AndroidHealthClinic

sportschool den haag

koen30

Novice
Waardering
0
Hallo jongens;)

Ik train al bijna een jaar bij sportschool fortza fit

Maar deze sportschool is niet zo geslaagd er is geen of nauwelijks begeleiding
En aangezien ik mijn oefeningen zo goed mogelijk wil doen heb ik daar hulp bij nodig:o

Misschien dat jullie een goede sportschool weten in den haag:D

Ik hoop wat tips te krijgen

Gr,koen

serieus bedoeld..

www.goudengids.nl

ik ben zelf aan het zoeken geslagen en via de goudengids heb ik aantal sportscholen gevonden waar ik wil gaan kijken.
Je mist dan wel de mening van de sporter maarja..

en den haag.. zit de kneet daar niet ? ;)

koen30 zei:
Hallo jongens;)

Ik train al bijna een jaar bij sportschool fortza fit

Maar deze sportschool is niet zo geslaagd er is geen of nauwelijks begeleiding
En aangezien ik mijn oefeningen zo goed mogelijk wil doen heb ik daar hulp bij nodig:o

Misschien dat jullie een goede sportschool weten in den haag:D

Ik hoop wat tips te krijgen

Gr,koen

Er zijn heel veel gasten hier die uit De Haag komen.
Een aantal traint bij Kneets. Wat ik heb gehoord een super sportschool!!

• Topic Starter Topic Starter
Capoeirist zei:
serieus bedoeld..

www.goudengids.nl

ik ben zelf aan het zoeken geslagen en via de goudengids heb ik aantal sportscholen gevonden waar ik wil gaan kijken.
Je mist dan wel de mening van de sporter maarja..

en den haag.. zit de kneet daar niet ? ;)

ha ha ha goudengids is niet wat ik bedoel;)

het gaat mij meer om mensen die goede ervaringen hebben met sportscholen in den haag:cool:

en kneet zit inderdaad in den haag en wel meer ook maar is dat dan ook een goede sportschool waar ik ook wat kan leren en begeleiders zijn???

gr,koen;)

Kneets Gym,veel grote gasten, begeleiding (ook wedstrijd niveau) en dumbbells tot 70kilo. Zegt genoeg

Kneets is 's Neerlands BB-paradijs jochie:D Ik wou dat ik dr kon trainen!:o

kneets

Kneets Gym :D

Klik eens op de fotoreportage Kneets gym link in mijn sig zou ik zeggen ;)

Ik zou niet al té warm lopen van Kneet's Gym als je op zoek bent naar dagelijkse begeleiding en volle aandacht van een bekwaam persoon gedurende je hele workout. Er lopen wel wat trainers rond, en je kan een beetje privé trainen met Anja Timmers (Mrs. Universe) maar Anja doet weinig zonder munten, alhoewel ze graag gratis goed advies weggeeft, een degelijke training op niveau gaat je wat kosten.

De andere trainers zijn voornamelijk mannen, en laten dit ook duidelijk merken door alleen maar de dames vol interesse en overgave tot in de puntjes te begeleiden, van hun moet je ook niet al te veel verwachten.

De Gym zelf is super, een BB walhalla, maar niet voor mensen zonder enige BB kennis.

Centaur zei:
Ik zou niet al té warm lopen van Kneet's Gym als je op zoek bent naar dagelijkse begeleiding en volle aandacht van een bekwaam persoon gedurende je hele workout. Er lopen wel wat trainers rond, en je kan een beetje privé trainen met Anja Timmers (Mrs. Universe) maar Anja doet weinig zonder munten, alhoewel ze graag gratis goed advies weggeeft, een degelijke training op niveau gaat je wat kosten.

De andere trainers zijn voornamelijk mannen, en laten dit ook duidelijk merken door alleen maar de dames vol interesse en overgave tot in de puntjes te begeleiden, van hun moet je ook niet al te veel verwachten.

De Gym zelf is super, een BB walhalla, maar niet voor mensen zonder enige BB kennis.

Hahaha :D

Daar heb je gelijk in kerel :D Hoe mooier de dame in kwestie hoe "persoonlijker" de begeleiding af en toe :D ;)

Verder echt een top gym :thumbup:, je vindt er alles wat je nodig hebt om goed te kunnen trainen.

Yep kneet :D

Is een mooie en goede sportschool daar ben ik voeger ook geweest
Bij dennis kneet

Maar goed ik denk dat ik maar is ga kijken bij verschillende sportscholen
Want bij kneet lopen zeker grote jongens :eek: en aangezien ik niet zo groot ben voel ik me ook niet zo op me gemak:(

Bedankt voor de reacties;)

Gr,koen

ik ga zelf wel eens bij wim jonkman trainen (puur voor de lol)! Dat is ook een leuke sportschool hoor, trouwens met een boel kennis ook! Laatse keer dat ik er was, was Anja Timmer er ook aan het trainen.

DavyO zei:
Hahaha :D

Daar heb je gelijk in kerel :D Hoe mooier de dame in kwestie hoe "persoonlijker" de begeleiding af en toe :D ;)

Verder echt een top gym :thumbup:, je vindt er alles wat je nodig hebt om goed te kunnen trainen.

Haha dit is zeker waar. Ik ben er 1 keer geweest stond er zo'n kleine behoorlijk gespierde turk/marokkaan (normaal zie ik het verschil wel hoor:D ) 2 dames erg aanwezig te helpen:D

RichardV zei:
Haha dit is zeker waar. Ik ben er 1 keer geweest stond er zo'n kleine behoorlijk gespierde turk/marokkaan (normaal zie ik het verschil wel hoor:D ) 2 dames erg aanwezig te helpen:D

Ik weet precies wie je bedoeld :):D

chunky zei:
ik ga zelf wel eens bij wim jonkman trainen (puur voor de lol)! Dat is ook een leuke sportschool hoor, trouwens met een boel kennis ook! Laatse keer dat ik er was, was Anja Timmer er ook aan het trainen.

hoi en waar zit wim jonkman dan???

gr,koen

Bij de nieuwe school straat volgens mij, bij het binnenhof in de buurt.

Terug
Naar boven