XXL Nutrition

Sportschool van Willem Jonkman

levrone50

Novice
Waardering
0
Hoi

Ik ben nieuw hier, heb me net ingeschreven op dit forum, ik had een vraagje, ik wil graag op een echte hardcore sportschool trainen, ik woon in Nieuwegein in de provincie Utrecht, nou heb ik al veel sportscholen gezocht op internet, ik wou graag wat meer weten over de sportschool van willem jonkman, is er iemand die daar wel is geweest is of daar nu traint of in ieder geval meer weet over die sportschool, hebben ze goede spullen daar, is het daar een beetje compleet, hoe zwaar gaan de dumbbells daar en hebben ze ook cardiotoestellen

Ik ben er twee keer geweest, gewoon voor de gein eigenlijk. Toffe gym, aardig hardcore (inclusief zware sjek rokende vrouwen), lekker sfeer om hard te trainen in ieder geval, aparte ruimte voor benen en ja der is ook cardio mogelijk. Hoezwaar de dumbbell gaan weet ik niet, maar in ieder zwaar genoeg om als beginner jaren vooruit te kunnen.
Plus alle kennis is natuurlijk in huis, Willem is niet de minste in de sport. Het is niet zo heel erg groot en machines zijn vooral plate loaded, behalve de cable machines (lat pull en station).

voor mij nog steeds de beste gym....nergens heb ik zo lekker getraind als daar en geloof mij die man weet heel veel

Terug
Naar boven