AndroidHealthClinic

Sportschool debielen

Wachten tot je ze alleen aantreft in de douches en dan keihard anaal penetreren en dreigen om het op youtube te zetten . Heeft bij mij gewerkt .

das best nasty penischef :)

Ik irriteer me trouwens aan weinig. Alleen aan wat mooiboys die totaal geen massa hebben, maar zich wel te groot voelen :roflol:

Me trainingsmaatjes zijn wel snel geïrriteerd. Niet in een kuur, maar altijd op het puntje van een soort roidrage :roflol:

goh gaan we klagen? allow me plz

1. alle vrouwen lopen met een boog om me heen. Terwijl ik altijd vrolijk in de gym huppel en wel wat vrouwelijke aandacht kan waarderen...

2. Telkens als ik vraag hoe lang iemand nog bezig is, schrikken ze meteen en geven ze meteen weer door terwijl ze niet eens klaar zijn. Dit is geen bullshit trouwens, had een keer aan zo'n gast gevraagt ging die eerst 3x stotteren en toen heel zielig piepen ik ben bijna klaar :( Ik dacht damn dude wtf is your problem :S

3. fkng iedereen kijkt scheel naar me overal en ik voel me fkng hard bekeken. Lijkt wel homo huis daarzo. En telkens zie ik weer mensen achter me hoofd praten. **** off laat me toch trainen.

4. constant van die k*t kinderen die komen vragen hoeveel gewicht er wel niet op de fkng leg press ligt. Who the **** cares dude?

5. elke keer noobs die komen vragen waar de oefening die ik nu aan doen ben goed voor is

6. Lui van 40% bf of ecto's die mij advies komen geven. Go **** yourself!

7. constant dat onderbreken van mijn sets en vragen naar allerlei dingen. leave me the **** alone!

8. fkng oude k*t vrouwtje die in hun broek schijten van mijn fysiek en vervolgens de volgonde dag een poster hangt dat er vanaf nu geen hemdjes meer mogen worden gedragen. Eat shit and die!

9. fkng k*t homo's die me meteen achter me aan lopen wanneer ik de kleedkamer in loop om naar me nakid lichaam te kunnen staren FTW!!1 bent over b*ch and i will analize you!

10. Erg irritante gastjes die mijn schema steeds jatten en mijn oefeningen meteen na me doen. of tijdens mijn oefeningen komen vragen of ze mee mogen doen, en dan zo mijn hele schema met mij willen mee draaien :S dude fix your own shit together.

11. fkng k*t gym owner die steeds scheel naar me kijkt en komt zeuren van als je nog groter gaat worden willen we je hier niet. WTF is dat nou weer, fl**ker op idioot. Get the papers b*ch i am already gone!

en zo zijn er nog 100 dingen maar het is laat en ik heb er geen zin meer in...dus stfu don't whine and train!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb een dat shirt gekocht van Animal
Shut the **** up and train !
Helpt best goed als mensen teveel aant praten
zijn doe k m'n sweatshirt uit en wijs ik naar
de tekst zegt genoeg.
En anders je oordopjes niet meer uit doen,
ik heb ook oordopjes in maar geen muziek
lijkt het net als ik muziek op heb en niemand
de me stoort.

Gr

éen woord, praat mij maar na ; H O M E G Y M

éen woord, praat mij maar na ; H O M E G Y M

Als ik sommige huge mofo's in de gym zie helpt dit écht wel als motivatie/doel... Ook soms als ik denk dat ik een laatste rep niet haal (uit luiheid om vollebak door te knallen), maar dat ik zie dat er iemand aant kijken is doe ik m'n best om 'm der toch uit te persen, wat dan vaak toch lukt...
Heb je niet in een homegym hé :D

1:
riem op een machien dus vraag ik aan de kerel er naast of er iemand bezig is, hij zegt neen. Dus ga ik op het machien. Ik doe een setje, boekske gaan lezen, setje, boekje gaan lezen. Als ik dan terugkom zit die kerel op machien waar ik bezig was (handdoek zat er nog op) en had alle gewichten er van gedaan. Dus wijs ik hem er op dat ik bezig was en dus gaat hij aan de kant, zonder mijn gewichten terug te zetten. Dan zet ik de gewichten langs ene kant terug en blijft hij staren en heeft hij nog altijd niet door dat de gewichten er terug op moeten...

2:ik kwam ook terug naar mijn machien en nu zie ik dat er een noob gewoon op mijn handdoek is gaan zitten en een oefening zit te doen...

3:
Gisteren met een vriend. Hij had ook een handdoek op een barbell gezet, superset aan het doen met ander machien. Komt hij terug en gaat er een kerel beginnen. Dan zegt hij dat hij bezig was waarop de andere kerel zegt "sry niet gezien" en gewoon aan zijn oefening begint. :s
Vriend heeft dan terecht opgemerkt dat zijn moeder blij moest zijn geweest dat hij al een tong had :d

+1

Ik vind het vervelend als het TE druk is, een beetje druk veel mensen die hard aan het trainen kan ook wel weer enigszins motiverend zijn.

Verder erger ik me aan niemand en ben ik bezig met mijn eigen training. Ik zie ook tussen mijn setjes door wel eens dingen waarvan ik denk WTF!!!!

Zo hebben we een kerel lopen die na ELK setje ff voor de spiegel een of andere breakdance move moet doen :rolleyes: , en vorige keer stond er een gast (voor de spiegel ook nog) een soort van kikkersprongen te maken haha. Irriteren doe ik me er niet aan, ik kan er eerder om lachen. Zolang ik er maar niet direct last van heb :D
Doet die breakdancer dat altijd of alleen die ene keer dat jij er was? :D

11. fkng k*t gym owner die steeds scheel naar me kijkt en komt zeuren van als je nog groter gaat worden willen we je hier niet. WTF is dat nou weer, fl**ker op idioot. Get the papers b*ch i am already gone!
Ben je nou serieus Kukishu, dat is toch gewoon discriminatie?

Yep, ik kan niet geloven wat ik lees. Wat een complete mafkees ben je dan. Damn als zo'n eikel dat tegen mij kwam zeggen zou ik echt een scene maken man. Hem daarna zwaar aanklagen wegens disciminatie op basis van uiterlijk. Dat gaat echt wel ver als je zoiets tegen je klanten durft zeggen :eek:

@snoob: ja lach maar gabber. Eens kijken hoe je kijkt wanneer ik mijn foto's van 2 jaar trainen voor de foto contest erop gooi. ;)

ja das mij verteld ja. Met een hele verhaal erachter van, ja dit hoort niet meer bij deze tijdperk en blabla wat een bullshit. En dat het de oudere klanten afschrikt en mensen slechte beeld van onze gym gaan krijgen etc. etc. Ach over tijdje ben ik toch weg :)

Is bij ons ook, gaat meer om verantwoordelijkheid t.o.v tieners en hun ouders, omdat er meteen vanuit word gegaan als je huge bent dat je Anabolen gebruikt, of iedereen ermee opzadelt.

klopt ja. Maar ja er lopen genoeg lui in ons gym die wat gebruiken hoor. Aan de meeste kan je het niet eens zien...
maar iig omdat die lui daar langer trainen en ouder zijn wordt er nooit wat tegen ze zegt. En ja wat is huge. Toen ik daar 3 maanden trainde kwamen al lui vragen of ik wel goed bij me hoofd was en nu al dingen nam.....tja tja dan vraag ik me toch echt waar je in godsnaam mee bezig bent.

Laatst bewerkt:
Als ik sommige huge mofo's in de gym zie helpt dit écht wel als motivatie/doel... Ook soms als ik denk dat ik een laatste rep niet haal (uit luiheid om vollebak door te knallen), maar dat ik zie dat er iemand aant kijken is doe ik m'n best om 'm der toch uit te persen, wat dan vaak toch lukt...
Heb je niet in een homegym hé :D

al die huge mofo's in univit :rolleyes:

1:
riem op een machien dus vraag ik aan de kerel er naast of er iemand bezig is, hij zegt neen. Dus ga ik op het machien. Ik doe een setje, boekske gaan lezen, setje, boekje gaan lezen. Als ik dan terugkom zit die kerel op machien waar ik bezig was (handdoek zat er nog op) en had alle gewichten er van gedaan. Dus wijs ik hem er op dat ik bezig was en dus gaat hij aan de kant, zonder mijn gewichten terug te zetten. Dan zet ik de gewichten langs ene kant terug en blijft hij staren en heeft hij nog altijd niet door dat de gewichten er terug op moeten...

opl: blijf weg van "machien"(freeweight) en lees geen boekjes maar train

@snoob: ja lach maar gabber. Eens kijken hoe je kijkt wanneer ik mijn foto's van 2 jaar trainen voor de foto contest erop gooi. ;)

ja das mij verteld ja. Met een hele verhaal erachter van, ja dit hoort niet meer bij deze tijdperk en blabla wat een bullshit. En dat het de oudere klanten afschrikt en mensen slechte beeld van onze gym gaan krijgen etc. etc. Ach over tijdje ben ik toch weg :)

Dan zit je in een healthcenter ofzo???

al die huge mofo's in univit :rolleyes:

donderdagavond tussen 21u en 23u ongeveer (als alle noobs zijn gaan zuipen) traint er af en toe een groepje Zuid-Amerikanen met een zéér atletisch figuur, waarvan eentje met huge guns (zeker >45cm omtrek)...
meesten hebben idd 30cm armpjes :p

ik probeer te gaan wanneer het het kalmste is hé

Dan zit je in een healthcenter ofzo???

ja weet je wat het is. Ze waren niet eerst een healthcenter. Er hebben daar in verleden wat grote jongen getrained en er hingen destijds ook foto's van pro's etc etc. Was gewoon totaal andere sfeer daar. Maar ja die gast, besloot om opeens de commerciele kant op te gaan om zijn zakken beter te kunnen vullen en meer klanten te kunnen krijgen. En nu is opeens alles weg gehaalt en hangen er foto's van fietsers, bodycombat en zooi daarzo. Op elke vierkante meter staat een lcd scherm. Op elke cardio apparaat is er een lcd en draaien ze opeens witney houston ipv rammstein etc etc. En nu is die zijn eigen roots vergeten de mislukking en wilt liever de "bb'ers" eruit hebben. Maar ja das nu wel de kant waar die op wilt ja een healthcenter. En het wordt met de dag belachelijker daarzo. Tegenwoordig moet ik 30sec voor de deur wachten omdat ze nu een of andere retarded bingo shit hebben en al die omatjes ff hun kaarten willen stempelen voor de ingang. Echt get real man...

ja weet je wat het is. Ze waren niet eerst een healthcenter. Er hebben daar in verleden wat grote jongen getrained en er hingen destijds ook foto's van pro's etc etc. Was gewoon totaal andere sfeer daar. Maar ja die gast, besloot om opeens de commerciele kant op te gaan om zijn zakken beter te kunnen vullen en meer klanten te kunnen krijgen. En nu is opeens alles weg gehaalt en hangen er foto's van fietsers, bodycombat en zooi daarzo. Op elke vierkante meter staat een lcd scherm. Op elke cardio apparaat is er een lcd en draaien ze opeens witney houston ipv rammstein etc etc. En nu is die zijn eigen roots vergeten de mislukking en wilt liever de "bb'ers" eruit hebben.

Wat een breezer is die kerel zeg...
Tijd voor de DBB-knokploeg om er eens te gaan "trainen" ;)

Terug
Naar boven