AndroidHealthClinic

sportschool den haag

koen30

Novice
Waardering
0
Hallo jongens;)

Ik train al bijna een jaar bij sportschool fortza fit

Maar deze sportschool is niet zo geslaagd er is geen of nauwelijks begeleiding
En aangezien ik mijn oefeningen zo goed mogelijk wil doen heb ik daar hulp bij nodig:o

Misschien dat jullie een goede sportschool weten in den haag:D

Ik hoop wat tips te krijgen

Gr,koen

serieus bedoeld..

www.goudengids.nl

ik ben zelf aan het zoeken geslagen en via de goudengids heb ik aantal sportscholen gevonden waar ik wil gaan kijken.
Je mist dan wel de mening van de sporter maarja..

en den haag.. zit de kneet daar niet ? ;)

koen30 zei:
Hallo jongens;)

Ik train al bijna een jaar bij sportschool fortza fit

Maar deze sportschool is niet zo geslaagd er is geen of nauwelijks begeleiding
En aangezien ik mijn oefeningen zo goed mogelijk wil doen heb ik daar hulp bij nodig:o

Misschien dat jullie een goede sportschool weten in den haag:D

Ik hoop wat tips te krijgen

Gr,koen

Er zijn heel veel gasten hier die uit De Haag komen.
Een aantal traint bij Kneets. Wat ik heb gehoord een super sportschool!!

• Topic Starter Topic Starter
Capoeirist zei:
serieus bedoeld..

www.goudengids.nl

ik ben zelf aan het zoeken geslagen en via de goudengids heb ik aantal sportscholen gevonden waar ik wil gaan kijken.
Je mist dan wel de mening van de sporter maarja..

en den haag.. zit de kneet daar niet ? ;)

ha ha ha goudengids is niet wat ik bedoel;)

het gaat mij meer om mensen die goede ervaringen hebben met sportscholen in den haag:cool:

en kneet zit inderdaad in den haag en wel meer ook maar is dat dan ook een goede sportschool waar ik ook wat kan leren en begeleiders zijn???

gr,koen;)

Kneets Gym,veel grote gasten, begeleiding (ook wedstrijd niveau) en dumbbells tot 70kilo. Zegt genoeg

Kneets is 's Neerlands BB-paradijs jochie:D Ik wou dat ik dr kon trainen!:o

kneets

Kneets Gym :D