MuscleMeat

Sportschool dicht

malahoeloe

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m86
Massa
83kg
goedenavond,
vorige week kreeg ik net voordat ik op mijn brommert stapte om te gaan sporten een brief.
DE SPORTSCHOOL SLUIT PER DIRECT. NIET GENOEG LEDEN.
net betaald ook natuurlijk..
lekker k*t..
nu heb ik een aantal sportscholen bezocht, woon in alphen aan den rijn maar geen van deze sportscholen was als mijn 'oude' sportschool.
nu zit ik er dus aan te denken om mijn eigen home gym te maken..
iemand ervaring met dit ding?

[Link niet meer beschikbaar]

een barbell heb ik nog liggen en dumbbells was ik toch wel van plan te halen.
of is er iemand die nog een 'echte' gym weet in de omgeving alphen aan den rijn?
doe pas een half jaar aan kt

MVG

Koop dan gewoon een powerrack en een bankje

Niet kopen, weg gegooid geld!

• Topic Starter Topic Starter
Koop dan gewoon een powerrack en een bankje

mmm, we hebben een groot stuk land achter en een grote schuur waar ik een stuk aan mag bouwen, als ik dan een bank en power rack heb en de nodige gewichten zal ik dan genoeg hebben voor een full body?

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Niet kopen, weg gegooid geld!
wat raad jij me aan dan? ook gewoon een bank, power rekje en wat gewichten?
en dan evt later uitbreiden? of gewoon naar een 'health city'.. de 'beste' gym in de buurt..

mmm, we hebben een groot stuk land achter en een grote schuur waar ik een stuk aan mag bouwen, als ik dan een bank en power rack heb en de nodige gewichten zal ik dan genoeg hebben voor een full body?

Dan kan je de belangrijkste oefeningen doen. Eventueel nog een rekstok er bij voor chin - en pull ups of een latpulley, dan ben je al klaar imo.

-)------> home gym

- olympische stang
- schijven
- bankje
- powerrack
- chinbar (assistend)
- bench press
- matten
- afsluiters

Voor fullbody 3x per week, heb je hier voorlopig wel genoeg aan. Kost wel veel geld. Zeker met een assistend pull-up machine erbij...

De reden dat dat apparaat weg gegooid geld is, is het volgende:
Of het bevalt totaal niet om thuis te trainen en je wilt hem weg doen, je krijgt voor zoiets echt geen rooie cent terug op marktplaats.
Of het bevalt heel goed om thuis te trainen, en je wilt uit gaan breiden. Dan komt er waarschijnlijk op den duur toch een power cage of iets dergelijks. Dan is dit apparaat ook overbodig en zoals ik al zei, je krijgt er niks voor terug.

Moet gewoon bij de basis beginnen en dan kun je altijd uitbreiden.
Bankje
Dumbbells
Stang + schijven
Bench press of squat rek.

Als je dit hebt kun je 95 % van de oefeningen doen.
Als het dus goed bevalt kun je langzaam gaan uitbreiden met een power cage of pulley. Als dat squatrek overbodig word door de power cage, dan ben je dat binnen 1 dag kwijt op marktplaats.

Goede basis die makkelijk uit te breiden is (marktplaats). en alles blijft zijn waarde houden als je vanaf wilt.
Veel success

heyy welke gym is dichtgegaan in alphen dan?

tsja ik ken het... je moet is kijken bij skye gym in alphen aan den rijn anders, oude marc's place. Zit naast Groene Hart Centrum, dat GG&GD gebouw, ik weet niet of je dat kent? of ben je echt van plan thuis te trainen?

tsja ik ken het... je moet is kijken bij skye gym in alphen aan den rijn anders, oude marc's place. Zit naast Groene Hart Centrum, dat GG&GD gebouw, ik weet niet of je dat kent? of ben je echt van plan thuis te trainen?

daar heb ik ook van gehoord, schijnt ook wel wat te zijn. Ik ga er vanmiddag na werk even langs, zit jij daar ook? is het niet VEEL te druk daar?

nee zit ik niet, ik zit in hazerswoude. Is wel ok en gezellig, maar wordt wel veel beperkt nu doordat ze niet alles hebben. Dumbbells maar tot 30 kg etc. Dus nog jaartje school en als ik dan klaar ben en werk en auto heb ga ik daar denk ook heen. is volgens mij wel aardig als ik het zo op internet zie. De eigenaar heeft zelf ook wedstrijden gedaan dus denk wel goede begeleiding ook enzo...
Heb voorheen ook bij Jawi getraind, maar dat is niks. Is meer een welness center, geen bankdrukken en ga maar door... Meer voor huismoedertjes;)

goedenavond,
vorige week kreeg ik net voordat ik op mijn brommert stapte om te gaan sporten een brief.
DE SPORTSCHOOL SLUIT PER DIRECT. NIET GENOEG LEDEN.
net betaald ook natuurlijk..
lekker k*t..
nu heb ik een aantal sportscholen bezocht, woon in alphen aan den rijn maar geen van deze sportscholen was als mijn 'oude' sportschool.
nu zit ik er dus aan te denken om mijn eigen home gym te maken..
iemand ervaring met dit ding?

[Link niet meer beschikbaar]

een barbell heb ik nog liggen en dumbbells was ik toch wel van plan te halen.
of is er iemand die nog een 'echte' gym weet in de omgeving alphen aan den rijn?
doe pas een half jaar aan kt

MVG
Kan je terugvorderen via je bank binnen 30 dagen. Meteen naar toe gaan en ook bankrekeningnr. van de gym laten blokkeren als je via automatische incasso betaalde.

Kan je terugvorderen via je bank binnen 30 dagen. Meteen naar toe gaan en ook bankrekeningnr. van de gym laten blokkeren als je via automatische incasso betaalde.
betaalde elke maand cash

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

nee zit ik niet, ik zit in hazerswoude. Is wel ok en gezellig, maar wordt wel veel beperkt nu doordat ze niet alles hebben. Dumbbells maar tot 30 kg etc. Dus nog jaartje school en als ik dan klaar ben en werk en auto heb ga ik daar denk ook heen. is volgens mij wel aardig als ik het zo op internet zie. De eigenaar heeft zelf ook wedstrijden gedaan dus denk wel goede begeleiding ook enzo...
Heb voorheen ook bij Jawi getraind, maar dat is niks. Is meer een welness center, geen bankdrukken en ga maar door... Meer voor huismoedertjes;)
ja heb met Koninginnedag iemand gesproken die er werkt volgens mij. Weet dat natuurlijk alleen niet zeker meer! Jawi zit tegenover mijn werk en lijkt me inderdaad gewoon slecht. Ik ga uit werk even bij skye gym kijken en vanavond even naar health city. Kijken hoe dat is..

okee succes!

heb daar vroeger ook getraint ,train nu in mijdrecht
Bij Beuving sport

betaalde elke maand cash

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

ja heb met Koninginnedag iemand gesproken die er werkt volgens mij. Weet dat natuurlijk alleen niet zeker meer! Jawi zit tegenover mijn werk en lijkt me inderdaad gewoon slecht. Ik ga uit werk even bij skye gym kijken en vanavond even naar health city. Kijken hoe dat is..

en was het wat??/

Terug
Naar boven