MuscleMeat

sportschool??

Maissan

Novice
Waardering
0
Hej,

ik sta op dit momment nog ingeschereven op een sportschool maar dit abbo loopt af.
en ik zou graag een sportschool vinden waar ik goeden begelijding en advies krijg.

ik word ik maart 17 en wil graag vol krachttraining gaan doen.

ik zat te denken aan de sportschool van ed van amsterdam iemand hier ervaring mee geven ze je daar goeden ondersteuning heb dit namelijk gemist bij vorige sportschool

waar woon je? begin daar eerst maar mee

Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat het met de begeleiding daar wel meevalt... Er is vast wel iemand die je een nuttig antwoord kan geven.

Heb je een fiets? Rijd es een rondje door je buurt, er zit vast wel een sportschool. Of pak een telefoonboek. Beetje dom om te vragen wat een goede sportschool is. Zoek er een paar op en zet die onder elkaar, dan zullen de experts je wel helpen :P

Heb je een fiets? Rijd es een rondje door je buurt, er zit vast wel een sportschool. Of pak een telefoonboek. Beetje dom om te vragen wat een goede sportschool is. Zoek er een paar op en zet die onder elkaar, dan zullen de experts je wel helpen :P

Is niet dom, hij vraagt naar ervaringen bij een bepaalde sportschool. :rolleyes:

Van welke sportschool? Ik zie geen namen.

Moet je beter lezen.

Ik train bij the family gym, is een hardcore gym, de fitnesszaal tenminste. De rest is verbouwd zodat vrouwen en sissy boys voor aerobics en zo komen anders zouden ze faillet gaan. Een jaar abbo is heel goedkoop. En de begeleiding is ook goed, ik kreeg die gewoon van bodybuilders die daar trainen ( gratis dus ) . Die van ed daar wou ik ook eerst bij, maar die was zeer duur en al die andere sportscholen hier ook. Family gym heeft ook gewoon een website voor meer info.

In oost heb je ook een paar hardcore gyms, zonder sites, als je daar in de buurt woont moet je maar eens zoeken.

Als ik die bedoelde zou ik de naam wel noemen.

Sorry schat. :rolleyes:

'In oost heb je een paar hardcore gyms', wat heb je daar nou aan? Geef dan de adressen erbij. :rolleyes:

En die is niet hardcore.

Als ik de adressen had, zou ik die toch gegeven hebben ? Ik zeg toch zoek. En dat ze geen sites hebben.

Heel oost? Je doet net of het heel amsterdam is. En ik zeg als je in de buurt woont van oost of in oost zelf. Dan kan je toch wel zoeken ik heb toch ook heel amsterdam west en centrum afgezocht. Ik zeg niet dat hij naar zuid of weet ik eht moet maar in die buurt als die daar woont. Met je bijdehand.

Terug
Naar boven