goh gaan we klagen? allow me plz
1. alle vrouwen lopen met een boog om me heen. Terwijl ik altijd vrolijk in de gym huppel en wel wat vrouwelijke aandacht kan waarderen...
2. Telkens als ik vraag hoe lang iemand nog bezig is, schrikken ze meteen en geven ze meteen weer door terwijl ze niet eens klaar zijn. Dit is geen bullshit trouwens, had een keer aan zo'n gast gevraagt ging die eerst 3x stotteren en toen heel zielig piepen ik ben bijna klaar

Ik dacht damn dude wtf is your problem :S
3. fkng iedereen kijkt scheel naar me overal en ik voel me fkng hard bekeken. Lijkt wel homo huis daarzo. En telkens zie ik weer mensen achter me hoofd praten. **** off laat me toch trainen.
4. constant van die k*t kinderen die komen vragen hoeveel gewicht er wel niet op de fkng leg press ligt. Who the **** cares dude?
5. elke keer noobs die komen vragen waar de oefening die ik nu aan doen ben goed voor is
6. Lui van 40% bf of ecto's die mij advies komen geven. Go **** yourself!
7. constant dat onderbreken van mijn sets en vragen naar allerlei dingen. leave me the **** alone!
8. fkng oude k*t vrouwtje die in hun broek schijten van mijn fysiek en vervolgens de volgonde dag een poster hangt dat er vanaf nu geen hemdjes meer mogen worden gedragen. Eat shit and die!
9. fkng k*t homo's die me meteen achter me aan lopen wanneer ik de kleedkamer in loop om naar me nakid lichaam te kunnen staren FTW!!1 bent over b*ch and i will analize you!
10. Erg irritante gastjes die mijn schema steeds jatten en mijn oefeningen meteen na me doen. of tijdens mijn oefeningen komen vragen of ze mee mogen doen, en dan zo mijn hele schema met mij willen mee draaien :S dude fix your own shit together.
11. fkng k*t gym owner die steeds scheel naar me kijkt en komt zeuren van als je nog groter gaat worden willen we je hier niet. WTF is dat nou weer, fl**ker op idioot. Get the papers b*ch i am already gone!
en zo zijn er nog 100 dingen maar het is laat en ik heb er geen zin meer in...dus stfu don't whine and train!