Fitness Seller

Sportschool tips

punihaar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Beste leden.

Ik ga een eigen sportschool beginnen en ik wil graag wat meningen van jullie hebben,
Welke leverancier heeft volgens jullie de beste apparaten,bijv Life fitness of matrix misschien nog andere suggesties.
En wat zoeken jullie in een sportschool wat trekt jullie aan.

Dumbells tot 60kg, olympische barbells met genoeg schijven, powerlift gedeelte, benchpress bench, een squatreck, goede muziek (dus niet van die slappe bejaarde muziek), geen bejaarden, geen mensen die curlen in het squatreck.

hammer strength apparatuur en een powerrack plus dbs tot 60 kg en klaar

minstens 2 benchpress, squat racks en deadlift platforms.

Voor de rest zal het me eigenlijk een worst wezen.. zou zo graag een deadlift platform in mijn sportschool hebben.

Veel schaars geklede vrouwen

1 tip: kijk naar je doelgroep.

Wil je je richting op de mensen die aan KT doen, zorg dan voor voldoende dumbells, benches, squatreks, barbells en gewichten. Wil je toch een allround doelgroep, dan zul je ook aan veel cardio apparaten moeten denken omdat men vaak denkt dat dat de sleutel is voor een mooi lichaam. (Zonder het belang van KT in te zien)

Leukste gym is uiteraard zo hardcore mogelijk.
Meeste geld te verdienen is echter aan niets-wetende dikzakken. (denk ik;))

Ik vind het gewaagd om in deze tijd een sportschool te beginnen, om tegen prijzen als basic fit etc.. te kunnen concurreren. Maar met vragen als ''wat is de beste kwaliteit'' zorg dat je gewoon goede contracten afsluit.

Maar het belangrijkste van alles is waar wil je op richten en wat is de doelgroep in jou omgeving, je kunt wel enkel voor krachtraining materiaal plaatsen maar is hier ook genoeg animo voor?. Ik woon zelf in een vrij klein dorp waar onze fitness vooral gericht is op cardio en uiteraard ook een ruimte voor kracht maar dit is niet bedoeld voor echte bodybuilders.. Ook al lopen er wel een aantal serieuze rond.

Zou er goed over na denken ik betaal momenteel voor onze dorp fitness 35 p/m terwijl ik in de stad verderop voor 15 p/m zou kunnen.

Beste leden.

Ik ga een eigen sportschool beginnen en ik wil graag wat meningen van jullie hebben,
Welke leverancier heeft volgens jullie de beste apparaten,bijv Life fitness of matrix misschien nog andere suggesties.

Je gaat een eigen sportschool beginnen en je hebt nog geen flauw idee wat voor spul je er neer wil zetten?

Succes!

Volgens mij lul je uit je nek, misschien is je droom wel ooit een sportschool te beginnen. Dat kan prima en dromen mag.

Maar je hebt blijkbaar niet eens marktonderzoek gedaan.

Welke doelgroep wil je bereiken.
Wat voor faciliteiten zijn er al in de directe omgeving van jouw geplande locatie ? ( heb je al wel een locatie ? )
Welke prijzen / apparatuur hanteren ze in de overige locaties.
Is het dan wel haalbaar om je op die doelgroep te focussen ?
Hoeveel leden icm met welke prijs verwacht je te trekken, en wat is dan je maandelijkse haalbare budget voor locatie/personeel/apparatuur ?

iedereen hier zou wel zijn eigen sportschool willen hebben...

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het gewaagd om in deze tijd een sportschool te beginnen, om tegen prijzen als basic fit etc.. te kunnen concurreren. Maar met vragen als ''wat is de beste kwaliteit'' zorg dat je gewoon goede contracten afsluit.

Maar het belangrijkste van alles is waar wil je op richten en wat is de doelgroep in jou omgeving, je kunt wel enkel voor krachtraining materiaal plaatsen maar is hier ook genoeg animo voor?. Ik woon zelf in een vrij klein dorp waar onze fitness vooral gericht is op cardio en uiteraard ook een ruimte voor kracht maar dit is niet bedoeld voor echte bodybuilders.. Ook al lopen er wel een aantal serieuze rond.

Zou er goed over na denken ik betaal momenteel voor onze dorp fitness 35 p/m terwijl ik in de stad verderop voor 15 p/m zou kunnen.
Ja basic fit enzo is 15 pm maar wel met een hoop ogen en haken ,daarom wil ik een sportschool beginnen voor 24,95 per maand en dan zonder contracten en tenminste een Squad rack en dumbells tot 60 kg iets wat basic fit en dit door free niet hebben .

Squad

alle troepen stationeren in het squadrack aub

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fking flauw :roflol:

Zonder contracten? Dat zou ik echt nooit doen. Contract bevat ook regels die je gewoon echt moet afspreken met klanten. Verder zou ik er nog eens goed over nadenken, want ik heb het idee dat je echt niet weet hoe of wat.

Je moet doelgroep weten. Hoeveel personen kun je in je locatie kwijt. Hoeveel verwacht je er. Hoeveel heb je nodig voor break even noem maar op.

-

Laatst bewerkt:
Welke regio ga je de sportschool beginnen?

Veel squatrekken, benches zowel incline als decline, genoeg ruimte voor compound oefeningen, en een kleedkamer voor de squad.

Beste leden.

Icarian, Hammer, sportsart zijn goeie merken, sportsart is wel relaxt om dingen mee af te spreken financieel.

Terug
Naar boven