik niet eens op en op oude dikke vrouwen al helemaal niet, maar nogmaals ik zie ze niet vaak trainen behalve als ze aan het fietsen zijn.

Maar sowieso ik heb nog nooit iemand met 4kg zien kreunen en na een paar maanden ken je bijna iedereen in de gym en zijn er nooit misverstanden/problemen.
haha, het probleem is dat die gast zelf ook denkt dat ie serieuze massa heeft. in zijn geval is dit echter vooral serieuze vetmassa.

maar op bepaalde dagen is het bij ons gewoon nogal druk in het krachthonk en dan schijnen die gasten net voor mijn neus te moeten gaan staan.

meeste gasten in m'n gym ken ik ook wel, maar het zomerseizoen is weer begonnen dus een hoop nieuwe beachboys erbij weer.

Heb ik al bij mijn zielige 90 kg deadlifts. Breezerbois denken: Wtf doet die omin gare kill jwt

ik word gek van sommige.. van die kansloze opmerkingen in de sportschool, heb er laatst alweer 2 gehoord op 1 dag:

''ik eet nooit groente, ik ben geen konijn''

''dat koolhydraten gedoe is onzin, heb ik helemaal niet nodig. Gewoon goed trainen''

en dan krijg je nu ook die beachboys weer die ineens komen trainen voor de zomer, k*t gasten!

Ik kreeg in het begin naar me hoofd gesmeete dat ik anabole gebruikte.
Gewoon omgedraaid en lekker door getrained, maar nu vragen ze allemaal om voeding schema's etc.
Of mag ik vanaaf effe met je mee trainen, maarja zoals ik ben zeg ik gewoon is goed.

Ik heb nooit last van iemand. Komt omdat ik in een rustige "dorps" gym train, waar ik vaak dezelfde personen tegen kom. Iedereen kan het goed met elkaar vinden, wat wel een relaxte sfeer geeft.

ben ik blij dat ik in een home gym train :) moet met niemand rekening houden . niemand die je zit na te kijken buite mezelf in de spiegel dan :p vind het wel motiverend zo in de spiegel kijken soms ( soms ook niet )

wel k*t dat je pulldown in je homegym maar tot de 120 gaat.

• Topic Starter Topic Starter
wel k*t dat je pulldown in je homegym maar tot de 120 gaat.

Ik baal echt van die k*t smith, ik wil gewoon een powerrack.
Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een groter huisje, waar ik meer plaats heb. Voorzichtig ook al aan het sparen voor een home gym.

Of wijven die een verstikkende goedkope parfum dragen die je de zuurstof nog beneemt als je 5 meter verder op staat :@

Ligt er ook maar net aan wat voor pulldown het is. Die van ons gaat tot 120kg...maar ik durf je te verzekeren dat jij dat niet getilt krijgt ;)
van welk merk is ie?

onze gaat tot 134 en dan kun je er nog 2x2.5 bij doen is van life fitness, ben nu aan het proberen om m een keer fullstack te krijgen :P

• Topic Starter Topic Starter
van welk merk is ie?

onze gaat tot 134 en dan kun je er nog 2x2.5 bij doen is van life fitness, ben nu aan het proberen om m een keer fullstack te krijgen :P

Hebben ze bij jullie geen pin waar je nog extra gewichten er aan kan hangen ?

van welk merk is ie?

Weet niet welk merk...is allemaal oude ''troep''. Kzie er maar een paar met moeite 120kg pakken, en dat zijn dan ook de ECHT grote gasten!

In een sportschool waar ik laatst een paar keer getraind hebt pakte ik ter vergelijking 155kg...de apparaten verschillen onderling dus behoorlijk veel!

Om ontopic te gaan...bij ons zijn er geen trieste gastjes. Alleen eentje die denkt dat het Coleman is aan zn geluiden te horen haha.

Gewoon omgedraaid en lekker door getrained, maar nu vragen ze allemaal om voeding schema's etc.
Of mag ik vanaaf effe met je mee trainen, maarja zoals ik ben zeg ik gewoon is goed.

Ach, die geruchten gaan ook nog steeds over mij. Maar wanneer diezelfde lieden een keer met mij meetrainen hebben ze drie dagen later nog steeds last van spierpijn. En dan zwijg ik nog over de blik in hun ogen wanneer ik mijn voedingsschema met ze deel. Ja, eten moet je!

De laatste tijd wanneer ik dit soort verhalen hoor ga ik er niet eens meer tegen in. Lach ze enkel vierkant in hun gezicht uit en ga verder met mijn workout.

ik word gek van sommige.. van die kansloze opmerkingen in de sportschool, heb er laatst alweer 2 gehoord op 1 dag:

''ik eet nooit groente, ik ben geen konijn''

''dat koolhydraten gedoe is onzin, heb ik helemaal niet nodig. Gewoon goed trainen''

en dan krijg je nu ook die beachboys weer die ineens komen trainen voor de zomer, k*t gasten!
Waar in Nijmegen train jij?

Dat van die anabolen krijgen velen te horen hoor denk ik ;) (Moet je niet eens huge voor zijn trouwens) Tenzij je niet vooruitgaat natuurlijk :D Maar oh wee als je snel (in de loop van een paar maanden) bijkomt en vooruitgang boekt... want dat moét wel van anabowleuh zijn hé :rolleyes:
En als je dan begint over op je voeding letten en een paar keer per dag eten krijg je wss te horen dat zij ook veel eten (wel maar 3x per dag, maar daar kan het niet aan liggen hé :roflol:) dus dat dat niet kan :hahaha:

[sarcasme] Nog een trucje om iemand te herkennen die aan de roids zit... Iedereen weet dat je minstens 20-30 reps per set (en minstens 4-5 sets meestal) moet doen om te groeien, dus iemand die maar 5-12 reps (en 2-3 sets; hetgeen DUIDELIJK veel te weinig is] doet en toch groeit kan ONMOGELIJK natural zijn [/sarcasme]

Laatst bewerkt:
hahahaa waarom maak ik nou nooit zoiets mee oftewel ik kijk zo lelijk dat ze niets durven te zeggen of ze hebben in de gaten dat ik alleen maar gewichten op de barbells hang er 5 minuten naar sta te kijken en dan weer alles weg hang zonder er ook maar een setje mee gedaan te hebben dat kan het ook zijn natuurlijk...

Geinig, best wel herkenbaar...Ik ben zelf ook echt niet huge, maar het hele anaboluh verhaal heb ik ook al gezien...Inderdaad vooral als je veel aankomt in een paar maanden tijd. :rolleyes:

Terug
Naar boven