Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus nu staar je niemand meer aan en hou je je goedbedoelde adviezen voor je?Wachten tot je ze alleen aantreft in de douches en dan keihard anaal penetreren en dreigen om het op youtube te zetten . Heeft bij mij gewerkt .
goh gaan we klagen? allow me plz
1. alle vrouwen lopen met een boog om me heen. Terwijl ik altijd vrolijk in de gym huppel en wel wat vrouwelijke aandacht kan waarderen...
2. Telkens als ik vraag hoe lang iemand nog bezig is, schrikken ze meteen en geven ze meteen weer door terwijl ze niet eens klaar zijn. Dit is geen bullshit trouwens, had een keer aan zo'n gast gevraagt ging die eerst 3x stotteren en toen heel zielig piepen ik ben bijna klaarIk dacht damn dude wtf is your problem :S
3. fkng iedereen kijkt scheel naar me overal en ik voel me fkng hard bekeken. Lijkt wel homo huis daarzo. En telkens zie ik weer mensen achter me hoofd praten. **** off laat me toch trainen.
4. constant van die k*t kinderen die komen vragen hoeveel gewicht er wel niet op de fkng leg press ligt. Who the **** cares dude?
5. elke keer noobs die komen vragen waar de oefening die ik nu aan doen ben goed voor is
6. Lui van 40% bf of ecto's die mij advies komen geven. Go **** yourself!
7. constant dat onderbreken van mijn sets en vragen naar allerlei dingen. leave me the **** alone!
8. fkng oude k*t vrouwtje die in hun broek schijten van mijn fysiek en vervolgens de volgonde dag een poster hangt dat er vanaf nu geen hemdjes meer mogen worden gedragen. Eat shit and die!
9. fkng k*t homo's die me meteen achter me aan lopen wanneer ik de kleedkamer in loop om naar me nakid lichaam te kunnen staren FTW!!1 bent over b*ch and i will analize you!
10. Erg irritante gastjes die mijn schema steeds jatten en mijn oefeningen meteen na me doen. of tijdens mijn oefeningen komen vragen of ze mee mogen doen, en dan zo mijn hele schema met mij willen mee draaien :S dude fix your own shit together.
11. fkng k*t gym owner die steeds scheel naar me kijkt en komt zeuren van als je nog groter gaat worden willen we je hier niet. WTF is dat nou weer, fl**ker op idioot. Get the papers b*ch i am already gone!
en zo zijn er nog 100 dingen maar het is laat en ik heb er geen zin meer in...dus stfu don't whine and train!

Doet die breakdancer dat altijd of alleen die ene keer dat jij er was?+1
Ik vind het vervelend als het TE druk is, een beetje druk veel mensen die hard aan het trainen kan ook wel weer enigszins motiverend zijn.
Verder erger ik me aan niemand en ben ik bezig met mijn eigen training. Ik zie ook tussen mijn setjes door wel eens dingen waarvan ik denk WTF!!!!
Zo hebben we een kerel lopen die na ELK setje ff voor de spiegel een of andere breakdance move moet doen, en vorige keer stond er een gast (voor de spiegel ook nog) een soort van kikkersprongen te maken haha. Irriteren doe ik me er niet aan, ik kan er eerder om lachen. Zolang ik er maar niet direct last van heb
![]()

Doet die breakdancer dat altijd of alleen die ene keer dat jij er was?![]()
Ben je nou serieus Kukishu, dat is toch gewoon discriminatie?11. fkng k*t gym owner die steeds scheel naar me kijkt en komt zeuren van als je nog groter gaat worden willen we je hier niet. WTF is dat nou weer, fl**ker op idioot. Get the papers b*ch i am already gone!
Yep, ik kan niet geloven wat ik lees. Wat een complete mafkees ben je dan. Damn als zo'n eikel dat tegen mij kwam zeggen zou ik echt een scene maken man. Hem daarna zwaar aanklagen wegens disciminatie op basis van uiterlijk. Dat gaat echt wel ver als je zoiets tegen je klanten durft zeggenBen je nou serieus Kukishu, dat is toch gewoon discriminatie?

Ben je nou serieus Kukishu, dat is toch gewoon discriminatie?

Is bij ons ook, gaat meer om verantwoordelijkheid t.o.v tieners en hun ouders, omdat er meteen vanuit word gegaan als je huge bent dat je Anabolen gebruikt, of iedereen ermee opzadelt.
Als ik sommige huge mofo's in de gym zie helpt dit écht wel als motivatie/doel... Ook soms als ik denk dat ik een laatste rep niet haal (uit luiheid om vollebak door te knallen), maar dat ik zie dat er iemand aant kijken is doe ik m'n best om 'm der toch uit te persen, wat dan vaak toch lukt...
Heb je niet in een homegym hé![]()

1:
riem op een machien dus vraag ik aan de kerel er naast of er iemand bezig is, hij zegt neen. Dus ga ik op het machien. Ik doe een setje, boekske gaan lezen, setje, boekje gaan lezen. Als ik dan terugkom zit die kerel op machien waar ik bezig was (handdoek zat er nog op) en had alle gewichten er van gedaan. Dus wijs ik hem er op dat ik bezig was en dus gaat hij aan de kant, zonder mijn gewichten terug te zetten. Dan zet ik de gewichten langs ene kant terug en blijft hij staren en heeft hij nog altijd niet door dat de gewichten er terug op moeten...
@snoob: ja lach maar gabber. Eens kijken hoe je kijkt wanneer ik mijn foto's van 2 jaar trainen voor de foto contest erop gooi.
ja das mij verteld ja. Met een hele verhaal erachter van, ja dit hoort niet meer bij deze tijdperk en blabla wat een bullshit. En dat het de oudere klanten afschrikt en mensen slechte beeld van onze gym gaan krijgen etc. etc. Ach over tijdje ben ik toch weg![]()

ja weet je wat het is. Ze waren niet eerst een healthcenter. Er hebben daar in verleden wat grote jongen getrained en er hingen destijds ook foto's van pro's etc etc. Was gewoon totaal andere sfeer daar. Maar ja die gast, besloot om opeens de commerciele kant op te gaan om zijn zakken beter te kunnen vullen en meer klanten te kunnen krijgen. En nu is opeens alles weg gehaalt en hangen er foto's van fietsers, bodycombat en zooi daarzo. Op elke vierkante meter staat een lcd scherm. Op elke cardio apparaat is er een lcd en draaien ze opeens witney houston ipv rammstein etc etc. En nu is die zijn eigen roots vergeten de mislukking en wilt liever de "bb'ers" eruit hebben.